Gjest Grafica Skrevet 26. juni 2009 #5921 Skrevet 26. juni 2009 Jeg synes du er flott jeg! Ja det gjør jeg tenk. Men helsa er ikke dum å tenke på, så å kutte litt ned på sukkerting er nok smart. Vi kan prøve sammen?
MarianneE Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5922 Skrevet 26. juni 2009 Dere da..... Var på kjøpesenteret i et par timer idag, og det var SÅ deilig! Svalt og godt! TheaM fikk en sommerdress, en t-skjorte og det kuleste av alt; En body med KISS logo på! Ja, som i gruppa Kiss. Fantastisk kul!!! Ellers har det vært hageavslapping, Andrè har sovet en times tid i hengekøya, vi har spist middag ute (salat og baguetter) og kost oss i heten. Andrè kjører drosje i helga så i kveld er det broder'n og jeg som sitter her med en bolle grønnsaker og dipp.
MarianneE Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5923 Skrevet 26. juni 2009 Følgende samtale fant sted mellom Andrè og meg idag: Han: Du, har du noen planer for neste fredag? Jeg; Neeeeiiiii, ikke det jeg vet. Han: Fint, hold av den dagen da. Tenkte jeg skulle ta deg med ut på middag på Wine&Dine. Har ordna barnevakt t.om Jeg var i sjokk og trøblet med å svare. Av glede, altså. Romantisk jo!
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juni 2009 #5924 Skrevet 26. juni 2009 Så flott, håper neste fredag blir en koselig kveld Det fortjener du ,)
MarianneE Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #5925 Skrevet 26. juni 2009 Så flott, håper neste fredag blir en koselig kveld Det fortjener du ,) I know!!
Gjest Catwoman Skrevet 27. juni 2009 #5928 Skrevet 27. juni 2009 Så koselig.... å gi hverandre sånne ekstra gleder i hverdagen er så fint. Ha ellers en strålede dag i solen Jeg skal på reunion i dag - ti år siden ungdomsskolen. Gleder meg. Har ikke sett mange av de på flere år.
Gjest skorpio Skrevet 27. juni 2009 #5929 Skrevet 27. juni 2009 å, her skjer det ting mens man ikke er her ja..! kos med date da! er han av den romantiske typen? hva er det mest romantiske han har gjort for deg? moro å høre sånne ting! håper du nyter helga, og koser deg i sola! forresten så kan jeg anbefale deg å droppe brusen, det hjelper en hel del! kjøp masse farris med forskjellige smaker isteden!
MarianneE Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #5930 Skrevet 27. juni 2009 Jeg skal på reunion i dag - ti år siden ungdomsskolen. Gleder meg. Har ikke sett mange av de på flere år. Sånn var jeg og på for noen år siden. Der var det flere som eh... fant tonen i avkledd tilstand. Jeg var IKKE en av dem om du lurer. *** Jeg har sovet SÅ godt i natt! La meg rundt kl 23 våknet så vidt av at Andrè var hjemme rett før 5, men lå i koma fram til kl 7 i morges. TheaM gråt en gang i løpet av natta, men jeg var for trøtt til å orke å stå opp. Men hun sluttet så det var tydelig vis OK allikevel. Idag skal vi avgårde og handle. Det er det vi har av planer.
MarianneE Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #5931 Skrevet 27. juni 2009 å, her skjer det ting mens man ikke er her ja..! kos med date da! er han av den romantiske typen? hva er det mest romantiske han har gjort for deg? moro å høre sånne ting! håper du nyter helga, og koser deg i sola! forresten så kan jeg anbefale deg å droppe brusen, det hjelper en hel del! kjøp masse farris med forskjellige smaker isteden! Jeg har funnet ut at vi har forskjellig oppfatning av hva romantikk er. Det jeg ser på som romantisk ser han rart på meg av, når han prøver og være det er det så smått at jeg legger dårlig merke til det ( ) Det mest romantiske han har gjort? Vet helt ærlig talt ikke, men vi gjør småtterier for hverandre ofte. Slikt teller mye mer enn å komme hjem til gulv strødd av roseblader. Da ville jeg bare tenkt på at dette må jeg ta med støvsugeren etterpå.... Farris med smak er genialt! Den lilla (skogsbær og melon?) er kjempe god! Kommer definitivt til å kjøpe mer av det framover! tilbake
Gjest skorpio Skrevet 27. juni 2009 #5932 Skrevet 27. juni 2009 hehe, såpass ja! ^^ ja, det er jo ofte sånn synes jeg..at gutter og jenter har forskjellig oppfatning av hva som er romantisk. jeg for min del synes det er romantisk ja, men utrolig usexy med menn som skrive dikt til deg. nå er det vel mange av dere som får helt , men jeg vet ikke hva det er. jeg liker at gutter er litt barske, og dikt..vel, da er de bare så "softe" :gjeiper: jepp, farris med smak er genialt! ja, vet! den lilla er kjempegod! tror det er bringebær/granateple, http://www.farris.no/, men godt mulig det finnes en med skogsbær og..husker ikke jeg.
janne84 Skrevet 27. juni 2009 #5933 Skrevet 27. juni 2009 kos deg med handlinga Her har jeg ikke planer enda.. vil ut i sola, men har ikke mer solkrem, så da blir jeg jo bare en kokt hummer...
