Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bundet deg fast til sengen ja?! :Hehe:

:fnise:

:plystre:

*later som ingenting*

:strix:

TheaM er hjemme igjen nå.

Deilig å ha henne her igjen!!!!

:strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å få TheaM hjem igjen, ingen tvil om det!

Men, må det være så sable hektisk med en gang?

Kan jeg ikke få en flying start?

:klø:

Skrevet

Jeg er bare innom for å si :hallo:

Skrevet

:popcorn:

Svenskesnop er goooodt.....

Litt for godt.

:sjenert:

Har hatt koselig besøk av svigersene.

Sittet ute og spist hjemmebakte rundstykker og hatt det veldig allright!

TheaM virra rundt med et rundstykke i hånda og var på huska, i sandkassa, prøvde å klatre i det ene epletreet.....

Kunne forresten skrevet mye om at mamma har kommet til byen (ha jeg hørt av min søster) og enda litt mer dritt fra den kanten, men jeg orker ikke.

Skrevet

:bond:

Prison Break kommer tilbake 6. august!!

:bond:

Skrevet

Tar med meg min kjære og en bok og hopper til sengs.

Leser "High Fidelity" om dagen, en virkelig underholdene bok!

Lese litt på senga tenker jeg.

Skrevet

Hei snupps!

Sverige ligger utrolig langt foran Norge når det gjelder både glutenfritt og laktosefritt, men visste du at Finland ligger enda mye, mye lenger foran Sverige? Det fikk jeg nemlig vite av min tremenings samboer som er finsk, og det er tydeligvis dit svenskene drar for å kjøpe allergimat, siden det er så stort utvalg.

Nå har ikke jeg veldig peiling på hvordan Norge ligger ann med glutenfritt, men det er helt latterlig hvor få produkter det finnes uten laktose, Tine melk har en laktoseredusert melk, dvs at veldig mange ikke kan drikke den ettersom de ikke tåler laktose i det hele tatt, så de fleste må jo drikke rismelk eller soyamelk, og det smaker :spy:

Jeg tror jeg skal hamstre noen liter melk med hjem!

Skjønner det er deilig å ha TheaM hjemme, selvom dere hadde det koselig bare du og André også :Nikke:

Sov godt og kos deg med boken :klemmer:

Skrevet

Finland faktisk.. *notere seg*

Håper du får en fin tirsdag, MarianneE! :)

Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive et lengere innlegg her, men så kommer TheaM med en boks med frokostblanding og planter i fanget mitt.

Ser ut til at det blir frokost istedet.

Hmm... hun har alt satt seg på stolen sin på kjøkkenet og prøver å dra smekka over hodet mens hun ser på meg.

Ser ut til at det er bare å lystre!

:ler:

Skrevet

Ser ut til at dere hadde en superfin dag i går!!!Koselig, man trenger slike dager i blant!!!

Håper du får en nydelig dag i dag!!

Klem fra Lunalu - på ferie...i Sverige!!!

Skrevet

Jeg har også lyst på svenskesnop! Eller egentlig snop generelt... :sjenert:

Gjest skorpio
Skrevet
Tenkte jeg skulle skrive et lengere innlegg her, men så kommer TheaM med en boks med frokostblanding og planter i fanget mitt.

Ser ut til at det blir frokost istedet.

Hmm... hun har alt satt seg på stolen sin på kjøkkenet og prøver å dra smekka over hodet mens hun ser på meg.

Ser ut til at det er bare å lystre!

:ler:

:ler: herlig!

håper alt er bra med dere! :klem:

Skrevet
:vinke: Håper du har en fin dag!
Gjest ~Milla~
Skrevet

Svenskesnop hørtes veeeeeeeeldig godt ut ;)

Hatt en fin dag?

