MarianneE Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5961 Skrevet 30. juni 2009 Har hatt årets første bad idag! Det er veldig tidlig til å være meg!
Gjest Catwoman Skrevet 1. juli 2009 #5962 Skrevet 1. juli 2009 I sjøen? Var det varmt? Lurer på å bade snart jeg og - jeg tilhører den kategorien som ikke gidde å bade før det er så varmt at jeg bare må kjøle meg ned. Men det er det jo forsåvidt nå.
MarianneE Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5963 Skrevet 1. juli 2009 SMS på vei, Catwoman! Idag skal jeg stripe håret. Har litt å skrive, men har TheaM på fanget og dette med PCskriving med 2 åring på fanget er lite praktisk. Kommer sterkere tilbake
Gjest skorpio Skrevet 1. juli 2009 #5964 Skrevet 1. juli 2009 ser ut til å bli nok en knallfin dag! håper du nyter den!
MarianneE Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5965 Skrevet 1. juli 2009 Thea Martine har funnet ut hvordan hun kan bruke min sminke til å tegne på veggen med.
Edie Skrevet 1. juli 2009 #5966 Skrevet 1. juli 2009 Thea Martine har funnet ut hvordan hun kan bruke min sminke til å tegne på veggen med. Sorry, men
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juli 2009 #5967 Skrevet 1. juli 2009 Thea Martine har funnet ut hvordan hun kan bruke min sminke til å tegne på veggen med. Åhh neeeeeeeeeiiiiiii :dåne:
MarianneE Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #5968 Skrevet 1. juli 2009 Gikk kjapt vekk med litt zalo og vann på en klut. Sminken altså... Dagen idag har vært bortimot utmattende pga varmen. TheaM har vært (unnskyld elskede jenta mi) et lite mareritt. Uff... Nå føler jeg meg slem som skriver det. Hun har bare vært veldig aktiv og jeg har vært sliten og følt meg helt ødelagt av varmen. Har vært med svigerinneK idag hos svigers (K og svogerS bor der mens badet deres er under oppussing) og K har gitt meg lyse striper i håret. I look good!! I'm back and blond, baby!! Hos svigers bar det preg av at husholdningen plutselig har gått fra to voksne til 4 voksne, en stor hund og et barn. TheaM var overalt, plukket på ALT skulle på død og liv ned trappa og jeg måtte fly etter. Da kl var 16.30 kom Andrè men da vi tenkte å reise måtte Andrè og broren (svogerS) bare gjøre noe med båten. Vi kom oss derfra kl 18.30 eller noe slikt. I bilen på vei hjem begynte jeg å gråte for jeg var så trøtt av varmen, dårlig samvittighet etter brukt nesten en dag på å kjefte på TheaM, sulten, frustrert over de to brødrene som alltid skal begynne på ting i siste lita og... alt! Alt ble bedre da vi kom hjem. Selv om klokka var over leggetid tok Andrè med seg TheaM ut i hagen mens jeg ryddet ut matvarer og tok meg 5 minutter i fred og ro. Nå er det kyllingvinger som venter. Mmmmmm.....
Gjest skorpio Skrevet 2. juli 2009 #5969 Skrevet 2. juli 2009 høres slitsomt ut med småbarn på heltid (jeg jobber jo i barnehage så jeg vet litt om det). koselig å lese at du har så godt forhold til svigerfamilien da! det er viktig! ha en fin en! (som han fra p4 pleier å si)
MarianneE Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5970 Skrevet 2. juli 2009 høres slitsomt ut med småbarn på heltid (jeg jobber jo i barnehage så jeg vet litt om det). koselig å lese at du har så godt forhold til svigerfamilien da! det er viktig! ha en fin en! (som han fra p4 pleier å si) Småbarn på heltid er slitsomt! en jeg har bare en. Blir nesten flau når jeg klager, for som sagt har jeg bare en, andre der ute har flere uten at de klager. Men igår...åh... jeg måtte snakke så mye til jentungen at tilslutt var jeg dritt lei av å høre min egen stemme. Jeg har et kjempe bra forhold til svigersene. Bedre forhold til dem enn til mine egne foreldre. Det er igrunn litt trist. Skulle ønske jeg hadde et bra forhold til mine foreldre og. Men uff, orker ikke gå inn på den der delen nå. For omfattende og deprimerende. Dette tror jeg blir en slitsom dag. Har har nesten ikke sovet i natt. Vet ikke hvorfor, varmen, TheaM som gråt ved 3-tida, venninne på føden i gang med fødsel, alt føltes liksom bare klamt og ubehagelig. Jeg som er så slått ut og trøtt av varmen skal da plages ekstra idag pga anfall av insomnia i natt. Klage, klage.....
