Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig med deg ang varmen, jeg synes faktisk at alt over 25 er ulevelig. Nå skyet det heldigvis litt over her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har paiform, men vet ikke hvor den er.

Bare innom og sier :hallo: og rekker ikke å oppdatere meg, men såvidt jeg skjønner har datteren din prøvebegynt i barnehage og trives? Det høres bra ut :Nikke:

Skrevet
Enig med deg ang varmen, jeg synes faktisk at alt over 25 er ulevelig. Nå skyet det heldigvis litt over her.

jeg mener at alt over 25 grader er rett og slett bare ufint.

Jeg har paiform, men vet ikke hvor den er.

Bare innom og sier :hallo: og rekker ikke å oppdatere meg, men såvidt jeg skjønner har datteren din prøvebegynt i barnehage og trives? Det høres bra ut :Nikke:

Nja... vi har vært på besøk bare og tatt en titt.

Var satt av to dager, igår og idag, til besøk for de som skal begynne som nye.

Sikkert greit å få det unna før ferier begynner, men....

TheaM skal begynne i bhg 5. august og besøkstida kunne kanskje vært lagt nærmere oppstartsdagen? :klø:

Nåvel.... de vet vel hva de gjør.

Besøket idag gikk ikke like greit som igår.

Idag var hun varm og trøtt og liksom ikke helt seg selv.

Hun fikk spise nista si på avdelingen hun skal begynne på og det var jo greit.

Men, med trøtt og varm lita jente blir det mye sutring og gråt så da hun i tillegg la hånda på en glovarm sklie var det liksom bare å gå derfra.

Alt gikk liksom galt.

Merkelig nok steg humøet mange hakk da hun fikk :is: på butikken

:fnise:

Nå sitter hun på stuagulvet i bare bleia og "leser" i en pekebok.

Gidder ikke kle på henne med mindre jeg må idag.

Godt for henne og kunne gå i bare bleia.

:jepp:

:Gjesp:

Blir sabla trøtt av varmen!

Skrevet

Ufin varme! :fnise: Det var en beskrivelse jeg ikke har hørt før, men når jeg tenker meg om passer det jo egentlig veldig godt. Ikke glad i sånn supervarme jeg heller altså.

Skrevet

jeg ELSKER sol og varme!!! sef. ikke kjekt når det blir varmt, men skal ikke klage. Jeg hater vinteren og alt som har med kulde å gjøre..

Skrevet
Ufin varme! :fnise: Det var en beskrivelse jeg ikke har hørt før, men når jeg tenker meg om passer det jo egentlig veldig godt. Ikke glad i sånn supervarme jeg heller altså.

Jeg er vel en ordkunstner, da!

:ironi:

jeg ELSKER sol og varme!!! sef. ikke kjekt når det blir varmt, men skal ikke klage. Jeg hater vinteren og alt som har med kulde å gjøre..

Jeg :hjerte: høsten jeg, da!

Vind, regn, vasse i blader som har falt fra trærne, sitte ute i skumringa med et teppe og stearinlys

:)

Jeg har vært på skogstur idag!

:Hehe:

SvogerS ringte og lurte på om vi kunne lufte bikkja, siden han jobbet seint.

Vi er så glad i Dexter så det gjorde vi med glede!

Han er en nydelig langhåret Berner Sennen hund og er en livlig, glad hund.

Han forguder TheaM og det er gjensidig.

Så vi gikk da alle tre en liten time i skogen med bikkja og det var bare SÅ koselig!

Mens vi gikk plukket jeg markjordbær og trædde på strå.

Markjordbær.... Finnes det noe bedre?

:tommelsmil:

Etter skogsturen kjørte vi en tur, deilig og luftig på biltur!

Vi endte opp med og ta av fra hovedveien og kjørte mot hytta på den smale veien langs kysten.

Etter en 5-6 km stoppet vi på en badeplass, kjøpte is og koste oss masse!

Vi tok med TheaM og gav henne årets første kontakt med saltvann, jeg syntes det var kaldt med en gang, men etter en stund..... å, jeg kunne stått det enda.

TheaM så ut til å trives- så godt at hun bare satte seg ned.

Dumt hun hadde på bleie og sommerdress......

Godt vi hadde ny bleie i bilen!

:Nikke:

Andrè har syklet over til byen for å ta en øl eller to med pappa og broder'n.

jeg tenker jeg snart finner senga.

:natti:

Skrevet

Jeg burde besøkt noen bøker, men er for :Gjesp:

Sorry jenter!

