Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Koselig å treffe på deg idag! Var ikke meningen å haste avgårde, men vi har en avtale i kveld så måtte liksom hjem og lage middag og sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har ikke du akkurat nettop vært på spa? jeg og villll!!!!!!!!!! og det som er at jeg har gavekort på 1,5 time :lur: Men jeg "sparer", tror det blir en drit høst, så da et det deilig å tenkte på at jeg kan ta spa da..

Var i tidlig vår for massasje av rygg og nakke, men det er leeeeeenge siden!

Jeg og har spart på gavekortet mitt, det var bare to uker igjen av "holdbarhetsdatoen" som var 1 år.

Tenkte jeg skulle spare det til "den perfekte anledning" med den kom liksom aldri.

Men jeg oppdaget idag at man må bare gjøre det til slutt.

Kos deg på spa! :strix:

:nigo:

Åå, spa! Så misunnelig!

Kos deg masse!

Så herlig med spabehandling, kos deg masse :)

Håper du har kost deg masse på spa i dag. :klem:

:strix:

Koselig å treffe på deg idag! Var ikke meningen å haste avgårde, men vi har en avtale i kveld så måtte liksom hjem og lage middag og sånt.

Synes ikke du hastet avgårde i det hele tatt jeg da!

Ikke tenk på det du.

Koselig å se dere alle igjen, forresten!

:klemmer:

Håper du har hatt en deilig spadag :kose:

Gjett'a!

:fnise:

Pappa kom hit da klokka var 14.45, for han skulle ha TheaM fram til Andrè kom hjem fra jobben.

Så morfar&barnebarn gikk tur mens jeg gikk til byen.

Hadde godt med tid, så jeg slapp stress.

Kom på http://www.avalonspa.no og fylte ut skjema med helseopplysninger osv...

Gikk så på et rom, kledde av meg og åla meg inn i en engangstruse.

Følte meg alt annet enn lekker med en slik truse, og var skjeleglad for at jeg pleier å ta bikinikanten pluss litt til... :sjenert:

Ble ført inn til en massasjebenk i en stort rom med "båser", rolig musikk og det hele startet....

:biggrin:

Ble smurt inn med tykk leire overalt minus rompa og ansiktet.

Ingen grunn til å være sjenert, nei..

Etter å blitt smurt inn ble jeg pakket inn i plast og tykt håndkle utenpå, og fikk beskjed om å slappe av.Så der lå jeg en stund før terapauten kom tilbake.

Hun renset ansiktet mitt, la på en ansiktsmaske og avsluttet med hodebunnsmassasje.

Etter det måtte jeg bare ligge og slappe av.

Lå der og døste litt av, sov ikke men var liksom ikke våken heller.

Så ble masken vasket av og jeg fikk en deilig ansiktsmassasje.

Atter en gang fikk jeg beskjed om å bare hvile og slappe av.

Halvannen time lå jeg der.

Så ble jeg med hjelp geleidet inn i en dusj hvor terapauten dusjet meg (jeg fikk ta enkelte områder selv- heldigvis :fnise: ) også måtte jeg åle meg inn i badedrakten min.

Nydusjet kropp og så inn i badetøy.... ikke lett!

Opp med meg i et massasjekar, sånn svært et med plass til mange.

Det var det meg, meg og bare meg! :nigo:

Fikk servert Mozell i et champagneglass og luksusfølelsen den.... :strix:

20 min var jeg i badet og utnyttet størrelsen max!

Etter badet og avdusjing av klorvann fikk jeg kle på meg min egen truse og kom inn på massasjebenken for aromaterapi.

Terapauten strøk, knadde og masserte og jeg nøt det hele.

Det hele ble avsluttet med at jeg fikk noen minutter for meg selv for å samle meg litt

Deilig!

Etterpå ringte jeg hjem som avtalt og fikk beskjed om å vente på kjøpesenteret.

Andrè ville hente meg, han syntes ikke jeg fortjente å gå hjem.

Søten....

Så der satt jeg, da Grafica med S og *Enigma* kom forbi.

Litt prating, så ble Enigma og jeg sittende igjen og vente til Andrè og TheaM kom.

Just so you know....

Enigma gav inntrykk av å være veldig søt og koselig!

:jepp:

Nå sitter jeg hjemme.

