MarianneE Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5941 Skrevet 28. juni 2009 Så deilig! Ha tatt et skjørt og bare dratt opp som kjole. Deilig og luftig. Litt på etterskudd: Jeg har oppdaget Soduko! Var vist morro jo....
MarianneE Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5943 Skrevet 28. juni 2009 Velkommen etter! Bedre sent enn aldri vet du. Har sittet ute, tatt en kald dusj og kjent trøttheten av varmen kommet. spist jordbær&fløte har vi og. det var godt det!!
MarianneE Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5944 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Regner med at jeg blir fraværende i morra Endret 28. juni 2009 av MarianneE
MarianneE Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5945 Skrevet 29. juni 2009 Får ikke sove i varmen. æsj.... ønsker meg tempraturer på sånn ca 5 grader lavere enn det det er. TheaM og jeg skal på besøk til venninneY og guttene. De har gått med oss i Åpen Bhg. Tipper TheaM kommer til å kose seg. Kontakt med andre barn trenger hun masse av nå, for jeg merker at hun kjeder seg hjemme nå som Åpen Bhg har tatt sommerferie. 5 uker igjen til Ordentlig barnehagestart! Er forresten et stykke å gå til Y, så jeg kommer til å være fin og svett når vi kommer fram. Delikat.... *Varm*
janne84 Skrevet 29. juni 2009 #5946 Skrevet 29. juni 2009 Da er vi flere som ikke får sove i varmen.. Tror jeg har litt reisefeber og, får ligger bare å tenker på at i morgen reiser vi... Så ha en nyyyydelig sommer MarianneE, kos dere og nyt det!
MarianneE Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5947 Skrevet 29. juni 2009 Reisefeber for Londontur? Kan'ke skjønne det! Tok akkurat en titt på kalenderen. Det er den 29. idag. Idag er datoen jeg egentlig hadde termin med TheaM (for 2 år siden altså, måte på hvor langt svangerskap jeg skulle hatt!) istdet for 9. mai som er dagen hun er født på. Litt rart....
Edie Skrevet 29. juni 2009 #5948 Skrevet 29. juni 2009 Huff, nesten tre års svangerskap Det høres forferdelig ut. Akkurat nå synes jeg 40 uker er mer enn langt nok Sikkert rart å tenke på ja. Men det aller viktigst er jo at TheaM er hos dere nå, frisk og fullstendig skjønn!
Kit Skrevet 29. juni 2009 #5949 Skrevet 29. juni 2009 3 år Har du det bra i varmen da MarianneE? Jeg synes det er deilig, helt til jeg innser at jeg må på jobb, hvor jeg sykler rundt og kommer deilig og svett inn til hver kunde Mmm! Flaks for meg at jeg jobber med gamle mennesker og at de fleste har dårlig syn Så ser de ikke hvor varm jeg er! Sudoku er forresten kjempe göy, har prövd å lete litt etter det er i Sverige, men hittill har jeg ikke hatt hellet med meg.. Kanskje det heter noe annet her.. :klö: På en annen side er det jo japansk, så jeg synes ikke det burde hete noe annet altså! Er jo perfekt å sitte ute med i varmen! Så TheaM skal begynne i barnehage for fullt fra hösten av? (Sorry for at jeg er så treg, du har sikkert skrevet det her för, men jeg er jo litt gone ) Nyt sommeren for fullt söta!
