Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lite fart på forumet om dagen!!

Anyway.... Jeg stikker på Tullis med min søster og bror!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så mye fart her inne nå for tiden nei, men det skyldes nok ferietid og at folk nyter godværet (for de som har det)

Det tar nok seg opp igjen når høsten kommer :)

Ha det kos på Tullis :hug:

Skrevet

Sjokolademakroner du.. De dukker kanskje opp i matboksen etterhvert de da? :sjenert:

Skrevet
Sjokolademakroner du.. De dukker kanskje opp i matboksen etterhvert de da? :sjenert:

jepp, bare jeg får prøvd å lage dem først!

Litt greit å ha testet det ut først synes jeg.

Dagen igår.....

Vi gikk ut, TheaM og jeg.

Så lenge det er oppholds tenkte jeg... :5:

Stoppet først innom svigermor på jobben for å slå en prat.

Så tuslet vi over til byen, med første stopp på kaffebaren hvor samboeren til Grafica har utplassering om dagen- uten at han var å se.

:fy_fy:

Men uff.... jeg må skjerpe hodet mitt.

Jeg ser liksom for meg TheaM og jeg sitte i harmoni på cafè, jeg med kaffe latte og hun med saft&bolle.

Realiteten er den at hun tar en slurk av safta si, også hopper hun ned fra stolen sin og;

*Må bare hilse på en hund

*Mye rart på cafè som må undersøkes spes bak kassa

*Morsomt å prøve å løpe ut i veien

*Spennende ting på bakken inne blant beina til andre gjester.

Tror jeg fortrenger løpe turer etter henne og desperate forsøk på å få henne til å holde seg i ro.

:klaske:

Stoppet så på lekeplassen i byen hvor hun elsker å være.

Sklier, husker, klatrestativ, sand.... hvor mange barn elsker ikke slikt? :fnise:

Kom i prat med en hyggelig arabisk dame som var der med sine to barn.

Som sagt veldig hyggelig, men hva er det med mennesker fra midtøsten og klær?

Datteren hennes var 4 år og lekte i ført rosa tights, lilla strutteskjørt, singlet, et par rader med "perle"kjeder og jakke i hvit fuskepels samt gullfargede ballerinasko.

Tror det er vi nordmenn som er veldig praktiske av oss.

TheaM hadde på seg bukse og t-skjorte og joggesko.

:ler:

Det begynte å regne, så vi søkte tilflukt på biblioteket hvor jeg fant Nick Hornby; High Fidelity som jeg har hatt lyst til å lese lenge. :tommelsmil:

På kvelden tok jeg en Skienstur med min søster og bror på cafèen Tullis.

Det var dagens 3. cafèbesøk, for på vei fra biblioteket sovnet TheaM i vogna si og tanken var å sette meg på en benk nede ved elva med jordbær og et blad alene mens hun sov.

Den planen med endret kjapt da jeg gikk forbi JonasB hvor J og L satt.

Var veldig godt å sitte og prate med dem mens jentungen sov litt. :jepp:

Hun sover ikke så mye på dagen lengere- hvilket resulterer i at hun sover på natta!!

:strix:

dagen idag

Min søster og barna, TheaM og jeg samt Catwoman skal en tur i Eventyrfabrikken idag.

Morro!!!

Det er det vi har av planer.

Hmm....

Dette ble langt...

Skrevet

Det med klærne har jebn tenkt på også.. men det er jammen meg endel norske damer som overpynter småjentene sine også. Hvorfor kan de ikke få klær i skikkelige, friske farger (rød, grønn, blå) og praktiske olabukser istedet for tynne tight i lyserosa :forvirret:

Skrevet

så utrolig deilig den Spabehandlingen hørtes ut! :jepp:

det fortjener du altså :)

Gjest Grafica
Skrevet

Han har ferie vettu MarianneE! Han begynner å jobbe på mandag igjen :)

Skrevet

Akkurat nå driver TheaM og mater meg med druer!

:fnise:

Gjest ~Milla~
Skrevet
Akkurat nå driver TheaM og mater meg med druer!

Først leste jeg duer og ble helt sjokkert :fnise:

Hør på hun da..... for en luksus :gjeiper:

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Ser for meg at du ligger på ryggen på sofaen med en sånn liten vifte i handa og bare gaper. :fnise:

Eventyrfabrikken? Og det er.....?

www.eventyrfabrikken.no

Endret av Catwoman
Skrevet
Det med klærne har jebn tenkt på også.. men det er jammen meg endel norske damer som overpynter småjentene sine også. Hvorfor kan de ikke få klær i skikkelige, friske farger (rød, grønn, blå) og praktiske olabukser istedet for tynne tight i lyserosa :forvirret:

Jeg aner ikke, Suzy.

Min x-svigerinne var en av de der.

Sydde silkebluser og kledde på en 2åring med streng formaning om ikke å skitne seg til...

:klaske:

så utrolig deilig den Spabehandlingen hørtes ut! :jepp:

det fortjener du altså :)

Tuller du, eller?

Gleder meg så sinnsykt!!!

Eventyrfabrikken? Og det er.....? :biggrin:

http://www.eventyrfabrikken.no

Han har ferie vettu MarianneE! Han begynner å jobbe på mandag igjen :)

Tenkte meg noe slikt, ja.

Andrè kom så seint igang med praksisen sin at han droppet de ferieukene der.

:danser: :danser:

Andrè ble kalt inn på kontoret til dagligleder for lageret han jobber på idag.

Det blir en ledig stilling der i august, og gjett hvem som blir anbefalt i den stillingen.....

Jepp, det ser jaggu ut som om han får jobb igjen etter nesten 6 mnd ledighet!

