Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juli 2009 #6261 Skrevet 26. juli 2009 Hmm.. ikke bare bare å få dusje når man har småbarn skjønner jeg..... Natta
MarianneE Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6263 Skrevet 27. juli 2009 I de siste ukene har vi kuttet ut lengere formiddagshvil for TheaM, hvilket har resultert i at hun har sovet seg igjennom hele natta. I natt har hun vært mye våken, grått og styra værre. Nesten litt ufint! Men, siden jeg og har fått sovet de siste ukene merker jeg at jeg er ikke så tung i hodet og sånn som jeg ville vært for en måned siden. På en annen side, klokka er bare 7.40, litt tidlig å skryte på seg opplagthet? Lurer på hva TheaM og jeg skal finne på idag. Det er meldt regn, og jeg skulle vært en tur over i byen for å handle men vet ikke om jeg gidder. Var hjemme igår, så jeg får nok ikke TheaM til å være hjemme idag og. Vi får se hva dagen bringer!
Nótt Skrevet 27. juli 2009 #6264 Skrevet 27. juli 2009 Håper dagen i dag blir en fin dag selvom det er meldt regn. Kose deg med TheaM.
MarianneE Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6265 Skrevet 27. juli 2009 Skal på sykehuset for å besøke venninneR og lilleV. Gleder meg!
MarianneE Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6266 Skrevet 27. juli 2009 Kom meg på bussen med TheaM idag for å opp på sykehuset for å besøke venninneR og lille V som ble født den 24. På bussen opplevde jeg da det jeg ha fryktet lenge; TheaM presterte å Heldigvis kom hun med et lite forvarsel så jeg holdt en pose klar, og fikk fanget opp det bitte lille som kom. Etterpå gikk vi av bussen, men da var vi bare to holdeplasser før sykehuset allikevel så det var jo greit. Grunnen til at hun ble så dårlig var at vi tok bussen som går over Klyve, masse svinger og "urolig" vei. Blir siste gang jeg tar den bussen med mindre jeg bare MÅ! Lille V var bare nydelig! Utenfor sykehuset møtte jeg og L, ei jeg kjenner fra Åpen Barnehage. Hun og mannen fikk ei jente sist onsdag, men de er igjen på sykehuset for jenta er født med åpen gane. stakkars!! Men, de hadde fått beskjed om at de kunne kanskje få jenta med hjem på perm snart, og det håper jeg for deres skyld at de kan. R og jeg ble sittende så jeg så inngangen til intensiv avd der TheaM lå da hun ble født. Så på de som gikk inn der, jeg kjente godt igjen de slitne ansiktene. Kan jeg si at hjerte mitt blødde for de som hadde barnet sitt på den avdelingen? Da vi gikk fra sykehuset gikk jeg inn mot Skien sentrum for å slippe å ta Klyvebussen igjen. Da begynte det å regne. Jeg hadde ballerinasko, olabukse som var litt lang i beina og t-skjorte. Innen jeg var halvveis var jeg gjennomvåt på beina, våt ellers og kald! TheaM derimot satt fornøyd i vogna under regntrekket sitt. Himla godt å komme hjem til tørre klær og Nescafè sjokoladekaffe! Ellers har vi handlet inn for uka, spist middag, og.... ja. Det er igrunn det! Skal straks vaske opp, etterpå skal jeg se TopModel og kanskje få lest litt i boka mi etterpå. Frister å legge meg tidlig og. Seint i seng i går og mye våken i natt....:
MarianneE Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6268 Skrevet 27. juli 2009 Andrè er i kjelleren og holder på med noe mekking på en båtpåhenger. Lurer på om jeg snart klarer å få ham med opp å lokke ham til... hmm... noe
MarianneE Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #6271 Skrevet 28. juli 2009 Andrè er i kjelleren og holder på med noe mekking på en båtpåhenger. Lurer på om jeg snart klarer å få ham med opp å lokke ham til... hmm... noe Ble det noe...... ...?! Jeg knepte bare opp buksa hans på sofaen og.... vel.... plutselig ble TVen lite spennende for ham. Tra-la-la... marianneE worked out here magic again... Nok om det.... Idag skal jeg på SPA!! Kl 15.30 har jeg time, og herregud det skal bli digg!! Pappa kommer hit litt før kl 15 og skal være med TheaM fram til Andrè er ferdig på jobb. Må rydde og slikt før han kommer. Han er utrolig skeptisk til hvor vi bor fra før, gidder ikke la det bli en større greie ved at det er rot her. Tror det var det jeg hadde på hjertet nå. Går og oppdaterer Matboksen litt.
MarianneE Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #6272 Skrevet 28. juli 2009 Da var kontoen halvert etter å betalt regninger! Penger er oppskrytte greier....
Nótt Skrevet 28. juli 2009 #6273 Skrevet 28. juli 2009 Penger er til for å brukes. Synd man alltid har så lite av dem. :klø:
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 #6274 Skrevet 28. juli 2009 Høres deilig og velfortjent ut med spa! Kos deg masse!
MarianneE Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #6275 Skrevet 28. juli 2009 gleder meg veldig!! Rapport kommer!!
janne84 Skrevet 28. juli 2009 #6276 Skrevet 28. juli 2009 har ikke du akkurat nettop vært på spa? jeg og villll!!!!!!!!!! og det som er at jeg har gavekort på 1,5 time Men jeg "sparer", tror det blir en drit høst, så da et det deilig å tenkte på at jeg kan ta spa da..
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. juli 2009 #6279 Skrevet 28. juli 2009 Så herlig med spabehandling, kos deg masse
Fremhevede innlegg