Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juli 2009 #6001 Skrevet 4. juli 2009 God bedring, håper feber ikke leder til noe mer..... kan kanskje være at du er sliten, og utmattet av all varmen som ar vært/er
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #6002 Skrevet 4. juli 2009 God bedring, håper feber ikke leder til noe mer..... kan kanskje være at du er sliten, og utmattet av all varmen som ar vært/er Jeg tror det er noe slikt ja, -milla- Føler meg litt slapp, men grei ellers. Har vært en tur i byen alle sammen, og nå skal vi straks ut for å bade. Må kjøle meg ned før jeg omkommer av varme!
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #6003 Skrevet 4. juli 2009 Har badet i dag og. Det var SÅ deilig!! Varmt og godt vann, jeg var uti tre ganger i løpet av borti halvannen time, enda jeg som ikke er så glad i å bade. Kanskje er jeg omvendt? :klø: Ute er det 23 grader og det buldrer i det fjerne. Utrolig deilig luft ute, vinduene står på vidt gap og den deilige duften av regn i lufta kommer inn nå og da. Håper det blir enklere å sove i natt, baåde for TheaM og meg. Nei... det er vel på tide og ut med søpla og gå inn for å lage noe mat. Ostepopposen erstatter ikke mat- uansett hvor hardt jeg prøver!
Edie Skrevet 4. juli 2009 #6004 Skrevet 4. juli 2009 Uff, så kjedelig med feber nå da! Synes det er helt forferdelig varmt jeg, helt uten feber... Det tordner langt borte et eller annet sted her også. Det kom litt kjøligere vind, men så ble det erstattet av høy luftfuktighet.. Så da sitter jeg her enda mer klam og svett enn tidligere.. Høres ut som en kjempekoselig kveld i går da. Sånt er godt for forholdet!
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #6005 Skrevet 4. juli 2009 Har spist, sett litt på TV og dermed ble det en time med Herregud å trøtt jeg er! Andrè forsvant akkurat ut døra for å treffe svogerØ og en venn for et par øl på puben. Jeg skal rett og slett bare rydde litt og dermed finne senga.
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #6006 Skrevet 4. juli 2009 Solbrent på en skulder (venstre) og den delen av ryggen som er over BHen. Au...
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6008 Skrevet 5. juli 2009 Det er skyer og ikke så drit varmt som tidligere i uka. Gud å deilig!!
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6009 Skrevet 5. juli 2009 Lurer på hva jeg skal kle på TheaM idag. I to uker nå har hun enten løpt rundt i bleia eller naken, og bare fått en liten kjole over hodet når det har passet best. Nå er det ikke så varmt ( ) og hun må faktisk få på seg klær.
Gjest Catwoman Skrevet 5. juli 2009 #6010 Skrevet 5. juli 2009 Kjenner at det skal bli litt deiligere med kjøligere vær nå jeg og. Blir så trolig lat i varmen - for man orker jo ikke gjøre noen ting, bare tanken på å prøve å gå en tur eller noe gjør jo at svetten hagler i dobbel hastighet Tilbragte hele dagen på Brønnstadbukta i går - deilig, men kjente når jeg la meg igår at jeg har ikke bare blitt brun....var visst litt brent oppå skuldre og rygg og ja... Men vannet var jo skikkelig lunka - mye varmere enn det var i Fjærekilen. Håper du får en fin dag i regneværet, som kommer etterhvet i følge yr
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6011 Skrevet 5. juli 2009 Lurer på om jeg skal lokke med meg Andrè og TheaM på Tullis i Skien.... Griselysten på en kaffemocca! Mulig det blir strandvolleyball idag, men med det usikre været idag er det myyyye bedre og planlegge en cafètur! Oh yes!
Nótt Skrevet 5. juli 2009 #6012 Skrevet 5. juli 2009 Her bøtter det ned i dag, må innrømme at det faktisk er veldig deilig synes jeg.
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6014 Skrevet 5. juli 2009 Jeg er så drit forbanna lei av unge som spyr i bilen!!!! FAEN!!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2009 #6015 Skrevet 5. juli 2009 Usj a'meg! Blir hun veldig lett bilsyk?
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6016 Skrevet 5. juli 2009 Usj a'meg! Blir hun veldig lett bilsyk? :klø: Tja? Altså... hun har blitt bilsyk 4 ganger det siste halve året. Jeg har sett et mønster med svingete veier og oppkast hos henne. Har fått tips om magnetarmbånd som kjøpes på apoteket som jeg skal kjøpe i morra. Vi får bare prøve, og heretter kjøre med minste ett skift i bilen. Da hun spydde idag kjørte vi fra Skien med kursen hjemover, men kjørte en liten omvei. Det var tydelig dumt. Bare for å være litt ekkel: Det fosset ut av henne. Vi måtte bare vrenge bilen inn i kanten av veien og hoppet ut for å få henne kjappest mulig ut av bilen. Hørte noen rare lyder bak meg mens jeg stod og vrengte av henne vått tøy, kikket meg bak- og der stod det jaggu 9 kuer og kikket på. Da skvatt jeg noe voldsomt!! Heldigvis var det et gjerde mellom kuene og meg. Jeg liker ikke kuer. Det har her! Endelig!! Regnet bare en 10 minutters tid, men det gjorde godt for plena og jordbæene mine. Plena har i de siste dagene fått en brun svidd farge men med litt fuktighet kommer vel grønnfargen tilbake. Er vannrestriksjoner her i kommunen så vi har måtte vært forsiktig med vannet og. Det går mot natta her. Ute er det 18 grader (føles kaldt!!) ser fram til å legge meg uten å føle at jeg bader i svette!!
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6017 Skrevet 5. juli 2009 Kom plutselig på at kanskje jeg skulle nevnt Dagens middag: Tok en pakke svinekjøttdeig og knadde inn en pose tacokrydder. Stekte kjøttdeigen som kjøttboller i panna. I panna hadde jeg så i en liten løk i båter, en boks champignon i skiver og en liten boks ananas. Lot dette bli varmt og hadde så i en boks kokosmelk, en rest matfløte, to ss søt chilisaus og nykvernet pepper. Spises med ris. Ble veldig godt!
MarianneE Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6018 Skrevet 6. juli 2009 Kl 10.40 idag har jeg time hos legen med TheaM. Hun sjeler så veldig med det høyre øyet og må få legen til å se på det nå. Dette har jo vært et tema tidligere på helsestasjonen men da syntes ikke helsesøster at hun sjelet nok til å ville gjøre noe med det. Derfor er jeg spent på hva som skjer idag.
Fremhevede innlegg