Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er en tålmodig sjel... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du er en tålmodig sjel... :fnise:

Har ikke så mye annet valg, da!

:ler:

Tok henne med ut i hagen og fikk luket ugress og brukt en greie til å fjerne ugress med steinhellene.

TheaM ble dyttet på huska av meg også.

I tillegg satt hun på sykkelen sin og dyttet seg fra, satt i sandkassa si, bar ugress for meg, jaktet på pus, prøvde å plukke jordbær gjennom tett netting og slike ting.

Det var et par bær som var i ferd med å bli modne, så jeg plukket et bær til oss som vi delte.

Finnes det noe bedre enn hjemmedyrkede jordbær?

:strix:

Skrevet

har akkurat pakket sammen posen med peanøtter og går for oppkuttet melon istedet.

Piel del Sapo, verdens beste melon!

Skrevet

Ooh, modne jordbær allerede? Det er digg, ja :) God helg er det vel lov å si nå og!

Skrevet (endret)

Hadde en avtale om å møte svigerinneK i byen kl 18 i ettermiddag for litt (for min del) vindusshopping i byen siden det er nattåpent, etterfulgt av billig kinamat.

Jeg har skrevet her om hvor kjedelig kjøpesenter er.

Dagen idag var intet unntak, i tillegg var det drit varmt og proppa fult med folk.

Jeg hadde kjempe lyst til å gå opp i byen, stoppe for en kaffe, se på teaterforestillinger langs gata, ta en is på en benk i en park.... :tommel:

Istedet ville K gjerne inn på senteret og shoppe enda mer klær til segselv og jentene til henne og svogerS.

Etter 2 timer holdt jeg på å dævve av varme og kjedsomhet, og da fant K ut at det var på tide med mat.

Men da var ikke billig kinamat et alternativ lengere, og vi endte opp på en restaurant.

K tjener bra, over 350.000 i året, og har ikke alltid like stor forståelse for at ikke alle har den samme økonomiske friheten.

:forvirret:

Jeg bestillte det billigste på menyen (unntak av forrett) altså biffsnadder i currysaus (NAM! :arwen: )

og et godt stykke ut i måltidet kom svogerS for han og K skulle vist videre inn på kjøpesenteret igjen.

Så mens jeg spiste ferdig og så de to andre hadde kaffe satt de og kysset og småprata seg i mellom.

Gud bedre å jeg følte meg uttafor!

Så siden de da skulle inn på senteret igjen for å se på tapet gikk jeg bare og kjøpte bursdagsgave til mamma og så gikk jeg hjem.

Av og til er det best i verden og komme hjem.

:happy:

I morra blir jeg fraværende.

Skal være tobarnsmamma fra kl 7.45 og til min søster og de kommer hjem fra Sverige.

Så da blir det TheaM på 2 år og V på 13 mnd her hele dagen.

Har en følelse at morgendagen kan bli slitsom.

I tillegg har jeg bedt S&K på mat i 19-tida.

Gud jeg er teit.

Endret av MarianneE
Skrevet

Uff, jeg skjønner godt at du ikke syns noe særlig om å traske inne på kjøpesenter eller føle seg uttafor på resturant! :hug:

Jeg hadde mye heller blitt med deg på det du hadde lyst til. Det hørtes mye koseligere ut! :jepp:

Håper dagen i morra ikke blir alt for slitsom. :kose:

Skrevet
Uff, jeg skjønner godt at du ikke syns noe særlig om å traske inne på kjøpesenter eller føle seg uttafor på resturant! :hug:

Jeg hadde mye heller blitt med deg på det du hadde lyst til. Det hørtes mye koseligere ut! :jepp:

Håper dagen i morra ikke blir alt for slitsom. :kose:

:klemmer:

:Gjesp:

Ble ikke natta før kl 0.30 igår (skal ikke si hvorfor.... :sjenert: ) og ble vekket klokka 5 av ei som stod i senga si og ropte mamma? mamma? så jeg fikk slept meg ut av min seng, og gikk inn til TheaM for det var jo selvsagt hun som ropte så muntert. Fant smokken, rett i munnen med den, ned i senga med henne, dyna over den lille kroppen og sa god natt igjen.

Sovnet gjorde jeg ikke før 6.10, bare for å bli vekket av vekkerklokkene til Andrè 15 minutter etterpå.

