Nótt Skrevet 9. juli 2009 #6061 Skrevet 9. juli 2009 Da tror jeg faktisk at jeg hadde tiltet. Flink du var som tok det så bra.
MarianneE Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #6062 Skrevet 9. juli 2009 Hyperventilerte godt en stund, men måtte få vasket det vekk før Andrè kom hjem. Ingen skade skjedd, heldigvis.
MarianneE Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #6064 Skrevet 9. juli 2009 Synes du var fantastisk flink jeg. Jotakk.... Nå er det av med PCen, Criminal Minds har begynt! I morgen dukker det opp en matdagbok fra meg
kospia Skrevet 9. juli 2009 #6065 Skrevet 9. juli 2009 Kan skrive at vi hadde fortrinnet til en katastrofe av de store her idag. TheaM tegnet på flatskjermTVen med fargestift. Trodde seriøst jeg skulle slutte å puste da jeg så det. Fuktig microfiberklut fjernet det sakte men sikkert mens jeg kjente at jeg var istand til å puste igjen. Gosj..........jeg tror jeg hadde besvimt :dåne: Du tok det veldig bra synes jeg
MarianneE Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6067 Skrevet 10. juli 2009 Ah..... Morgenidyll i Porsgrunn idag. Jeg sitter og våkner forran PCen mens TheaM sitter og skravler med segselv og tegner. Denne gangen på et ark. Tror det blir en stille og rolig dag idag. Lurer på å bake litt. Gå en tur med TheaM (gå, ikke trille) hvis oppholdsværet holder seg... Med andre ord; Ingen store planer.
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juli 2009 #6071 Skrevet 10. juli 2009 Deilig med dager uten de store planer Skal dere noe i helgen?
MarianneE Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6072 Skrevet 10. juli 2009 Det ble baking idag, bare seinere enn tenkt. Har nå brett 1 av tre med rundstykker i ovnen. Bake med en 2åring som vil "hjelpe", stress til tusen!! Har gått tur i halvannen time idag. Gikk forbi tre lekeplasser og TheaM styrtet bort så fort hun så en huske. Å dytte på huske er kjedelig....
MarianneE Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6074 Skrevet 10. juli 2009 Mye artigere å få huske selv Satte meg på en huske for et par uker siden. Kjente at jeg har blitt betydelig breiere over rumpa siden mine glansdager i huskestativet! Å... Nybakte rundstykker er godt! Har spist to med bare smør på. Jummy!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. juli 2009 #6075 Skrevet 10. juli 2009 Ja jeg var å husket med en liten 1åring her tidligere i mai, var like artig som jeg husket det Men som du sier, huskene er blitt litt mindre
MarianneE Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6076 Skrevet 10. juli 2009 Ja jeg var å husket med en liten 1åring her tidligere i mai, var like artig som jeg husket det Men som du sier, huskene er blitt litt mindre ja, det er huskene som har blitt mindre! Helt klart huskene!!! TheaM er i seng. Herregud, jeg trodde aldri det skulle skje! Vurderte seriøst og prakke henne på svigermor da hun stakk hodet innom i to minutter for å spørre om noe. Da Andrè kom hjem var jeg på gråten av lettelse. Idag har jeg vært oppdrager, turkammerat, klatrestativ, lekekammerat, kokk, løftekran, bleieskifter, hushjelp... :dåne: Har bakt rundstykker mens TheaM har hengt i genseren min og vil leke. Hun har villet ha oppmerksomhet hele dagen, og gudene skal vite det har vært sårt og måtte avvise henne noen ganger. På en annen side... Jeg kan ikke underholde henne konstant. Noen ganger må hun klare det sjøl og. Føler meg utslitt i kveld. Andrè skal kjøre drosje i natt og morgen kveld/natt. Tror jeg legger meg ikke så lenge etter han reiser om en times tid.
kospia Skrevet 10. juli 2009 #6077 Skrevet 10. juli 2009 (endret) Ja noen ganger er det utrolig godt når ungen(e) er i seng, og man bare kan synke ned i sofaen med noe godt på bordet Faren er vel at man sovner før man aner Ha en fin fredagskveld edit: liten skrivefeil Endret 10. juli 2009 av kospia
MarianneE Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #6078 Skrevet 10. juli 2009 Synke sammen i sofaen med noe godt på bordet er akkurat det jeg har gjort. Skal se ferdig CSI så er det natta på meg. :søvn:
Edie Skrevet 11. juli 2009 #6079 Skrevet 11. juli 2009 Håper på en litt roligere TheaM i dag da Kos deg i helga!
MarianneE Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #6080 Skrevet 11. juli 2009 Rolig? Tja.... Hun har kommet seg opp i vinduskarmen idag, via sofaen. Godt det vinduet er vanskelig å få opp.... I kveld blir det jentekveld her! Når jentungen er i seng kommer venninneA, søsterG og venninneY. Vi skal spise kylling i curry og bare kose oss. Gleder meg masse!!
Fremhevede innlegg