Pingting Skrevet 25. juli 2009 #6241 Skrevet 25. juli 2009 Wow, sykkeltur etter bytur, hvordan får du det til? *imponert*
The Kitten Skrevet 25. juli 2009 #6242 Skrevet 25. juli 2009 Jeg håper det var kjekt i går kveld. Jeg synes også det er deilig å få trent om morgenen, og etter en bytur. Ha en fin dag.
Gjest Catwoman Skrevet 26. juli 2009 #6243 Skrevet 26. juli 2009 Jupp! Tok en skål for deg på Daimlers (1 egt på Park) bar så du vet det! Så koselig tror ikke det er så ofte noen skåler for meg når jeg ikke er tilstede Har ryddet, vasket opp så nå skal jeg spise glutenfrie ciabatta til frokost og se på Sex&Singelliv. Merkelig det hvordan man aldri blir lei av den serien. Tror ikke jeg har tall på hvor mange ganger jeg har sett hver episode nå
MarianneE Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6244 Skrevet 26. juli 2009 (endret) Så frisk og rask du er som er på sykkeltur morgenen etter bytur, wow! Om du er imponert, hva søren tror jeg var'a? Wow, sykkeltur etter bytur, hvordan får du det til? *imponert* Jo, jeg kledde på meg, også gikk jeg i garasjen, tok ut sykkelen , satte meg på den, beina på pedalene også tråkket jeg på! Ikke så vanskelig som du tror. Helt seriøst; Jeg måtte jo opp og slippe ut pus! Og nå skal jeg gjøre det samme, men denne gangen med barn i sete bak. Jeg håper det var kjekt i går kveld. Jeg synes også det er deilig å få trent om morgenen, og etter en bytur. Ha en fin dag. Som sagt; Jeg var imponert! Så koselig tror ikke det er så ofte noen skåler for meg når jeg ikke er tilstede Merkelig det hvordan man aldri blir lei av den serien. Tror ikke jeg har tall på hvor mange ganger jeg har sett hver episode nå Nei, man blir liksom ikke lei. Jeg har nå kommet til episoden der Charlott & Trey forlover seg, altså sesong 3. Lå på sofaen igår og så tre episoder på rappen også la jeg meg kl 22. Det var deilig å legge seg tidlig !! Nå skal TheaM og jeg få på oss sko også skal jeg sykle opp til broder'n og slippe pus ut igjen. Frisk start på dagen! Kanskje jeg våkner snart av det? Endret 26. juli 2009 av Trampe
Pingting Skrevet 26. juli 2009 #6246 Skrevet 26. juli 2009 Jo, jeg kledde på meg, også gikk jeg i garasjen, tok ut sykkelen , satte meg på den, beina på pedalene også tråkket jeg på! Ikke så vanskelig som du tror. Helt seriøst; Jeg måtte jo opp og slippe ut pus! Åja, er det SÅNN det gjøres! Når noe må gjøres er det jo ofte litt lettere og
Pingting Skrevet 26. juli 2009 #6247 Skrevet 26. juli 2009 (endret) Vi andre får komme innom oftere for å bøte på skaden. Jaa, vi spammer ned dagboka til MarianneE! Endret 26. juli 2009 av Pingting
The Kitten Skrevet 26. juli 2009 #6248 Skrevet 26. juli 2009 Jaa, vi spammer ned dagboka til MarianneE! MarianneE: Her er til deg. Det er mer hvis noen andre vil ha også.
Edie Skrevet 26. juli 2009 #6250 Skrevet 26. juli 2009 Kompenserer med å legge igjen masse positive vibber!
MarianneE Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6251 Skrevet 26. juli 2009 Takk til moderator som har fjernet innleggene til Rita-ett-eller-annet!
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2009 #6252 Skrevet 26. juli 2009 Makan til menneske!! Hva er det som får folk til å oppføre seg slik?! Jeg blir bare helt sjokka. Godt de ble fjernet. Jeg har en mistanke om at denne Rita slett ikke er noen dame, men en mann som har herjet her inne før. Men det er bare min teori da...
Nótt Skrevet 26. juli 2009 #6253 Skrevet 26. juli 2009 Godt vedkommende er blitt fjernet i hvertfall.
MarianneE Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6254 Skrevet 26. juli 2009 jeg tror og det er en mann. Innleggene "hennes" er fjernet, dvs det har kommet flere på Aktuelle Saker har jeg sett. Men, brukeren burde slettes! Forøvrig klør jeg meg i hodet og lurer på hva som ligger bak slikt. Hva i alle dager kan være så morsomt med å servere en haug med bullshit? Hvilken glede har folk av det?
Nótt Skrevet 26. juli 2009 #6255 Skrevet 26. juli 2009 Må vel nesten være for å se hvor mange som lar seg irritere rett og slett.
MarianneE Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6256 Skrevet 26. juli 2009 Sikkert det. Trist å ikke ha mer innhold i livet sitt.... Andrè forsvant ut døra nå for å fiske med en kamerat. TheaM og jeg skal rydde rommet hennes nå.
Kamille86 Skrevet 26. juli 2009 #6257 Skrevet 26. juli 2009 Så godt å høre at du hadde det artig i går Syns virkelig du fortjente det!! Ha en fin fin søndag!
MarianneE Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6258 Skrevet 26. juli 2009 Takker og bukker Kamille! Skal rydde, gjøre ferdig oppvasken, sortere klesvask, få TheaM til å sove (noe som ser ut til å bli vanskelig) og forhåpentlig få en dusj med påfølgende egenpleie. Runde av kvelden med RBK-LSK på TV2. Fikk sove halvannen time etter Andrè stod opp i formiddag (han kjørte drosje i helga) og det gjorde utrolig godt.
MarianneE Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6259 Skrevet 26. juli 2009 Har vasket opp, ryddet, ryddet i sminken min, TheaM har sovnet, jeg har prata i tlf med Andre som`ikke akkurat hadde fiskelykke. Skal nå gå i kjelleren med klesvask og så i dusjen. Tiltaaaaak......
MarianneE Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #6260 Skrevet 26. juli 2009 Har dusjet, drevet litt egenpleie b.la ansiktsmaske og ser på Tolken på TV3. Underholdende, men vet ikke om den er bra. Det var et styr uten like å komme seg i dusjen. To ganger måtte jeg snu for å gå inn på barnerommet til TheaM som våknet og gråt. Tilslutt var hun rolig og jeg kunne ta en etterlengtet Lurer på å oppdatere Matboksen i morra. Trenger litt omsorg...
Fremhevede innlegg