Skrevet

så bra med vellykket handletur! :hoppe:

deilig med litt alenetid, men må være fra hverandre for å savne hverandre, så skjønner det var godt at TheaM kom hjem også :)

prison break ja, gleder meg til det begynner! eneste som er kjipt er at det går på tv3, er jo mer reklame enn serie der :sur:

Skrevet

Lunalu

-milla-

Aricept

LekeHusmor

loffen

scorpio

:kose: :kose: :kose: :kose: :kose: :kose:

(en til dere hver!)

Fikk liksom aldri skrevet noe mer igår:

Gikk til byen rundt 10.30; Kjøpte gave til venninne SA som fikk baby 1. juli.

Dvs.. jeg kjøpte navnesmokk og lodne tøfler til veslejenta. :babyjente:

Innom på Barn&utstyr for å kikke på salget som startet igår, masse fine klær på salg, masse mennesker og ingen penger å bruke der.

Asiamat for å kjøpe ris, frukt, kormasaus og ferdig raita.

:spise:

Biblioteket for å levere to bøker, og klarte å få med meg en Marain Keyes bok derfra også.

Stoppet på lekeplassen og lot TheaM få leke, hoppe og herje samt dele en kurv med bringebær med meg.

Så ringte min søster og sa at hun med mann og barn samt svigerinneK var i byen, skulle vi møtes?

Klart det, så da gjorde vi det til TheaM sin enorme glede, hun var i ekstase over å møte søskenbarna sine igjen! :fnise:

Etter å kjøpt t-skjorter og gensere på Cubus (20,- og 30,- kr pr plagg) gikk vi alle på JonasB hvor pappa og halvsøsterE satt.

Hjemme 15.50, TheaM sov så jeg satt på trappa og bladde igjennom et blad til Andrè kom fra jobben 20 min etterpå.

Et besøk hos min søster på ettermiddagen, etterpå reiste Andr\e og broder'n på Tullis mens jeg satt hjemme og skrev brev.

Kort fortalt; Gårsdagen!

:biggrin:

Så til andre ting:

I forrige uke ringte mamma til Andrè for å be om en temmelig stor tjeneste.

Andrè sa nei til alternativ 1 og til alt 2 sa han at vi kunne prate nærmere når mamma&kjæresten kom hit (altså denne uka)

Greit nok....

Mamma ringer meg da på torsdag, og er så skuffa som bare hun kan være.

Hun tok nemlig "at vi kunne snakkes nærmere fordi Andrè ikke hadde tid til å prate der og da" som en total avvisning.

Hvis det var sånn det var så kunne hun tydelig ikke be oss om noe, og det var jo tydelig at hun betydde null og niks for oss siden vi ikke kunne gjøre henne denne tjenesten (det var snakk om å b.la kjøre en campignvogn til der hun bor, 4 timer unna) og nå slapp vi jo å besøke henne, for det gjorde vi jo aldri, nei, tenkte kun på oss selv osv... Hun kom nå hit til byen denne uka, vi fikk nå se om vi kunne treffes

Fra min søster hørte jeg på mandag at mamma var der en tur på besøk.

Mamma&kjæresten bor hos min bror, 15 min gåtur fra meg.

Jeg har ikke hørt fra henne, hun reiser igjen idag.

Mammaen min vil ikke treffe meg.

(burde jeg ta kontakt?)

Skrevet

:helen:

TheaM har sovet fram til nå!

Jeg har dusjet, sminket meg, reid opp senga, lest bok, slappet av....

Av og til er jenta mi en engel!

Skrevet

Sendte mamma SMS om at det hadde vært hyggelig om hun og kjæresten kom en tur på kaffe i ettermiddag.

Har ikke hørt noe enda.

Men, broder'n ringte for 30 min siden for å gi en beskjed.

Han er på vei til Stavanger for å på b.la GladMaten.

Han sa at mamma stod på farten til å reise hvert øyeblikk.

Idioten som jeg er; Kikker i vinduet i tilfellet hun kommer.

Føler meg 12 år.

Faen.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :vinke:

Håper du og mamma får skværet opp. Kjipt når en føler at det er noe som ligger der usagt, og det helst er misforståelser som er årsaken.

Ønsker deg en fin dag :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...