Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Resultatet hos legen...

Skal få time hos spesialist som skal se på øynene hennes.

Deretter får hun sansynligvis lapp over øyet, kan hende operasjon.

:grine:

Skjansen for operasjon er ikke så veldig stor, men den er tilstedet.

Faen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på tide å rydde litt før rotet tar overhånd...

Skrevet

Får håpe hun/ dere er flinke til å bruke lappen, og dermed slipper operasjon på lillejenta! :klem:

Skrevet
Får håpe hun/ dere er flinke til å bruke lappen, og dermed slipper operasjon på lillejenta! :klem:

Ja, får virkelig håpe hun slipper det der.

Skal snart på Tullis med søsterG, KGbrukeren GulNonstop (venninne av min søster) og venninneAnita.

I den anledning har jeg klemt meg inn i nyvasket olabukse.

Jeg håper på å snart få puste....

:dåne:

Gjest Catwoman
Skrevet

hehe... særlig etter å ha godt med løse, luftig og ledige klær i mange dager føltes olabukse plutselig veldig trangt å dra på i dag fant jeg ut.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Uff da, ikke det resultatet vi ville høre nei. Håper på det beste :klem:

Skrevet

Håper det ordner seg. Bra å finne ut av det tidlig da, tross alt.

Gjest Grafica
Skrevet

Hei MarianneE, jeg tenkte å kanskje gjøre tanken på operasjonen enklere for deg. Jeg var nemlig gjennom den operasjonen når jeg var åtte :) Det var ikke noe skummelt eller ekkelt i det hele tatt! Sykehuset var bare gøy fordi jeg ble kjent med andre jenter, og jeg hadde ingen smerter i ettertid. Største ubehaget var narkosen som jeg reagerte allergisk på, men det ligger i slekta.

Så om hun må operere så kan jeg love at det går helt fint, og det blir ikke dyrt heller så lenge hun trenger operasjonen, da betaler dere bare egenandelen såvidt jeg vet.

Skrevet
Dagens middag:

Tok en pakke svinekjøttdeig og knadde inn en pose tacokrydder.

Stekte kjøttdeigen som kjøttboller i panna.

I panna hadde jeg så i en liten løk i båter, en boks champignon i skiver og en liten boks ananas.

Lot dette bli varmt og hadde så i en boks kokosmelk, en rest matfløte, to ss søt chilisaus og nykvernet pepper.

Spises med ris.

Ble veldig godt!

Tusen takk for oppskrift MarianneE, blir alltid så sulten av dine flotte oppskrifter jeg :)

Håper Thea M slipper operasjon, men er det ingen utvei så synes jeg Graficas ord her inne var beroligende. Det går nok bra skal du se :kose:

Skrevet
hehe... særlig etter å ha godt med løse, luftig og ledige klær i mange dager føltes olabukse plutselig veldig trangt å dra på i dag fant jeg ut.

Jotakk, jeg oppdaget det.

Heldigvis overlevde jeg.

:fnise:

Uff da, ikke det resultatet vi ville høre nei. Håper på det beste :klem:

Jepp, krysser fingra og håper det beste!

:tommelopp:

Håper det ordner seg. Bra å finne ut av det tidlig da, tross alt.

Ja, det er jeg enig i.

Jo mer som kan ordnes nå før hun forstår så mye er vel like greit.

Det tenker jeg ang mulig lapp over øyet hennes.

Jo mer som kan gjøres nå før ting blir flaut, jo bedre er det vel...

Hei MarianneE, jeg tenkte å kanskje gjøre tanken på operasjonen enklere for deg. Jeg var nemlig gjennom den operasjonen når jeg var åtte :) Det var ikke noe skummelt eller ekkelt i det hele tatt! Sykehuset var bare gøy fordi jeg ble kjent med andre jenter, og jeg hadde ingen smerter i ettertid. Største ubehaget var narkosen som jeg reagerte allergisk på, men det ligger i slekta.

Så om hun må operere så kan jeg love at det går helt fint, og det blir ikke dyrt heller så lenge hun trenger operasjonen, da betaler dere bare egenandelen såvidt jeg vet.

Klart det går fint om hun må operereres.

Håper uansett at hun slipper jeg.

Men, må hun så må hun!

Tusen takk for oppskrift MarianneE, blir alltid så sulten av dine flotte oppskrifter jeg :)

Sant og si vurderer jeg å starte en matblogg.

Tror jeg....

Det er jo en haug av slike blogger der ute i dataverden og min vil ikke skille seg ut på noen måte.

Men kanskje en KG matdagbok?

:klø:

Skrevet

Idag har det vært en innholdsrik dag!

Da klokka var 9.15 spente jeg TheaM fast bak på sykkelen min og så syklet vi over til byen for å møte Y og barna.

Det var tidlig det!

Da hjalp det lite at Y ble 40 min forsinket.

To timer var vi på lekeplassen før vi syklet innom salongen til svigermor og fikk henne til å klippe luggen til TheaM. Så syklet vi innom kjøpesenteret og handlet matvarer, før vi syklet over brua i regnet og de siste 600 meterene hjem.

Kost oss idag!

:jepp:

Om ca to timer kommer svigermor og skal sitte her mens Andrè og jeg skal på kino og se Istid.

Gleder meg!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Synes du skal starte en kg-matblogg... jeg vil garantert følge med ;)

Skrevet

Jeg kommer også garantert til å følge med i matblogg/ dagbok! :Nikke:

Skrevet

Greit, dere har talt!

MarianneEs matbok kommer!!

:nigo:

Vi har vært på kino!

Andrè og jeg har vært og sett ISTID3 og så en kaffe latte etterpå.

Filmen begynte kl 18 og kl 20, vi valgte kl 18, slik at vi kunne ta kaffe etter filmen.

Da vi kom, 10 min før filmen begynte, var det kø.

Kø ut døra, alle var barn under 10 i følge med foreldre.

Vi fikk biletter, men har en mistanke om at noen måtte snu ved luka.

Mens vi var på kino hadde svigermor og hennes mor og TheaM seg en liten bytur på kjøpesenteret Down Town, før svigermor og TheaM tok kveldsstellet og slikt her hjemme.

Oppvasken hadde hun t.om tatt.

Snille svigermor!!!!!

:helen:

Filmen var utrolig morsom!

Litt rørende i perioder (spesielt for de av oss som griner for ingenting.... :sjenert: ) men rett og slett morsom!

anbefales!

:tommel:

Nå er det snart CSI og etter det er det virkelig natta.

Pratet om det da jeg var på Tullis igår med jentene at jeg er så forbanna SLITEN!!!!!

Jeg får så altfor lite søvn at korttidshukommelsen min har blitt svekket.

Vet ikke hva jeg skal gjøre med det.

Lett og si at Andrè må hjelpe mer til hjemme og sånn, men hovedproblemet er for lite søvn over lengere tid (2.5 år)

I tillegg er jeg oppe hver natt og :kgbaby: ofte to-tre ganger.

Men, det er litt min egen feil, jeg er ikke flink til å la henne sutre når hun begynner om natta.

Noen ganger står jeg opp i søvne og våkner inne på rommet hennes.

Slutter jeg å gå inn til henne har hun på en måte ingenting å våkne for om natten, så da kanskje hun slutter.

Håper jeg.

:sjenert:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Spennende med matbok, satser på å låne noen av de kommende oppskriftene ;)

Jeg har også lyst å se istid, må nesten ha den på dvd når den tid kommer også. Er mye artig ekstramateriale :)

Skrevet

Jippi, matbok! :spise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...