MarianneE Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #5841 Skrevet 20. juni 2009 Dette går mot en av disse perfekte dagene! Vært på JonasB og truffet ei fra folkehøgskolen og venninneH som gikk sammen med oss, ble og med. Hadde det kjempe koselig, bare så synd det varte litt kort, men sånn er det bare noen ganger. Etter å truffet S og H plukket Andrè meg opp (han var hjemme med TheaM) og vi kjørte ut til søsterG der hun hadde en ventende overraskelse når hun kom fra jobb. Broder'n og ei venninne av søsterG (venninna er fra Stavanger) er venner, så SB og samboeren hennes stod overraskende i døra og tok imot G da hun kom fra jobb. SB og samboeren har hytte ved Kr.sand så de kjørte hit istedet for Stavanger. søsterG gråt og gråt av glede. Ellers har vi fått handlet sko til TheaM, to par sommersko til 230 kr. Matvarer på Rimi og alt har liksom bare vært koselig idag! Så slutter dagen med har den vært perfekt!
Edie Skrevet 20. juni 2009 #5843 Skrevet 20. juni 2009 Jeg er sikker på at du får den avslutningen på dagen som du vil. Pleier ikke være så vanskelige å be, disse mannfolka..
MarianneE Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #5844 Skrevet 20. juni 2009 Da må du sørge for at den slutter med Jeg er sikker på at du får den avslutningen på dagen som du vil. Pleier ikke være så vanskelige å be, disse mannfolka.. Jeg får skru på sjarmen, da!
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5846 Skrevet 21. juni 2009 Jeg får skru på sjarmen, da! Nuvel.... 22.30 gjorde jeg dette; mens han satt igjen i sofaen og så film. Da var jeg så trøtt at jeg hadde vondt i kroppen. Smart og legge meg da var det tydelig, for klokka var ikke engang blitt 5 før jeg måtte stå opp til TheaM som og da måtte jeg og trøste før hun roet seg og sovnet igjen etter en halvtime. Jeg derimot fikk ikke sove. Kl 6.50 var det slutt på TheaM sin nattesøvn og det var bare å gjøre seg klar for en ny dag. Men, da overrasket min kjære, våknet (etter at jeg snakket til ham...), han stod opp og sendte meg tilbake i seng. Sov til kl 9, og herremingud å digg det var! da jeg krabbet ut av senga hadde hun fått på ny bleie, sittet på do, fått frokost, nytt tøy o.l. Herregud å deilig det var! Dagens to-do: *Støvsuge *Sette over en klesvask *Hagearbeid (har blitt ignorert en stund- og det vises nå...) *Oppvask *Grille i ettermiddag
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5847 Skrevet 21. juni 2009 Far og datter har gått ut i hagen så jeg får spise frokost helt alene i fred og ro (vel.... spiller Godsmack CD da). Tre knekkebrød og Nescafè Caramell. Nesten tomt for melk, eplejuice som er veldig tam på smak... da ble det Nescafè!
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5848 Skrevet 21. juni 2009 For dere som lurer på hvem Godsmack er: http://www.youtube.com/watch?v=rgiyX-YFkc8 http://www.youtube.com/watch?v=Eux7l7xgZoA...feature=related Herregud, jeg håper jeg aldri får "voksen" musikksmak.
Gjest Ansjoni Skrevet 21. juni 2009 #5849 Skrevet 21. juni 2009 Vet godt hvem Godsmack er Har vært på konsert med dem
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5850 Skrevet 21. juni 2009 Vet godt hvem Godsmack er Har vært på konsert med dem Har akkurat "oppdaget" dem jeg da. Broder'n er fan og jeg fikk låne CD av ham for å høre mer. Utrolig bra!
Gjest Ansjoni Skrevet 21. juni 2009 #5851 Skrevet 21. juni 2009 De varmet opp for 'tallica i 2003 tror jeg det var. En av få ganger forbandet faktisk var veldig bra
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5852 Skrevet 21. juni 2009 De varmet opp for 'tallica i 2003 tror jeg det var. En av få ganger forbandet faktisk var veldig bra Stemmer det! Broder'n var på den konserten og han sa det samme husker jeg nå. *** Vi har vært ute og gjort litt ute alle mann. Jeg luket ferdig ene beddet og var godt i gang med å skrape løs ugress langs innkjørselen/kantsteiner. Andrè hadde startet opp gressklipperen (ja, på en søndag) da vi ble overrasket av regn. Masse regn! Det virkelig øser ned der ute.... Frister og bare legge meg på sofaen med avisa idag. :klø: Kanskje jeg skal gjøre det?
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juni 2009 #5853 Skrevet 21. juni 2009 Innom og leser litt! Hva skal dere grille for noe spennende ikveld da?
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5854 Skrevet 21. juni 2009 Innom og leser litt! Hva skal dere grille for noe spennende ikveld da? e Vel.... vi kjøpte både grillmat og inne-mat for å helgardere oss mot ustablit vær. Så grillskivene får nok fortsette å hvile litt til i kjøleskapet. Det blir pasta og hjemmelaget saus istedet. *** Utenom litt hagearbeid og satt over en klesvask har vi ikke gjort noe fornuftig idag. Bare sløvet maksimalt!
Edie Skrevet 21. juni 2009 #5855 Skrevet 21. juni 2009 Regn? Jøss, her det så stekende varmt og strålende sol at jeg ga opp å sitte ute etter en drøy halvtime.. Men jeg synes sofaen med avis høres ut som en god ide jeg
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5856 Skrevet 21. juni 2009 Igår var det torden på Heistad, men ikke her. Ustabilt og lokalt, ja Aricept!
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juni 2009 #5857 Skrevet 21. juni 2009 En god side for å se om det egner seg å grille eller ikke http://retro.met.no/radar/sorost.html
Edie Skrevet 21. juni 2009 #5858 Skrevet 21. juni 2009 Lokale varisjoner ja. Det tordna her i går også.
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #5859 Skrevet 21. juni 2009 Det tordner ute. Me not like.... Lurer på om ikke jeg skal ta fotbad og ansiktsmaske i kveld etter at middagen er fordøyd. Litt kræsj med klokka idag, så TheaM spiste middag i 16-tida, og Andrè og jeg tar en "voksenmiddag" når hun er i seng. Pasta med hjemmelaget saus til. Det er godt det, spes med et drøyt parmesandryss og pepper på toppen.
Lunalu Skrevet 21. juni 2009 #5860 Skrevet 21. juni 2009 hei! Bare innom med en klem - og for å ønske deg en super uke!!!
Fremhevede innlegg