MarianneE Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6202 Skrevet 22. juli 2009 Så gøy... med hvem da? Min søster og svigerinneK. Catwoman får besøk så hun kunne ikke være med, noe er på ferie, noen får ikke barnefri.... Så da ble det oss tre!
Kamille86 Skrevet 22. juli 2009 #6203 Skrevet 22. juli 2009 Vil bare si at du må kose deg masse på byen!! Dere får det sikkert kjempe gøy
MarianneE Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6204 Skrevet 22. juli 2009 da har jeg fått bekreftet min mistanke. Eneste grunnen til at mamma kom innom var pga smsen jeg sendte henne. Hun sa nemlig til min bror tidligere idag at hun kom ikke til å besøke meg siden hun ikke hadde hørt fra meg mens hun var her. Men... hun gav aldri beskjed om at hun var kommet. Siste jeg hørte fra henne var at hun kom "en dag i løpet av uka her" Burde ikke hun være den som sier ifra at hun er kommet til byen, istedet for at jeg tydelig må spørre. :klø:
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. juli 2009 #6205 Skrevet 22. juli 2009 da har jeg fått bekreftet min mistanke. Eneste grunnen til at mamma kom innom var pga smsen jeg sendte henne. Hun sa nemlig til min bror tidligere idag at hun kom ikke til å besøke meg siden hun ikke hadde hørt fra meg mens hun var her. Men... hun gav aldri beskjed om at hun var kommet. Siste jeg hørte fra henne var at hun kom "en dag i løpet av uka her" Burde ikke hun være den som sier ifra at hun er kommet til byen, istedet for at jeg tydelig må spørre. :klø: Jo det burde hun! Du er jo datteren hennes!!!
Gjest Grafica Skrevet 22. juli 2009 #6206 Skrevet 22. juli 2009 Den kjolen var jo dritfin! Håper du finner den på Herkules Og ja; det er hennes jobb å si ifra at hun kommer... En dag i løpet av uka her kunne betydd at hun ikke kom før på fredag liksom... Men, dette har jeg lært; det er forventet at døtre er synske. Hvertfall av døtre med mødre som våres...
Bettie Skrevet 22. juli 2009 #6207 Skrevet 22. juli 2009 Leit å lese å lese om hvordan moren avspiste deg med en halvtime, men det er jo hun som går glipp av mye - som kontakt med barnebarnet - og med deg. SÅ godt at frøkna har begynt å sove hele natta. Det hjelper på egne krefter det. Du får sikkert en hyggelig kveld på byen også.
MarianneE Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #6208 Skrevet 22. juli 2009 Du sier noe der, Grafica! Jeg gidder ikke reise til Herkules etter kjolden. fant en lekker topp jeg kjøpte istdet. Tror jeg tar natta. Trøtt og dritt lei ting og tang. Sliten av å tenke idag.
Gjest Grafica Skrevet 22. juli 2009 #6210 Skrevet 22. juli 2009 Håper du får sove godt at i morgen blir en god dag
MarianneE Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6213 Skrevet 23. juli 2009 Idag skal jeg besøke SA som fikk ei lita jente 1. juli. Gleder meg. Bare i juli er det 4 stk jeg kjenner som har fått barn! Og flere kommer...
Gjest skorpio Skrevet 23. juli 2009 #6214 Skrevet 23. juli 2009 Idag skal jeg besøke SA som fikk ei lita jente 1. juli. Gleder meg. Bare i juli er det 4 stk jeg kjenner som har fått barn! Og flere kommer... jøss.. oktober er visst måneden å laga dem på.. bortsett fra meg da- jeg ble født da
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juli 2009 #6215 Skrevet 23. juli 2009 Det er de mørke vinterkveldene som sørger for det At det blir født mange barn på sommeren
Gjest Ansjoni Skrevet 23. juli 2009 #6216 Skrevet 23. juli 2009 Det er de mørke vinterkveldene som sørger for det At det blir født mange barn på sommeren Det er bedre å tenne et lys, enn å forbanne mørket?
MarianneE Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6218 Skrevet 23. juli 2009 jøss.. oktober er visst måneden å laga dem på.. bortsett fra meg da- jeg ble født da Det er bedre å tenne et lys, enn å forbanne mørket? Jeg skjønte den ikke!
MarianneE Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6219 Skrevet 23. juli 2009 Apropos gravide.... Fikk sms fra venninneR nå; "har veer med 9 minutters mellomrom" samt et bilde av magen til bestevenninneC som har termin på lørdag! Føler meg omgitt av gravide! Andrè har reist til kammeratA for å hjelpe med litt data. Jeg har satt over en klesvask, hentet morgendagens middag opp av fryseren samt to små flasker pepsimax. i Sverige kjøpte jeg 2 stk sixpack Pepsimax på plastflaske, hver flaske er på 3.5 dl. tar en i kveld sammen med Gordon Ramsey! Dagens helt; Andrè! Etter middag tok han med TheaM ut så jeg kunne sove litt. Jeg la meg på sofaen og var borte ganske kjapt og sov i nesten 45 minutter før de var hjemme. Deilig! Problemet er at jeg liksom ikke føler meg helt våken enda, 2 timer etterpå....
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. juli 2009 #6220 Skrevet 23. juli 2009 Så herlig, snille mannen Du får ikke lyst på en til da, med så mange gravide veninner?!
Fremhevede innlegg