Har sett meg i speilet og ser at det vises hva jeg har gjort idag.

Ser ikke så trøtt ut, poser under øynene er borte....

Har rett og slett følt meg kongelig behandlet!

Lurer på hvorfor jeg har brukt penger på mat; Kan jo bare bruke dem på SPA!! :tommelopp:

Jeg kommer absloutt til å gjøre slikt oftere.

Både i salong som idag og hjemme.

Dagen har gitt meg inspirasjon til å ta litt mer vare på meg selv.

Skrevet

Det var utrolig herlig!

Nå er jeg bare skikkelig trøtt.

Tror det er ettervirkning etter SPAet.

Rydde soverrommet litt også :sove:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Det hørtes jo helt fantastisk ut :)

Det er deg vel fortjent ;)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ååååå, spa er bare herlig!! Det er deg vel unt, men jammen er jeg ørlitt misunnelig også gitt ;)

Skrevet

Hei! Bare innom en liten tur for å si, ja nettop det - Hei!!! hi hi!!!

Så deilig med spabehandling - og det fortjente du virkelig!!! Sånn som du har stått på i hele vinter med studier, sover lite, og styrer på i heimen!!!

Jeg har også et gavekort på spa - går vel snart ut det også....ble litt motivert nå kjenner jeg. Kanskje jeg burde hive meg rundt og bestille time!!!!

Ønsker deg en nydelig uke videre!!!

Klem

Skrevet

Åh det hørtes jo helt fantastisk ut! :dåne:

(selv om leireinnpakning ikke høres så fristende ut for en stakkars arkeolog som uansett blir innpakket i det hver dag på jobb uansett ;))

Skrevet

Hørtes deilig ut med spabehandling :) Veldig hyggelig å hilse på deg i går, datteren din var et skikkelig sjarmtroll!

Skrevet

Sover du enda etter spabehandlingen eller? ;)

Skrevet
Hørtes deilig ut med spabehandling :) Veldig hyggelig å hilse på deg i går, datteren din var et skikkelig sjarmtroll!

What can I say?

Hun har arvet sin mors sjarme!

:legrine:

Vært på besøk hos venninneY i formiddag, så var det rett hjem, laget middag og hadde den klar da søsterG med samboer og barn kom på middag.

Hadde laget hjemmelaget gryterett (oppskrift kommer i Matboksen) noe som selvsagt ikke smakte svogerØ, så han endte med å reise på butikken og kjøpe Grandiosa istdet etter å klaget over maten min i en halvtime.

Provosert.....

I tillegg kjøpte han seg en brus siden jeg hadde gjort klart at det ble servert saft og ikke brus til maten.

Han må jo få lov til å kjøpe seg en brus, men noe ufint synes jeg.

Men.... det er jo typisk ham da.

Nå prøver jeg å gjøre noe i huset, men det virker som om jo mer jeg prøver jo mindre vises det at noe blir gjort.

Mystisk...

Skrevet

:bond:

Innlegg nr 12.000!!

:bond:

Skrevet
:roser::skaal::sjokolade::is::vin:

:arwen:

Idag skal TheaM og jeg til søsterG på lunch sammen med venninne SA og bittelille T som er 30 dager gammel.

Blir koselig, om vi overlever turen ditt.

Det regner som et helvete ute!

Rett og slett som et helvete, og mer er det meldt.

Så det blir sikkert festlig å gå til byen, ta bussen mens vannet renner og gå fra bussholdeplassen og opp til min søster.

Heldigvis skal Andrè plukke oss opp på veien hjem fra jobb.

Æsj....

Nå tordner det så det klirrer i vinduene.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Torden? Det tordner ikke her i Oslo..... men regner sidelengs gjør det. Skikkelig høstvær jo...

Skrevet

Høsten er på vei aaaaaaaaltfor tidlig! syns ikke det har vært noe særlig sommer jeg, var 1,5 uke og den ene uken var jeg i london...

Skrevet

12000 innlegg... Wow, imponert.. Jeg har et stykke igjen.

Regner og tordner her også. Men synes det er deilig jeg da. Jeg hatet de to ukene med tropevarme, jeg var jo høygravid med litervis med vann i kroppen... Endelig er det litt vær som jeg liker.. :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...