Gjest Catwoman
Skrevet

Hørtes deilig ut med skogtur :)

Jeg elsker varmen jeg da - men det er klart kryper det opp til 30, er det for varmt til å orke så voldsomt mye midt på dagen. Man blir litt sløvere.

Men deilig er det - og jeg har begynt feeeriiiiiieeeee!!! Akkurat på rett tid ser det ut til :sol:

Jeg åpnet VG nett i sta - og ble sittende med klump i halsen og tårer i øynene.

Michael er borte. Han har vært mitt aller største musikk-idol siden jeg var ganske liten. Finnes ikke bedre artist - og nå er han borte. :cry:

Han har det kanskje bedre der han er nå - livet hans har vel ikke vært blant de enkleste.

Kjenner jeg er litt sentimental og må spille noen musikkvideoer på youtube.

Skrevet

:klø:

Michael Jackson er død.

Ser dårlig ut med barnevakt i ettermiddag, så den begravelsen får jeg nok ikke gått i, desverre.

Synd...

Skrevet

Catwoman:

:hug:

Skrevet (endret)
Håper du får en fin dag i sola :)

Det håper jeg og.

:fnise:

Usj....

Jeg er egentlig i dårlig humør på en måte.

Andrè var jo ute i går kveld og tok et par øl i kveldssola med pappa og broder'n.

Han var hjemme litt over 23.30, og jeg spurte om han hadde hatt det hyggelig osv.

Joda, det var det, men pappa hadde vært "god og brisen" og begynt å prate om meg og vekta mi. :forvirret:

Han er vist veldig bekymret, og sa at han var redd for å måtte gå i begravelsen min snart.

Dessuten lurte han på om han skulle få meg med ut og sykle en tur slik at jeg fikk beveget meg litt.

Jada, jeg er snart 31 år og faren min lurer på om han skal trimme meg.

:murvegg:

Han burde nå forresten passe på seg selv, han som kan spise og spise til han blir kvalm, og har et alkoholproblem i tilegg.

Men, som Andrè sa at jeg er flink til å bevege på meg, jeg er overhode ikke redd for å gå noen timer, og jeg elsker og sykle med musikk på ørene.

Problemet er vel at jeg godt kan gå tur i to timer med TheaM, men blir tørst og kjøper meg en cola og sånn.

Og når sannheten skal fram drikker jeg brus så og si hver dag.

Hva er galt med vann, liksom?

Uff... jeg er nå dum og da.

Konklusjonen:

Jeg har godt av å kutte ut brus og godteri/snacks o.l. i uka- liten tvil om det.

Det sammen med en aktiv hverdag er jo en klar forbedring.

Dessuten skal jeg gå og kjøpe meg badmington (eller hvordan det staves) sett for 4 spillere.

Badmington er GØY!!!

:dagens-rose: til deg som titter inn!

PS!

Badmingtonsettet hadde jeg tenkt å kjpe uansett.

Har ingenting med det pappa sa og gjøre

Endret av MarianneE
Skrevet

Skjønner godt at du blir sur på faren din når han begynner å ta opp sånn med Andre.

:klemmer:

Skrevet
Skjønner godt at du blir sur på faren din når han begynner å ta opp sånn med Andre.

:klemmer:

Sur er ikke rette ordet, heller litt lei meg.

Også må jeg :ler: litt, fordi han har et vektproblem sjøl.

Fint og ville passe på andre, men det var liksom det og feie for sin egen dør osv....

Dagens middag:

En sommerlig salat, spekeskinke og rundstykker.

Skrevet

På tide med et bleieskift, klesskift på mor og så tar TheaM og jeg en tur til byen.

:briller:

Skrevet
Sur er ikke rette ordet, heller litt lei meg.

Også må jeg :ler: litt, fordi han har et vektproblem sjøl.

Fint og ville passe på andre, men det var liksom det og feie for sin egen dør osv....

Dagens middag:

En sommerlig salat, spekeskinke og rundstykker.

Minner meg litt om svigermor... Hun er fæl til å kommentere om vi lagt på oss noen kilo eller tatt av. Uansett hva hun sier så er det lite gøy. Får jo den fornemmelsen av at hun studerer oss fra topp til tå for hver gang vi er på besøk.. Ubehagelig!

For å si det slik, i stedet for å studere andre, burde hun studert seg selv...

Skrevet

Noen har kanskje ikke hørt uttrykket om å kaste stein i glasshus? :klø:

Unasett, så skjønner jeg meg ikke på folk som må påpeke at andre er overvektige. Tro meg - det er ingen som vet at jeg er feit bedre enn meg sjøl!

Bare glem det han sa MarianneE - du er flott! :klem:

Håper du koser deg i byen, og ikke svetter helt bort! ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...