Jeg ble så glad at jeg gråt litt, klemte han, lo, og var bare fryktelig stolt av ham!!!

Ellers har vi hatt en topp dag på Eventyrfabrikken!

Catwoman er virkelig morsom å reise på slikt med, for hun og fant fram sin lekne sideog vi var høyt og lavt ganske kjapt.

Etter tre timer var jeg ganske svett, og etter en gåtur inn til Skien sentrum i :sol: kjente jeg det var godt å sette seg på bussen..... :fnise:

Frista ganske godt å sette meg på Tullis og sende en sms til Andrè om å plukke oss opp der når han var ferdig for dagen!

Men, jeg stod imot fristelsen...

Andrè og broder'n har reist ut for kaffe, og jeg sitter og lurer på å bake disse sjokolademakronene.

Har bare så sinnsykt lyst til å heller bare :veslejenta:

Men, litt effektivitet på hjemmefronten fram til Gordon Ramsey er ikke vondt.

Igår var det jeg som bare stakk av fra ansvaret, så da er det vel bare rettferdig at jeg gjør som Andrè måtte gjøre i går; Brette opp ermene og ta i et tak i leiligheten.

To lange innlegg på samme dag!

Du verden....

Skrevet
Andrè ble kalt inn på kontoret til dagligleder for lageret han jobber på idag.

Det blir en ledig stilling der i august, og gjett hvem som blir anbefalt i den stillingen.....

Jepp, det ser jaggu ut som om han får jobb igjen etter nesten 6 mnd ledighet!

Jeg ble så glad at jeg gråt litt, klemte han, lo, og var bare fryktelig stolt av ham!!!

:danser: å så bra Marianne, ikke rart du gråt og klemte på mannen :)

Klart du er stolt av han! Går jo selv arbeidsledig og vet hvor kjipt det er å ikke ha jobb å gå til. Men jeg gir ikke opp, søker og søker. Er på intervju også, men foreløpig har jeg ikke lyktes. Lite å søke på nå som det er ferie, men det tar vel seg opp når ferien er over tenker jeg :jepp:

Nok en gang gratulerer til Andre med ny jobb :roser:

Skrevet

Så moro at han blir anbefalt til den stillingen, skal krysse fingrene for at han får den.

Apropos p-sprøyten vil jeg bare si at jeg la på meg 12 kg det året jeg gikk på den OG mistet alt av sexlyst. Vil absolutt ikke anbefale den.

Skrevet

Har laget to brett med sjokolademakroner.

Det var godt!

Oppskrift kommer i Matboksen!

Skrevet

Jeg har juksa og hoppet over 14 sider.. :sjenert: kan du gi meg en liten oppdatering om det var noe som er verdt å nevne igjen?

ooo.. spa høres fantastisk ut.

jeg tenkte på deg da vi var og henta hund. kjørte over porsgrunnsbrua. så da tenkte jeg på deg og grafica. for det er vel i porsgrunn dere bor? (*for lat til å bruke store bokstaver. fy på meg*)

Skrevet
Jeg har juksa og hoppet over 14 sider.. :sjenert: kan du gi meg en liten oppdatering om det var noe som er verdt å nevne igjen?

ooo.. spa høres fantastisk ut.

jeg tenkte på deg da vi var og henta hund. kjørte over porsgrunnsbrua. så da tenkte jeg på deg og grafica. for det er vel i porsgrunn dere bor? (*for lat til å bruke store bokstaver. fy på meg*)

Opdateringer gies ikke.

Du må lese selv....

Så du kjørte over brua....

Hmm.... da kjørte du forbi her jeg bor (med mindre du var over Kulltangenbrua da...).

Jeg er sikker på at du kjente den vennlige atmosfæren som fylte bilen i det du passerte huset.

Idag får jeg besøk av venninneM som er hjemme på ferie siden hun bor i Danmark.

Gleder meg!

Tenkte å ta lunch ute i hagen siden det er sol idag.

Nei, må lage frokost nå tror jeg...

Skrevet
Opdateringer gies ikke.

Du må lese selv....

Så du kjørte over brua....

Hmm.... da kjørte du forbi her jeg bor (med mindre du var over Kulltangenbrua da...).

Jeg er sikker på at du kjente den vennlige atmosfæren som fylte bilen i det du passerte huset.

Hrmf. da får jeg bare leve i uvissthet.

vet ikke hvilken bro det var, jeg..

Skrevet

ganske enkelt, StoreMy;

Porsgrunnsbrua; Da kom du ned til sentrum (evt kom fra sentrum om du kjørte nordover)

Kulltangen; Blå bru, ender ved Hydro og annen industri.

Klokere nå?

;)

Har hatt super koselig besøk av M og lille voffen.

Vi hadde avtalt at hun skulle være her kl 12, så jeg ble litt overrasket da jeg og TheaM kom fra butikken kl 11.15 og M satt i hagen.

Men, det var bare koselig, hun er en av de som hjelper til uten at det blir... hva skal jeg si?

Hun er en av de du kan spørre om hjelp og hun bretter opp ermene og hjelper, og du vet det er OK å spørre.

Vi har sittet ute i sola med rundstykker, cola og smoothie og kost oss.

TheaM har vært i sandkassa si, kost med voffen, bada bamsen i vannskåla til voffen for deretter å pakke godt inn i sand...

:dåne:

Idag satser vi på take-away til middag.

Kjenner jeg er i ikke-lage-middag-modus.

Gjelder bare å smiske litt med Andrè først.....

Skrevet

Nyter sofalivet i kveld.

Andrè er ute og bowler med broder'n og svogerØ.

Vurderer å legge meg på senga med en bok, men er redd jeg sovner ganske kjapt..... :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...