MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5981 Skrevet 3. juli 2009 TheaM har sovet 30 minutter alt. Snakk om rekordtidlig formiddagshvil! Skal treffe venninneT og datteren MS om en times tid. Passer igrunn fint at ungen sover, jeg får stelt meg og pakket veska i fred og ro. Det skjer sjeldent!
kospia Skrevet 3. juli 2009 #5982 Skrevet 3. juli 2009 Ha en flott dag Marianne og kos deg med litt alenetid
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5984 Skrevet 3. juli 2009 300 sider!! Javist!! :hoppe: ellers kan jeg jo føye til at det er så varmt at det er ulidelig. 31 grader nå.
Nótt Skrevet 3. juli 2009 #5985 Skrevet 3. juli 2009 Gratulerer med 300 sider. Altfor varmt til å bevege seg ute eller gjøre noen ting, men sånn er det bare. Vi får glede oss over kjøligere dager når de kommer til uken.
Gjest Catwoman Skrevet 3. juli 2009 #5987 Skrevet 3. juli 2009 Jeg kjørte forbi deg ista.... du stå ved og ventet på grønn mann ved lyskrysset. Jeg vinket alt jeg kunne Men tror ikke du så meg.
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5988 Skrevet 3. juli 2009 Jeg kjørte forbi deg ista.... du stå ved og ventet på grønn mann ved lyskrysset. Jeg vinket alt jeg kunne Men tror ikke du så meg. Nei... gjorde nok ikke det.
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5989 Skrevet 3. juli 2009 Det er vanskelig å skulle stelle seg for å være litt fin når det er så varmt! Har prøvd å finne noe som kan matche blankt og svett ansikt, men har ingenting til det formålet. 28 grader ute, 30 inne
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5990 Skrevet 3. juli 2009 Side 300 FEST! :danse: Dere er alle velkomne!
Gjest Blondie65 Skrevet 3. juli 2009 #5991 Skrevet 3. juli 2009 Jeg melder meg herved på side 300 fest - på tross av at jeg ikke har vært her før.
Nótt Skrevet 3. juli 2009 #5994 Skrevet 3. juli 2009 Håper daten i dag blir bra, selvom du er varm. Her har det bøtta ned og tordnet og lynt, gjett om jeg koste meg masse da. Nå er luften klarere og kjøligere, fantastisk deilig.
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2009 #5996 Skrevet 4. juli 2009 ooh, hvordan gikk daten? yaaaay, 300 sider! hihi, ser ut som alexander rybak
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5997 Skrevet 4. juli 2009 (endret) Vi hadde det kjempe koselig igår! Syklet over til byen, og det var ikke avkjølende vind- den var varm (hva annet hadde jeg ventet? ) Kom til restauranten "Wine&Dine" hvor det var veldig lite gjester. Vi satt ute, i skyggen og det var kjempe deilig. På enden av bordene hang det vifter av flettet siv, veldig søtt! Vi fikk en stor flaske vann og jeg bestilte meg forrett; Chili og hvitløks stekte scampi. Det var godt, men litt lite av den smaken jeg forventet. Helt OK, ikke noe mer. Hovedrettene kom og min bestod av Biffsnadder i currysaus med råstekte poteter. Det har jeg spist der en gang tidligere, og det er så godt! Andrè sin hovedrett var pastahjul med biffkjøtt i ost-og fløtesaus. Så veldig godt ut, men siden jeg har gluten allergi kunne jeg ikke smake på det. Vi pratet om alt og ingenting, haddedet bare... rett og slett bare koselig! Andrè har sine bra og mindre bra sider, men jeg føler meg rett og slett bare komfertabel sammen med han. 1.Juli var det 12.5 år siden vi ble sammen så vi kjenner jo hverandre godt. Men med han.... Sammen med han kan jeg bare være meg. Jeg trenger ikke spille rolle, trenger ikke late som, trenger ikke gjøre meg bedre enn jeg er eller noen ting. Sammen med ham trenger jeg ikke være noen andre enn meg på godt og vondt. Vi syklet derfra etter å betalt og da var klokka bare 21.30. Så vi syklet oppover i byen, og langs elvepromenaden tilbake. Kjempe fint og sykle langs elva! Stoppet på JonasB, og der satt jaggu svigerinneK sammen med sin mor, som er på besøk fra Stavanger. Satt med dem en times tid, jeg med SmirnoffIce og vann, han med hvitvin før vi syklet over bybrua og hjem. Broder'n satt barnevakt og skulle på jobb idag kl 8 så det var greit og ikke være sein. Da vi kom hjem var det 24 grader ute, 28 inne. :dåne: Enden på en bortimot perfekt kveld ble t.om. Men nabo'n får jeg fnatt av snart! Nabohuset er en tomannsbolig, i tillegg til leilighet i kjelleren og ombygd garasje hvor det og bor noen. Alle sammen er tyrkere med litt andre vaner enn oss. Hyggelige, koselige mennesker og alt det der, men i natt satt fire av dem ute og kaklet på tyrkisk til klokka var gud vet hva. Det gjorde at jeg lukket vinduet til TheaM siden soverommsvinduene våre ender ut mot tyrkeenes hage. Men, pga varmen fikk hverken TheaM eller jeg sove, så i 2 timer var det vriing, sutring, trøst, litt drikke osv. Heldigvis, 2.30 sovnet jeg. Merkelig hvordan menn sover seg igjennom ALT!!!!! :slåss: Apropos sove.... Jeg skal nå gå og vekke han som sover enda. Det er frokosttid! Ønsker meg litt kjøligere vær snart, forresten. Det er så varmt at jeg føler meg uvel. Endret 4. juli 2009 av MarianneE
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5998 Skrevet 4. juli 2009 ooh, hvordan gikk daten? yaaaay, 300 sider! hihi, ser ut som alexander rybak :hoho:
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2009 #5999 Skrevet 4. juli 2009 så koselig daten hørtes ut da! ja, det er helt latterlig varmt nå, men heldigvis blir det litt kaldere nå. synes egentlig det er deilig jeg altså. men regnet håper jeg ikke varer! si meg, leste ikke noe om regnet. var det ikke regn der du var da?
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #6000 Skrevet 4. juli 2009 si meg, leste ikke noe om regnet. var det ikke regn der du var da? Reng har vi ikke hatt i Porsgrunn på noen uker nå. Fint om det kom litt snart! *** Jeg har følt meg litt ut av form, litt uggen og sånn siden jeg stod opp. Tenkte det skyldtes kanskje lite søvn i natt og denne uka generelt. Men nei; Jeg har feber. I denne varmen! Skulle ikke vært lov!
Fremhevede innlegg