Gjest Purple Haze Skrevet 18. juli 2009 #6142 Skrevet 18. juli 2009 Står fram som en skapleser, og avkrefter hermed at du ikke er lagt merke til Må innrømme at det var veldig lett å komme ut av skapet, nå som du hadde besøkt dagboken min først.... Trår litt forsiktig noen ganger, tro det eller ei Håper du får en deilig lørdag
MarianneE Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #6143 Skrevet 18. juli 2009 Står fram som en skapleser, og avkrefter hermed at du ikke er lagt merke til Må innrømme at det var veldig lett å komme ut av skapet, nå som du hadde besøkt dagboken min først.... Trår litt forsiktig noen ganger, tro det eller ei Håper du får en deilig lørdag Deilig lørdag er jeg ikke sikker på. *TheaM var våken fra 22-02 i natt, jeg fikk dermed sovet fra 2-6 og han som skulle stå opp med ungen klarte ikke våkne før kl 9. *Husvask står nå for tur til tross for mitt prinsipp om ikke å gjøre slikt på lørdager. *Sinnatrøtt idag (så trøtt at man er i dårlig humør pga det) Men: *det er lørdag *Min kjære ser ut til å begynne på oppvasken frivillig *Taco i kveld med broder'n *Bytur bare vasking av gulver er unnagjort. *Sverigetur i morra inkl barnefri søndag-mandag. Jaggu ble det ikke mer positivt enn negativt gitt!
MarianneE Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #6144 Skrevet 18. juli 2009 :rødme: Sitter og smuglytter på far&datter på kjøkkenet. Han vasker opp mens hun sitter og spiser et eple og skravler hull i hodet på ham. Veldig lite forståelsesfult det hun sier, men han svarer ja, hmm..., javel osv. :rødme: Har forresten fått time til øyespesialist med TheaM nå. 24. august! (vår bryllupsdag) Det er jo lenge å vente....
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. juli 2009 #6145 Skrevet 18. juli 2009 :rødme: Sitter og smuglytter på far&datter på kjøkkenet. Han vasker opp mens hun sitter og spiser et eple og skravler hull i hodet på ham. Veldig lite forståelsesfult det hun sier, men han svarer ja, hmm..., javel osv. :rødme: Har forresten fått time til øyespesialist med TheaM nå. 24. august! (vår bryllupsdag) Det er jo lenge å vente.... Så koselig med "far&datter tid" Ja det var en stund, men når det gjelder spesialister tar alt laaaang tid!
The Kitten Skrevet 18. juli 2009 #6147 Skrevet 18. juli 2009 Jeg er innom for å ønske god helg. Hilsen kattungen.
MarianneE Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #6148 Skrevet 18. juli 2009 Koselig med pusebesøk her! Mett!! Har sittet hr med Andrè, broder'n, halvsøsterE, taco og Istid2. Kost oss masse, men gd å mett jeg er. Hatt en super koselig dag. Ikke gjort noe spesielt, bare hatt det godt liksom. Skal legge meg snart. Det skal bli godt etter minimalt med søvn i natt. Sverigetur i morra, uten barn!
Bettie Skrevet 18. juli 2009 #6149 Skrevet 18. juli 2009 Så godt at det ser ut til å bli en jobbåpning for mannen. Arbeidsledighet sliter på begge. Flink du er som stadig er ute og går med frøkna di. To-åringer er ganske så krevende. Det merker jeg når jeg ahr hatt LillePoden på besøk.
MarianneE Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #6151 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er så sinnsykt happy!! Vi har kuttet ut formiddagsluren til TheaM, noe som resulterer i at hun faktisk sover om natta. Med unntak av natt til igår har hun sovet hele natta i sånn ca en uke nå. Og når hun sover, sover jeg og. Det er deilig!! Idag skal vi levere TheaM hos svigers og så sette kursen mot Sverige. Synes det er deilig å slippe å ta med jentungen på slike turer, da er det bedre for henne å være hos "mimmi" og bestefar. Siden hun skal sove der til i morra, og Andrè skal opp der han har utplassering (kaller det bare for jobben jeg) så er jeg hjemme alene i morra. En formiddag hjemme alene! Jeg kommer garantert ikke til å sove lenge, aldri klart det tidligere så hvorfor nå? Men, jeg kan spise det jeg vil til frokost, jeg kan spise frokosten min mens jeg ser film, jeg kan ligge lenge i senga å lese, jeg kan være tidlig i butikken og handle uten barn med... Jepp, jeg gleder meg faktisk! Godt for meg å gjøe noe for meg selv, godt for TheaM og være hos noen andre enn meg hele tiden!
