Gjest Ansjoni Skrevet 13. juli 2009 #6101 Skrevet 13. juli 2009 Det har iallefall blitt kaldere, syns du bæljet om varmen for et par uker siden
MarianneE Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6102 Skrevet 13. juli 2009 SøsterG ringte nå og lurte på om hun og eldstemann kunne ta en tur og besøke oss. Da slapp vi å kjede oss så veldig allikevel!
MarianneE Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6103 Skrevet 13. juli 2009 Det har iallefall blitt kaldere, syns du bæljet om varmen for et par uker siden Må jo for guds skyld ikke være fornøyd, vet du!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juli 2009 #6104 Skrevet 13. juli 2009 Enig i det der, det finnes båååååde dårlig klær og dårlig vær! Av egen erfaring
MarianneE Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6105 Skrevet 13. juli 2009 Det ble bare et SÅ koselig besøk av G og lille A. Spiste rundstykker og barna storkoste seg sammen. Ute øste det ned, så vi holdt oss inne. TheaM og A lekesloss, sloss, lekte, tegnet og satt lenge og hadde en "samtale", de sølte juice, kranglet om fargestifter, lo og koste seg igrunn ganske. Etter et par timer tok vi dem med barna for ut å hoppet i søla. Morro for store og små det der!! Dagens : TheaM kledde på seg Andrè sin (rene) underbukse og gikk rundt med den på seg utenpå sin egen bukse. PS Jeg vet hvem som døde i ulykken på brua. Ingen som jeg kjente, bare "viste av"
Kamille86 Skrevet 13. juli 2009 #6106 Skrevet 13. juli 2009 Forferdelig ulykke det der. For en super dag dere har hatt da Åsså så hærlig med TheaM som gikk rundt med Andrè sine rene underbukser
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2009 #6107 Skrevet 13. juli 2009 Sendt deg mail med bildet av huset på facebook Ingen nytt fra Aricept enda?
MarianneE Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6108 Skrevet 13. juli 2009 Ingenting fra Aricept enda. Ikke hørt noe på over et døgn nå. Jeg synes jeg syter og klager om dagen. Jeg er trøtt og jeg er sliten. Kan jo skrive her at TheaM er så aktiv om dagen, men jeg forstår min søster nå som for ca 1 år siden lurte på om sønnen var hyperaktiv. Dagene mine går ut på å , plukke henne ned fra bordet, ned fra ene vinduskarmen, rydde opp bleiene hun hiver utover gulvet, ta henne ned fra PCstolen på soverommet vårt, ta henne ned fra sofaen fordi det ikke er lov å hoppe i sofaen, ta henne vekk fra bak TVen der det er spennende ting å plukke på, opp på do for å slå på vannet på vasken på do Idag dro hun fram dobørsten på do og veltet den beholderen. Ikke et pent syn... Så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg blir sint. Hun er bare et nysgjerrig barn som gjør det som er naturlig for henne. Søndag satte jeg meg med henne i sofaen og bare gråt. Jeg gjør mitt beste for å underholde henne. Jeg prøver faktisk! Vi besøker andre med barn, går turer, er på lekeplasser, går på cafè, tegner, leker hjemme... Jg vet det er vanskelig å underholde en 2åring. Vistnok den mest slitsomme alderen. Men.... Vet ikke hvor jeg skal med innlegget her. Måtte bare lette hjertet litt tror jeg.
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2009 #6109 Skrevet 13. juli 2009 Kanskje det hjelper litt når hun begynner i barnehagen? Da får hun jo herja ifra seg der, og er kanskje litt sliten og roligere på ettermiddagen.
Bettie Skrevet 13. juli 2009 #6110 Skrevet 13. juli 2009 Å ha en toåring er vel en heldagsjobb, det. De skal jo prøve alt, begynner å få egen vilje og lever etter mottoet: Kan det spises - klart det kan. Og de må jo sjekke hundreogsnørrogførtiganger om nei betyr nei hver gang. Klart det blir mange "nei", for det er mye som farlig, og mye små barn må lære at er forbudt område. Jeg synes du er flink til å aktivisere henne, jeg. Du gjør jo masse sammen med henne. Men det blir nok litt lettere å være mamma når hun begynner i barnehage
MarianneE Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6111 Skrevet 13. juli 2009 Takk!! Jeg GLEDER meg til 5. august når hun begynner i barnehagen!!