Har gitt klar beskjed om å la meg være i fred, er så morragretten idag at det er kvalmt.

Skrevet

Du får ta deg en blund når barna sover... :nigo:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Synes du er snill jeg, som først er barnepasser hele dagen for så å be de på middag til kvelden :)

Skrevet

Du er utrolig god som orket alt det der :hakeslepp:

Håper virkelig du får slappa av i helgen, det fortjener du!!

GOD HELG :klemmer:

Skrevet

Håper virkelig at du får slappet av i helga MarianneE, synes du er utrolig snill jeg som både passer unger og inviterer på middag.

Håper de setter pris på deg :klem:

Skrevet

:dåne:

Gjest skorpio
Skrevet
:klemmer:

Ble ikke natta før kl 0.30 igår (skal ikke si hvorfor.... :sjenert: ) og ble vekket klokka 5 av ei som stod i senga si og ropte mamma? mamma? så jeg fikk slept meg ut av min seng, og gikk inn til TheaM for det var jo selvsagt hun som ropte så muntert. Fant smokken, rett i munnen med den, ned i senga med henne, dyna over den lille kroppen og sa god natt igjen.

Sovnet gjorde jeg ikke før 6.10, bare for å bli vekket av vekkerklokkene til Andrè 15 minutter etterpå.

Har gitt klar beskjed om å la meg være i fred, er så morragretten idag at det er kvalmt.

Å gud hjelpe meg.. Dét er det jeg gruer meg til med å få barn (hvis jeg er så heldig). Å bli vekket mitt på natten...jeg kan ikke tenke meg noe værre!! :grine: Jeg er morgengretten fra før, så.. :roll:

Håper du får slappet av nå i helgen da, sånn at det ikke gjør sååå mye å bli vekket tidlig.. ;)

:klem:

Skrevet
Du får ta deg en blund når barna sover... :nigo:

Altså... det hadde vært fint, men akkurat det der har jeg enda ikke helt fått til.

Var liksom en stor plan da TheaM var mindre, men har aldri vært flink, for mye annet å gjøre.

Synes du er snill jeg, som først er barnepasser hele dagen for så å be de på middag til kvelden :)

Vel.....

Nå var det yngstemann til min søster jeg har hatt her idag, mens de var i Sverige.

SvogerS (Andrè sin bror) og svigerinneK er det som har vært her på middag.

Dessuten bad jeg S&K på mat før spørsmålet om å passe V kom.

Du er utrolig god som orket alt det der :hakeslepp:

Håper virkelig du får slappa av i helgen, det fortjener du!!

GOD HELG :klemmer:

:)

Håper virkelig at du får slappet av i helga MarianneE, synes du er utrolig snill jeg som både passer unger og inviterer på middag.

Håper de setter pris på deg :klem:

Vet barnepasset ble satt veldig pris på, sikkert middagen og.

SvogerØ kom med Vilde 7.45, og da han gikk våknet TheaM, så jeg tok med Vilde inn til henne og satte henne i senga til TheaM.

Å.... da koste de seg! :biggrin:

"Prata" masse sammen, undersøkte lekene, koste seg!

Litt slitsomt har det vært, men ikke slik jeg fryktet.

TheaM har ikke vært så veldig fornøyd med å måtte dele på meg, men det er jo bare noe hun må lære seg.

Hatt besøk i 4 timer av ei venninne og sønnen hennes på 3 år.

Var litt inne og så gikk vi ut i hagen samtidig som Vilde hadde formiddagshvilen sin.

SvigerinneK stakk og innom for å se om jeg trengte hjelp, men det har igrunn gått greit.

Jeg har som sagt blitt mindre sliten enn ventet, men med middagsbesøk på toppen kjenner jeg at det ikke blir seint før det er natta. :sove:

Fordelen er at S&K hadde med en del snop som de akkurat har reist ifra.

:fnise:

Min søster hadde og fått med 300 kr fra oss og kom tilbake med:

*spareribs,

*2 kartonger Capri Sonne

*Giga pose med ostepop

*Glutenfri pasta.

Nice...

Usj.....

Burde ryddet litt, men gud å det frister å bare drite i alt og bare finne senga!

