MarianneE Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6222 Skrevet 23. juli 2009 Så herlig, snille mannen Du får ikke lyst på en til da, med så mange gravide veninner?! Altså.... Jeg har luftet det her hjemme, at vi kunne kanskje tenkt på en til, men han blånekter. Han går heller til legen og kutter litt enn en graviditet til. han er vettskremt for enda et prematurbarn og alt det rundt. Koselig med en til, men ikke livsnødvendig for meg. Helt i orden med bare en.
Gjest Catwoman Skrevet 24. juli 2009 #6223 Skrevet 24. juli 2009 Fikk sms fra venninneR nå; "har veer med 9 minutters mellomrom" samt et bilde av magen til bestevenninneC som har termin på lørdag! Føler meg omgitt av gravide! Det er visst en sånn babyboom for tiden. Har sett det på nyhetene. Er visst mange flere fødende i år enn det pleier å være på denne tida. Hva skjedde i oktober måned i fjord? var den ekstra trist og stusselig kanskje?
MarianneE Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6224 Skrevet 24. juli 2009 Apropos gravide.... Fikk sms fra venninneR nå; "har veer med 9 minutters mellomrom" sms i morges rundt kl 7; 3.9kg og 50 cm stod det bare. lille gutten.... *** Så er det da fredag. I kveld kommer søsterG, svigerinneK og venninneA, vi skal ha ost&kjeks og så ut etterpå. Jeg vil ikke. Det blir sikkert koselig og gøy og alt det der. Men jeg vet ikke om jeg har overskudd til den bygreia etterpå. Frister og ha vorspiel her, sende de andre ut på byen og deretter legge meg for å sove. TheaM skal overnatte hos pappa og halvsøsterE, og det frister mest og bare legge meg i senga og bli der til ca 10 min før TheaM kommer hjem i morra. Jeg sier det som det er her, jeg gidder ikke fake i min egen bok.
Gjest skorpio Skrevet 24. juli 2009 #6225 Skrevet 24. juli 2009 Det er visst en sånn babyboom for tiden. Har sett det på nyhetene. Er visst mange flere fødende i år enn det pleier å være på denne tida. Hva skjedde i oktober måned i fjord? var den ekstra trist og stusselig kanskje? jeg hadde bursdag vel, og alle ville feire det på sin måte!
MarianneE Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6226 Skrevet 24. juli 2009 Det er visst en sånn babyboom for tiden. Har sett det på nyhetene. Er visst mange flere fødende i år enn det pleier å være på denne tida. Hva skjedde i oktober måned i fjord? var den ekstra trist og stusselig kanskje? Og lite på TVen?
FrizzleSizzle Skrevet 24. juli 2009 #6227 Skrevet 24. juli 2009 Hei du, joda jeg tenkte på deg også da jeg kjørte forbi Porsgrunn!
Store My Skrevet 24. juli 2009 #6228 Skrevet 24. juli 2009 Kanskje det var pga finanskrisa. Ingen hadde penger til å gjøre noe, så da måtte de lage egen moro.. Og resultatet ser vi nå.
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. juli 2009 #6229 Skrevet 24. juli 2009 Kanskje det var pga finanskrisa. Ingen hadde penger til å gjøre noe, så da måtte de lage egen moro.. Og resultatet ser vi nå. Håper du orker en tur ut ikveld, høres kanskje slitsomt ut der og da.. men du får det sikkert gøy
Nótt Skrevet 24. juli 2009 #6230 Skrevet 24. juli 2009 Jeg tenkte på deg da vi var i Porsgrunn på mandag. Skjønner godt det med å ikke ha lyst til å gå ut på by'n. Jeg synes ikke det er moro i det hele tatt, mer slitsomt faktisk.
Mazilla Skrevet 24. juli 2009 #6231 Skrevet 24. juli 2009 Det er alltid vorspielet som er koseligst uansett, spør du meg... Går sjelden glipp av noe om man mister en bytur!
MarianneE Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6232 Skrevet 24. juli 2009 jeg har ikke vært ute "sånn ordentlig" på nesten 3 år, så det er kanskje på tide? Uansett har jeg ikke vondt av å være litt sosial...
kospia Skrevet 24. juli 2009 #6233 Skrevet 24. juli 2009 Er faktisk litt enig med Mazilla, det er mest gøy med vorspielet. Men det er kanskje på tide å ut en tur når man ikke har vært på byen på så lenge, også kan det hende at det blir veldig moro også Håper du får en trivelig og morsom kveld med masse og
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juli 2009 #6234 Skrevet 24. juli 2009 Hei Noen ganger har man bare ikke lyst til å gå ut, men de gangene blir ofte de mest morsomme, syns jeg. Da kan man liksom bare bli positivt overrasket. De gangene jeg har gledet meg lenge til å ut, har det som regel blitt nedtur... Men enig i at vorspielet ofte er mest artig. Håper du får en artig kveld, uansett
MarianneE Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #6235 Skrevet 24. juli 2009 Faen, det er lenge siden jeg har hatt det så KUUULT!!!! SvigerinneK har sminket meg og styley håret mitt, jeg har fått høre at jeg ser drit bra ut (og det gjør jeg) og svigerinneK har bestemt at jeg er en rolig person i forkledning. PartyMarianneE har kommet fram! Lenge siden sist!!
MarianneE Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #6237 Skrevet 25. juli 2009 good morning! trøtt, kjenner jeg ikke var i seng før kl 3 i natt, synd jeg ikke fikk sove lengere enn til kl 7.30. Nå skal jeg snart hive meg på sykkelen og opp til broder'n for å slippe ut katten hans. Heldigvis ikke så langt, også skal det bli litt deilig med en sykkeltur sånn på morran!
MarianneE Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #6239 Skrevet 25. juli 2009 Jupp! Tok en skål for deg på Daimlers (1 egt på Park) bar så du vet det! Nå har jeg syklet i 40 min, det var så deilig at jeg tok en omvei. Har ryddet, vasket opp så nå skal jeg spise glutenfrie ciabatta til frokost og se på Sex&Singelliv. Etterpå skal jeg sove på sofaen eller lese avisa. what a choice!
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. juli 2009 #6240 Skrevet 25. juli 2009 Så frisk og rask du er som er på sykkeltur morgenen etter bytur, wow!
Fremhevede innlegg