MarianneE Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6341 Skrevet 1. august 2009 kaboom er tilbake!!! :strix: :strix:
MarianneE Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6344 Skrevet 1. august 2009 TheaM og jeg gikk tur i nesten halvannen time uten noen pus. Jeg ropte KAAABOOOOMMMMM!!!! og TheaM ropte 'BOOM! men uten noe resultat. va skikkelig fortvila, så Andrè tok med seg kattebur og kjørte opp dit broder'n bodde fram til igår; Der satt pus! Gjett om jeg var glad da de kom tilbake!! Nå står det nachos i ovnen som skal spises mens vi ser Sopranos. Har alt drukket et glass hvitvin med beina på bordet. Det var igrunn ganske digg....
Gjest Jack Sparrow Skrevet 1. august 2009 #6345 Skrevet 1. august 2009 Bra dere fant igjen pusekatten Høres deilig ut med hvitvin og beina på bordet!
Gjest Purple Haze Skrevet 1. august 2009 #6346 Skrevet 1. august 2009 Så godt at pusen kom til rette Og ellers høres det ut som du har en veldig fin helg. Kos deg masse
MarianneE Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6347 Skrevet 1. august 2009 Holly hell jeg er trøtt! Presterte å sovne sittende i sofaen bortimot hundre ganger under Sopranos. Skylder på hvitvinen jeg....
MarianneE Skrevet 1. august 2009 Forfatter #6348 Skrevet 1. august 2009 lurer på om ikke Dream yoghurtis med karamell&nøtter er verdens beste is...? :klø:
janne84 Skrevet 1. august 2009 #6349 Skrevet 1. august 2009 den med mint og sjokolade er nyyyyyyyyydelig!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2009 #6353 Skrevet 2. august 2009 Med karamell og nøtter? Hmm hørtes veldig godt ut, kan ikke huske å ha sett den i butikken. Hvor har du kjøpt den?
MarianneE Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6354 Skrevet 2. august 2009 Med karamell og nøtter? Hmm hørtes veldig godt ut, kan ikke huske å ha sett den i butikken. Hvor har du kjøpt den? Rema1000! *** Nå har katta stukket av igjen. Jeg startet støvsugeren, og dermed hoppet katta ut av vinduet FRA 2. ETASJE!!!! Går faen ikke ann!
janne84 Skrevet 2. august 2009 #6355 Skrevet 2. august 2009 Er sikkert vekk opp igjen til broren din..
MarianneE Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6356 Skrevet 2. august 2009 skal bake eplekake nå. Det er kjempe godt, særlig om jeg peller av eplene før jeg spiser den....
Gjest Jack Sparrow Skrevet 2. august 2009 #6357 Skrevet 2. august 2009 stakkar katten, men fy så irritert jeg hadde blitt om det var jeg som passet den!
MarianneE Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6358 Skrevet 2. august 2009 stakkar katten, men fy så irritert jeg hadde blitt om det var jeg som passet den! Jepp, Kaboom er nå teit har jeg bestemt. *** Eplekake er bakt og pizzadeig rullet ut (tok ferdig deig på rull idag) så nå sitter TheaM, broder'n og Andrè rundt kjøkkenbordet og spiser pizza til den store gullmedaljen. Jeg har litt vondt i hodet så jeg orker ikke noe mat enda. Spiser når jentungen er i seng. Da skal jeg være hjemme alene. "Alle" skal på Odd-RBK men jeg må være hjemme med TheaM. Svigers er på hytta, svigerinneK skulle til Larvik, pappa ville ikke (!), min søster er på jobb, nabojenta er på ferie, broder'n skal på kampen. Han og Andrè har funnet fram draktene, skjerf, flagg..... Her skal de snart på kamp, ja! Jeg får heller se kampen på TV. Bare så dritt at jeg har gledet meg til dette i 3 år....
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2009 #6359 Skrevet 2. august 2009 Synes du hadde fortjent å få være med på kamp jeg Synd vi bor et stykke unna, hadde ikke hatt noe imot å passe TheaM
MarianneE Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6360 Skrevet 2. august 2009 Synes du hadde fortjent å få være med på kamp jeg Synd vi bor et stykke unna, hadde ikke hatt noe imot å passe TheaM Klart jeg hadde fortjent det, og Andrè har sagt at han kan bli hjemme, men jeg vet at han har gledet seg lenge han og. Har ikke hjerte til å si til ham i kveld at OK, du får bli hjemme. Milla, kampen begynner ikke før kl 20. Bare å sette seg i bilen.....
Fremhevede innlegg