MarianneE Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5934 Skrevet 28. juni 2009 hehe, såpass ja! ^^ ja, det er jo ofte sånn synes jeg..at gutter og jenter har forskjellig oppfatning av hva som er romantisk. jeg for min del synes det er romantisk ja, men utrolig usexy med menn som skrive dikt til deg. nå er det vel mange av dere som får helt , men jeg vet ikke hva det er. jeg liker at gutter er litt barske, og dikt..vel, da er de bare så "softe" :gjeiper: jepp, farris med smak er genialt! ja, vet! den lilla er kjempegod! tror det er bringebær/granateple, http://www.farris.no/, men godt mulig det finnes en med skogsbær og..husker ikke jeg. Sikkert fint med menn som skriver dikt. Selv hadde jeg blitt litt eh.... uvel av det hele tror jeg. Synes det er romantisk med en fyr som lager middag uten oppfordring, og en som du ser anstrenger seg for din del, da er det ikke så farlig hva han gjør. Ang Farris så er det en ny som er med melon/skogsbær. Den har lilla kork. Den du refererer til har rød kork. Farris med mango/papaya og lemon/lemongras er og gode, men ingen slår skogsbær/melon. kos deg med handlinga Her har jeg ikke planer enda.. vil ut i sola, men har ikke mer solkrem, så da blir jeg jo bare en kokt hummer... Vi har plutselig fått litt mer penger etter Andrè fikk igjen skattepenger og feriepenger fra drosjekjøring. Så igår fikk TheaM lystette gardiner på rommet sitt og ny solkrem. På Rema1000 handlet vi b.la ost, bigpack med bleier, 4 pack med cola, en kasse med småbrus, kyllingfilèter, to blader til meg og en del annet. Summen i kassa kom på 1.225 kroner! :dåne: Men, som vi tenkte; Pokker heller. Nå har vi kjøpt det aller nødvendigste i 6 mnd. Det var himla digg og kunne plukke det vi ville ha i butikken uten og tenke på at summen ikke måtte overstige så-og-så mye. Ellers var jeg og TheaM en tur ute hos min søster på formiddagen fram til Andrè hentet oss. Gjorde noe nydelig igår kveld. Da klokka var passert 21.30 var det 19 grader ute. jeg tok med meg babycall, et blad og en kald boks Smirnoff Ice og satte meg ute. Nydelig! I dag få jeg besøk av X-KGeren Diva og den nye kjæresten hennes, og kl 16 skal vi til pappa og grille. Fine søndagsplaner! fikk forresten vitnemålet mitt igår etter endte studier. Lurer på om jeg skal ramme det inn og henge det opp på veggen? :klø:
Edie Skrevet 28. juni 2009 #5935 Skrevet 28. juni 2009 I dag få jeg besøk av X-KGeren Diva og den nye kjæresten hennes Så koselig at hun har fått seg nye kjæreste! Hun trenger litt positivitet i livet sitt nå! Hils henne så mye!
MarianneE Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5936 Skrevet 28. juni 2009 Så koselig at hun har fått seg nye kjæreste! Hun trenger litt positivitet i livet sitt nå! Hils henne så mye! Ja, ikke sant hun gjør det? Lurer på hvordan han er. Har ikke truffet ham før.
Kamille86 Skrevet 28. juni 2009 #5937 Skrevet 28. juni 2009 Nååååe så romantisk av mannen din Nå kan du ta ferie med god samvittighet Flinke deg Deilig å kunne handle akuratt det en har lyst på i matbutikken. Ha en strålende søndag!!
Gjest Grafica Skrevet 28. juni 2009 #5938 Skrevet 28. juni 2009 Jeg synes absolutt du skal ramme inn vitnemålet ditt! Men ta deg en tur på biblioteket og ta noen kopier sånn at du har det liggende til du skal søke jobber etterhvert, så slipper du å ta det ned da Høres ut som en koselig søndag du har foran deg! Takk for at du sjekket Meny etter den isen for meg
MarianneE Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5939 Skrevet 28. juni 2009 :dåne: 28 grader ute, 30.1 inne. T.om gulvet føles varmt. Har hatt hyggelig besøk av venninneL og så vært hos pappa og grillet sammen med broder'n og søsterG og barna. TheaM og tanteungeA har løpt nakne hånd-i-hånd over gresset og hatt det topp. For 2 dag på rad har TheaM ikke sovet noe på dagen men hun vil ikke sove nå heller. Sikkert varmen som gjør det. Orker ikke skrive noe veldig, fryktelig varmt og klamt. Jeg vil ut og sitte!
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. juni 2009 #5940 Skrevet 28. juni 2009 Her er det også kokvarmt.... inne er det 26grader og ute 28...phu....... Har flyttet ut på terrassen med laptopen, og en iskald boks med cola.
Fremhevede innlegg