Gjest skorpio Skrevet 29. juni 2009 #5950 Skrevet 29. juni 2009 joohooo.. her står alt bra til? (bortsett fra hetebølgen som ligger over oss akkurat nå) herregud, som jeg fikk lyst på jordbær og fløte når jeg leste det...!! jeg måtte le litt av det 3 årl ange svangerskapet jeg og altså! hehe, ser for meg at den magen ville blitt rimelig svær etter hvert.. du får ta deg en kald dusj før du legger deg i kveld, og ta med deg et glass isvann til senga. beste rådet jeg kan komme med.. :klø:
kospia Skrevet 29. juni 2009 #5951 Skrevet 29. juni 2009 Her har vi også problemer med søvnen om natta, det er kjempevarmt inne på soverommet. Ligger mere oppå dyna enn under. Ah! Det var flere som fikk lyst på jordbær med fløte Ha en fin kveld, også håper jeg vi får sove godt i natt
MarianneE Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5952 Skrevet 29. juni 2009 Sikkert rart å tenke på ja. Men det aller viktigst er jo at TheaM er hos dere nå, frisk og fullstendig skjønn! Kjære vene.... Dette er ikke noe jeg har tenkt lenge på, men tanken slo meg da jeg kasta et blikk på kalenderen idag. Klart hun er skjønn forresten! 3 år Så TheaM skal begynne i barnehage for fullt fra hösten av? (Sorry for at jeg er så treg, du har sikkert skrevet det her för, men jeg er jo litt gone ) Nyt sommeren for fullt söta! Hun begynner i 60% plass 3. august. Jeg gleder meg! Kose meg i varmen? Jeg synes det er helt jævlig, og gleder meg til høsten med skjerf og take-away latte på en benk i byen mens høstbladene faller fra trærne. joohooo.. her står alt bra til? (bortsett fra hetebølgen som ligger over oss akkurat nå) herregud, som jeg fikk lyst på jordbær og fløte når jeg leste det...!! du får ta deg en kald dusj før du legger deg i kveld, og ta med deg et glass isvann til senga. beste rådet jeg kan komme med.. :klø: Hetebølge, uff ja.... 24 grader ute nå. v-a-r-m-t! :dåne: Dessuten har jeg sjessa noe vakent på jordbær og fløte i kveld og. Har jordbær i fryseren så det er jo bare å ta opp. Planen er ihvertfall det i morra. Akkurat nå er planen en kald dusj! *** Det var varmt og gå til Y idag. Det var sinnsykt varmt! 45 minutter brukte jeg i 30 graders varme, og flaska med Farris jeg hadde forsvant temmelig kjapt. Men, vi hadde det så koselig hos Y at det var verdt det. TheaM sovnet på veien så de første 20 minuttene krøllet vi oss sammen i sofaen og bare skravlet mens hennes gutter så litt på Donald. Ellers har vi grilla grillmatrester fra igår, vært en tur hos svigers, vasket klær, TheaM har blitt dusja før det var natta (stakkars lita var klam av varme) og jeg skal nå brette sammen noen klær, rydde litt og så tror jeg jaggu det er natta. Kjenner jeg trøbler med å tenke klart i varmen. hjernekapasiteten reduseres.
Lunalu Skrevet 29. juni 2009 #5953 Skrevet 29. juni 2009 Hallo i varmen!!! Må bare si at jeg eeeelsker sol og varme! Vel blir jeg doven og lat, men har man ferie så har man ferie!!! I love it!! Ønsker deg nydelige sommerdager - og kjølige sommernetter...sånn at du får sove godt!!
MarianneE Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5954 Skrevet 29. juni 2009 Varme dager men kjølige netter høres bra ut! Skal se ColdCase nå. Lurer på om jeg klarer å holde meg våken....
Gjest skorpio Skrevet 29. juni 2009 #5955 Skrevet 29. juni 2009 45 minutter brukte jeg i 30 graders varme, og flaska med Farris jeg hadde forsvant temmelig kjapt. hey heyy?? det er over og ut for brus?
MarianneE Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5956 Skrevet 30. juni 2009 hey heyy?? det er over og ut for brus? Vel, det betyr ihvertfall at jeg skal prøve å la være å kjøpe det. Selvom en iskald cola frister sinnsykt om dagen. Det er jo skikkelig hyklersk, TheaM får ikke brus for det er ikke bra for henne, men Andrè og jeg kan fint helle innpå sjøl. Dobbeltmoral så det ljomer etter! Idag skal TheaM og jeg treffe svigerinneK i byen for å ta en titt på kjøpesenteret. Salg og kjølig der inne; Fin kombinasjon!!
MarianneE Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5957 Skrevet 30. juni 2009 Nå skal jeg lage frokost til TheaM og meg. Etterpå skal jeg støvsuge og vaske gulver. Like greit og ta slikt på morran når det ikke er drepende varmt!
MarianneE Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5958 Skrevet 30. juni 2009 Varmt og vaske gulver og slikt i denne varmen! Renner vekk snart....
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juni 2009 #5959 Skrevet 30. juni 2009 Varmt og vaske gulver og slikt i denne varmen! Renner vekk snart.... Signerer den, jeg også holder på å smelte
MarianneE Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5960 Skrevet 30. juni 2009 Å... har kjøpt DEN bra CDen med Godsmack! Skal straks avgårde og bade med mann&barn og svigerfamilien. Blir deilig å ut i vannet- tror jeg.
Fremhevede innlegg