:natti:

Skrevet

Bare å gå å legge seg.. Det som er med rot at er det (dessverre!!) ikke går sin vei...

:kose:

Skrevet
Å gud hjelpe meg.. Dét er det jeg gruer meg til med å få barn (hvis jeg er så heldig). Å bli vekket mitt på natten...jeg kan ikke tenke meg noe værre!! :grine: Jeg er morgengretten fra før, så.. :roll:

Håper du får slappet av nå i helgen da, sånn at det ikke gjør sååå mye å bli vekket tidlig.. ;)

:klem:

Trøst deg med det Scorpio, Alt blir en vane.

Får du barn selv en dag så oppdager du plutselig en dag at du knapt kan huske sist du sov en hel natt. :lete:

Det er bare sånn det er.

I natt har jeg måttet stå opp ikke mindre enn tre ganger fordi hun har grått.

I tillegg har Andrè snorket skikkelig og vært veldig urolig.

Jeg prøvde å sove, men fant ut at det var like greit å bare stå opp.

Driver og trøstespiser de siste bitene med melon fra igår.....

:sjenert:

Bare å gå å legge seg.. Det som er med rot at er det (dessverre!!) ikke går sin vei...

:kose:

Tok 5 minutter sammen og ryddet før vi la oss.

Greia er bare den at med småbarn i huset nytter det liksom ikke la det stå til du står opp igjen.

Har funnet ut nå som jentungen er blitt så stor må vi ha det ryddig.

Jo mer rot som ligger framme, jo mer går hun og plukker på, og da er det enda mer å si NEI! fot.

Med andre ord; Rot=kjeft!

:jepp:

Idag skal jeg treffe ei jeg gikk på folkehøgskole med for 13 år siden.

Møtte henne her i byen tilfeldig for et år siden, og det viser seg at hun er her nå og da, så idag skal vi treffes planlagt.

Blir sikkert koselig!!

Andre ting i helga:

*Handle

*Kjøpe sommersko til TheaM

*Oppvask fra igår

*Plenklipp

......og ellers minst mulig.

Burde vasket og tørket støv, men det spørs om ikke det får vente til i morra.

:jepp:

Gjest skorpio
Skrevet
Trøst deg med det Scorpio, Alt blir en vane.

Får du barn selv en dag så oppdager du plutselig en dag at du knapt kan huske sist du sov en hel natt. :lete:

Det er bare sånn det er.

I natt har jeg måttet stå opp ikke mindre enn tre ganger fordi hun har grått.

I tillegg har Andrè snorket skikkelig og vært veldig urolig.

Jeg prøvde å sove, men fant ut at det var like greit å bare stå opp.

Driver og trøstespiser de siste bitene med melon fra igår.....

:sjenert:

Akkurat det med snorking skal jeg ALDRI oppleve. Jeg får skikkelig noia når noen snorker, jeg blir så sint at jeg begynner å gråte. Haha! Husker jeg sov i campingvogn med pappa en gang, jeg sverger på at jeg kunne drept han! :ler:

Men, alt det med småbarn er vel verdt det hvis man får et frisk barn! :)

Skrevet
Akkurat det med snorking skal jeg ALDRI oppleve. Jeg får skikkelig noia når noen snorker, jeg blir så sint at jeg begynner å gråte. Haha! Husker jeg sov i campingvogn med pappa en gang, jeg sverger på at jeg kunne drept han! :ler:

Men, alt det med småbarn er vel verdt det hvis man får et frisk barn! :)

:hoho:

Jeg skjønner hva du mener!

Jeg har hatt mange netter hvor jeg har satt meg opp i senga, skjelt ut Andrè (mens han fremdeles sover) fordi han snorker.

Jeg har slått t.om og jeg blir og så sint om natta at jeg griner noen ganger.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Snorking ja... guri hvor slitsomt. Har heldigvis en samboern som sjelden snorker, men når eller hvis han gjør det blir det noen skikkelig dulter i siden på'n, så tier han stille :fnise:

Gjest skorpio
Skrevet
:hoho:

Jeg skjønner hva du mener!

Jeg har hatt mange netter hvor jeg har satt meg opp i senga, skjelt ut Andrè (mens han fremdeles sover) fordi han snorker.

Jeg har slått t.om og jeg blir og så sint om natta at jeg griner noen ganger.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...