Gjest Purple Haze Skrevet 19. juli 2009 #6152 Skrevet 19. juli 2009 Hei Innom for å ønske deg en god søndag og god "harrytur". Tenker det er deilig med litt tid uten barn. Slike dager skal nytes, så har en enda mer overskudd og humør til barna når en får dem hjem
Pingting Skrevet 19. juli 2009 #6153 Skrevet 19. juli 2009 Harrytur uten barn, høres ut som om du har en flott dag forran deg! Må være deilig å ha litt tid for seg selv, tenker jeg
The Kitten Skrevet 19. juli 2009 #6154 Skrevet 19. juli 2009 Kattungen melder seg som fast leser og skribent i dagboken din. Hvis hun får lov da...
FrizzleSizzle Skrevet 19. juli 2009 #6155 Skrevet 19. juli 2009 Halloen, har vært borte fra nett leeenge, så noen oppdatering tør jeg ikke begi meg inn på. Jeg ser du ikke gir dem gratis heller Men harrytur har jeg fått med meg at du skal på, så da får du ha en fin en!
MarianneE Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6158 Skrevet 20. juli 2009 :dåne: Guri som dere har skrevet her, da! Koselig, da!! Dagen igår; Reiste fra svigers kl 10, og da stod TheaM igjen og vinket fra verandaen med den lille hånda si i svigermor sin. Litt vondt i mammahjertet mitt, men å... så deilig å bare oss to! Hadde nesten glemt hvor deilig det er å bare Andrè og meg! Hvor godt det var å bare sitte i bilen, spille høy musikk og le.... Istedet for Sandefjord-Strømstad ferja kjørte vi og tok Horten-Moss istedet. Var framme ved Nordbysenteret 12.45, så vi sparte masse reisetid. Fikk handlet det vi trengte, pluss mye mer! *To brett med brus *To sixpack med pepsimax *Spareribs *Svinefilèt *Juice *En kartong med glutenfritt mel *Glutenfrie knekkebrød *Masse glutenfri pasta *Glutenfrie kjeks *Masse glutenfri rundstykker *Ostepop (de svenske er best) *en del snop *My annet rart *alt i alt tre store bæreposer glutenfri mat pluss kartongen med mel. Hvorfor er ikke allergimat like billig og med det samme utvalget i Norge? :klø: Må bare si det igjen; Gud å deilig det var å bare være oss to! Ikke være mamma&pappa med øyne i nakken, klare til å hoppe til om det er noe.... Slappet så av igår og..... Var hjemme igjen litt over kl 21 etter en stopp hos våre søsken (som har endt opp med å bo i samme gate.. ) med litt vi hadde handlet for dem. Vel hjemme kastet vi fra oss varene og kjørte avgårde på Tullis i Skien. En sen cafètur når vi første hadde sjansen.... Kunne jo ikke gå glipp av det! Var ikke hjemme igjen før klokka var 23, og da var det litt rydding og så rett i seng! Slitne etter dagen! Nå nyter jeg å være hjemme alene. Svigermor ringte akkurat og sa at de kommer etter hvert, hun og TheaM. Jeg suser liksom bare rundt hjemme, rydder litt, vanner planter, setter over klesvask og skal straks bake rundstykker. Hadde Andrè vært hjemme hadde hn vel bundet meg fast i senga (not for the right reasons... ) med streng beskjed om å hvile. Men jeg koser meg hjemme nå. Spiser bortimot verdens mest usunne frokost og skal straks henge ut klær, etterfulgt av baking av rundstykker. Deilig å få slikt unnagjort uten å ha TheaM hengende i buks mi!
MarianneE Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6159 Skrevet 20. juli 2009 begynner å savne jenta mi nå, ja
Fremhevede innlegg