Gjest Catwoman Skrevet 2. juli 2009 #5971 Skrevet 2. juli 2009 en jeg har bare en. Blir nesten flau når jeg klager, for som sagt har jeg bare en, andre der ute har flere uten at de klager. Jeg tror ikke alltid det er mer slitsomt å ha to. Det kommer selvfølgelig an på hvor gode venner søsknene er - men søsken som er gode venner og leker godt sammen underholder seg mye selv. Søsken som derimot krangler hele tiden er en helt annen sak... Ser begge tilfellene blant folk jeg kjenner. Et lite tips i trope-nettene, du har kanskje funnet det ut for leeenge siden selv altså. Jeg tar dyna ut av trekket og sover bare med dynetrekkt over meg. Det hjelper litt på varmen, jeg klarer ikke å sove om natten uten å ha noe over meg. Også bruker jeg sengetøy i sateng - det og føles litt svalere.
MarianneE Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5972 Skrevet 2. juli 2009 Hvordan kan jeg klage når jeg har ei herlig jente som krabber oppi fanget mitt, legger armene sine rundt meg, ser på meg og smiler så fint hun bare kan. Er ikke vansklerige enn det og smelte et mammehjerte....
Kamille86 Skrevet 2. juli 2009 #5973 Skrevet 2. juli 2009 Hvordan kan jeg klage når jeg har ei herlig jente som krabber oppi fanget mitt, legger armene sine rundt meg, ser på meg og smiler så fint hun bare kan. Er ikke vansklerige enn det og smelte et mammehjerte.... Så nydelig
Nótt Skrevet 2. juli 2009 #5974 Skrevet 2. juli 2009 Du er ikke eneste som sliter i varmen MarianneE. Skjønner deg godt jeg, skal ikke så mye til før jeg heller ikke orker noe i denne varmen. Håper på litt kjøligere vær snart.
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. juli 2009 #5975 Skrevet 2. juli 2009 Det er visst meldt kjøligere vær til helgen og den kommende uken, også regn da.......
MarianneE Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5976 Skrevet 2. juli 2009 Du er ikke eneste som sliter i varmen MarianneE. Skjønner deg godt jeg, skal ikke så mye til før jeg heller ikke orker noe i denne varmen. Håper på litt kjøligere vær snart. Har min forbundsfelle i naboen. Hun har det bare ikke bra i det hele tatt i varmen, og sliter mer enn meg. La akkurat TheaM for en liten lur, og tenkte jeg skulle legge meg selv, siden jeg har hatt trøbbel med å holde meg våken de siste to timene. Problemet er bare at det føltes ikke bra å ligge på senga og tørke svette. Bedre å stå opp litt da. Det er visst meldt kjøligere vær til helgen og den kommende uken, også regn da....... Håper virkelig det kommer litt regn for det trengs nå. Kjenner hjernen min koker idag, så et par skyer og lavere tempratur? Ja takk!! *** VenninneAlina fikk ei lita jente i natt! Ei lita jente på 50 cm og 4.3kg. Lurer på om vi skal ta turen opp på sykehuset og hilse på idag....
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5977 Skrevet 3. juli 2009 Tidlig oppe i dag. Våknet med vondt i hodet og føler meg litt uggen i magen, så det føltes greit og sette meg i stua med Animal Planet på TV. Skal på date i kveld! Dette er jo da dagen da Andrè skaffet barnevakt til slik at vi skal ut og spise. Men.... det er to "problemer" : 1. Hva skal jeg ha på meg? :klø: 2. Det er varmt. Kjedelig å stelle seg, gå over til byen og ende opp med å tørke svette og spise om hverandre. Blir jo ikke før i 20-tida, men igår på den tida var det f meg 27 varmegrader ute. Heldigvis er problem Nr.1 størst. Nr2 er av typen "vi får gjøre det beste ut av det" og se fram til stor isdessert etter maten! uansett: Gleder meg! Var en tur hos svigers igår ettermiddag (jeg måtte bare ut av huset!) for b.la å bli enige ang søndag. Søndag skulle Theam nemlig være hos svigers hele dagen mens Andrè og jeg tok en handle tur til Sverige. Da sier svigermor; Å... hadde glemt det der vi. Da er vi på hytta Fikk tilbudet om å komme ut på hytta med jentungen, men da må vi få henne opp så grasat tidlig (altså i 6.30 tida) at det gidder vi ikke. Så da får vi heller ta det en annen gang. Kunne tatt henne med, men kjedelig for henne, og det går mye kjappere og greiere uten barn. Det får bare være, men litt irritert ble jeg, for deres glemsomhet spolerte jo for oss. Men, er ikke noe å gjøre med det!
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5978 Skrevet 3. juli 2009 Godt det er å bae sitte i sofaen med en kopp Nescafee Caramell kaffe og pus. Litt lyder utenifra, fuglekvitter og trafikk uten at noen av de blir påtrengende. Mann&barn sover enda (så lenge det varer) og denne morgenstund føles så absolutt som om den har gull i munn!
Lunalu Skrevet 3. juli 2009 #5979 Skrevet 3. juli 2009 Håper du fikk en nyyydelig morgenstund - og at resten av dagen blir like bra!!!
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5980 Skrevet 3. juli 2009 Klokka er 9 og jeg svetter oppover alt. Dette blir en vaaaaarm dag!
Fremhevede innlegg