Gjest Jack Sparrow Skrevet 2. august 2009 #6361 Skrevet 2. august 2009 Hadde gjerne passet henne jeg også, hvis jeg bodde i nærheten! Menmen. Det er jo bra du heier på et lag hvor kampen vises på tv da, hadde det vært mitt lag så hadde det enten vært å være der og se, eller ingenting
MarianneE Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6362 Skrevet 2. august 2009 Litt glad jeg ikke er på Falkun i Skien nå; Men faen heller, jeg hadde gledelig stått der i regnet og sett RBK vinne!
Gjest Grafica Skrevet 2. august 2009 #6364 Skrevet 2. august 2009 Du tenkte ikke på å spørre meg om å passe lille skjønningen da? Vi skulle jo ha småbarnsbesøk likevel!
MarianneE Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6365 Skrevet 2. august 2009 Du får kose deg med eplekaken i stedenfor. Har gjort det, og spist litt masse... Du tenkte ikke på å spørre meg om å passe lille skjønningen da? Vi skulle jo ha småbarnsbesøk likevel! Snilt av deg, men du er ukjent for henne så jeg tror ikke det hadde vært noen god idè. Dessuten så reiste guttane avgårde kl 17, og er ikke hjemme enda så du måtte tatt kveldsstell og hele pakka. Men, mente du det seriøst så skal jeg ha det i bakhodet.
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6367 Skrevet 3. august 2009 deilig å starte dagen med en Nescafèe dobbel chokka mocca!! Andrè og broder'n kom hjem igår rett før kl 23 med Kaboom. Han hadde tatt turen opp der broder'n har bodd, og satt der i regnet. så nå ligger han her på sofaen og sover. Blir spennende å se hvor lenge han holder seg her nå. TeaM har nestsiste dagen hjemme idag. Barnehagestart på onsdag. Det regner ute så jeg tror vi finner på en spennende inneaktivitet. Male eller noe sånt. Lurer på å bake noen glutenfri rundstykker og hive i fryseren også. Med andre ord; En dag uten spesielle planer!
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6368 Skrevet 3. august 2009 TheaM har begynt å tømme kjøleskapet for pålegg. Tror det er et hint om frokost....
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6369 Skrevet 3. august 2009 (endret) Denne scenen utspilte seg for ca 30 min siden: Jeg stod på kjøkkenet med oppvasken, TheaM lekte- trodde jeg. Jeg tok turen ut i stua for jeg hørte noen rare lyder. Der sitter da TheaM i vinduskarmen etter å klatret opp ved hjelp av panelovnen under. Rekker akkurat rope ut i det hun åpner vinduet- og ut hopper katta! IGJEN!! Så jeg dro igjen vinduet, ned med ungen, og løp ut for å lokke til meg katta. På sokkene, i regnet. Heldigvis kom Kaboom og er nå inne. Men herregud! Jentungen klatret f meg opp i vinduskarmen!! Tenk om.... tenk vis..... :redd: Endret 3. august 2009 av MarianneE
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2009 #6370 Skrevet 3. august 2009 Å nei Å nei Å nei Å Nei..... til både klatring i vinduskarmen og forsvunnet katte, igjen.
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6371 Skrevet 3. august 2009 Å nei Å nei Å nei Å Nei..... til både klatring i vinduskarmen og forsvunnet katte, igjen. Pus lot seg lokke inn igjen, heldigvis. Ang vindusklatring; Barnehagen begynner på onsdag! Barnehagen begynner på onsdag! barnehagen begynner på onsdag! Barneagen begynner på onsdag.....
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2009 #6372 Skrevet 3. august 2009 Så bra med pus iallefall... Hva skal du gjøre fremover nå? Skal du begynne å jobbe igjen..?
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6373 Skrevet 3. august 2009 Hva skal du gjøre fremover nå? Skal du begynne å jobbe igjen..? Har ingen jobb å gå tilbake til, så jeg skal bli Jobbsøker! Første omgang skal jeg få skrevet en liten presantasjon og gå til SFO og slikt og levere. Ble anbefalt å gjøre det istedet for å kontakte vikaravd. for da ser de på en måte va de får. Et ansikt til navnet på en måte. Også skal jeg såklart sjekke ledige stillinger. Har fått et tilbud om kundebehandler hos Kanal Digital, men... Jeg har brukt 7 mnd og 12.000 kr på skoleassistent faget jeg tok i vinter. Har lyst til å jobbe innen det, men føler ikke at jeg kan være kresen. Kort sagt: Vi får se hva som skjer!
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 #6374 Skrevet 3. august 2009 syns det høres riktig ut å satse på en jobb innenfor det du har arbeidet med de siste 7 mnd ja! sånn som du har stått på så syns jeg du har fortjent det! gleder du deg til å begynne å jobbe eller?
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6375 Skrevet 3. august 2009 syns det høres riktig ut å satse på en jobb innenfor det du har arbeidet med de siste 7 mnd ja! sånn som du har stått på så syns jeg du har fortjent det! gleder du deg til å begynne å jobbe eller? Tja? Det skal nok bli bra, bare jeg får en jobb. Samtidig har jeg elsket tiden hjemme med TheaM. Hadde det ikke vært for at det ikke er til hennes beste skulle jeg gjerne vært hjemme et år til. På en annen side; Penger, et sosialt liv.... Hadde jo ikke gjort noe det heller!
FrizzleSizzle Skrevet 3. august 2009 #6376 Skrevet 3. august 2009 Jobb er nok best i det lange løp. Så da får jeg bare ønske deg lykke til som offisiell Jobbsøker!
MarianneE Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6377 Skrevet 3. august 2009 Jobb er nok best i det lange løp. Så da får jeg bare ønske deg lykke til som offisiell Jobbsøker! Takk takk!
Store My Skrevet 3. august 2009 #6379 Skrevet 3. august 2009 Jeg hadde ansatt deg på flekken! Jeg også! Men det hadde vært dårlig betalt...
Gjest Catwoman Skrevet 3. august 2009 #6380 Skrevet 3. august 2009 Kryssr fingrene for deg Når du ikke er sammen med henne hele døgnet sånn som nå kommer du sikkert også til å kose deg enda mer sammen med henne de timene dere har etter arbeidstid og barnehage
Fremhevede innlegg