Lunalu Skrevet 13. juli 2009 #6112 Skrevet 13. juli 2009 Oj, ny dagbok! Gratulerer! Må dit å se etterpå!!! Jeg er forresten også veldig fornøyd med p-ring!!! Har du prøvd å sette et plaster over navlen til TheaM - det er et gammelt kjerringråd, og det funker på mange!!! Sender noen solstråler til deg! Klem lesehesten!
janne84 Skrevet 13. juli 2009 #6113 Skrevet 13. juli 2009 Heia!!!! Er vekk på en liten ferietur igjen, så er litt fraværende... Jeg og var vanvittig bilsyk når jeg var liten, gikk ikke mange minuttene i bil før jeg kasta opp.. Blir enda bilsyk når jeg ikke kjører selv, men har gitt seg litt.. Ang prevensjon, så går jeg og p-ringen, den koster ca 100 kr i mnd, men det er den verdt.. Slet litt de første mnd med vanvittige mens smerter, men de ga seg gradvis (har hatt ekstreme smerter siden jeg fikk mensen...) Den er vanvittig enkel i bruk!!! Håper du har det flott!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juli 2009 #6114 Skrevet 13. juli 2009 2åringer er aktive, og av og til virker de helt klart hyperaktive........ skjønner godt man kan bli sliten, lange dager, av og til med lite søvn om natten. Det er jo du som er mest sammen med TheaM, så derfor du som får gjennomgå....
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juli 2009 #6117 Skrevet 14. juli 2009 Fikk du sovet litt til? Gjør dere på idag?
MarianneE Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #6118 Skrevet 14. juli 2009 Kanskje jeg skal skrive litt her og? Hva kan jeg skrive om dagen idag? Har vært og deilig ute. TheaM og jeg syklet over til byen for å bestille en time til noe jeg gleder meg sykt til! Jeg skal på SPA!!! :danse: Fikk gavekort til bursdagen min i fjor, men ting har skjedd og plutselig går jaggu gavekortet snart ut på dato! [ HAVETS PERLE ] Innpakning i Dødehavsleire. mini face, massasjebad, myk helkroppsmassasje med varmende oljer. Havets Perle begynner med en velgjørende innpakning med leire fra det næringsrike Dødehavet. Leiren har et høyt innehold av livsviktige mineraler, er dypt rengjørende og virker lindrende for muskler og ledd, samt øker kroppens sirkulasjon. Under tiden du ligger i den varme innpakningen får ansiktshuden en god rens og det legges en fuktighetsgivende og nærende maske. Du får hodebunn og ansiktsmassasje. Massasjebadet hjelper til å løse opp stramme ledd og muskler innen du kommer tilbake på benk for en mykgjørende aromamassasje på hele kroppen. GLEDER MEG!!!! Ellers har svigerinneK og jeg tatt med oss TheaM på Skienstur, uten at vi fikk gjort det vi skulle der, Butikken vi skulle i hang det lapp i døra "Snart tilbake" stod det. Vi gikk på Tullis istedet, vi! Hva skal jeg nevne ellers? Har hatt en skikkelig breake-down idag. Da Andrè kom hjem fra jobb knakk jeg helt sammen. Gråt og øste ut av meg masse frustrasjon og dritt over hvordan jeg har det om dagen. Eller... egentlig har jeg det ikke så værst. Litt mye til meg om dagen bare. Tror forresten jeg kommer til å bli litt fraværende om dagen. Merker på TheaM at hun ikke liker det når jeg sitter ved PCen. Sant og si skjønner jeg det. Kan heller gjøe slikt når hun er i seng. Hmm..... Snart CSI, jo!
MarianneE Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #6119 Skrevet 15. juli 2009 Planen for idag: Hvis Vi lager niste og tar en tur p lekeplassen i byen. Hvis Vi prøver å lage sjokolademakroner og tester ut fingermaling. Foreløpig ser det ut til å helle mot det siste alternativet. TheaM har forresten en skikkelig blåveis idag etter et fall ute igår. Hun ser litt rar ut med et vanlig og et sjelende blått, rødt og hovent øye.
Fremhevede innlegg