MarianneE Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5761 Skrevet 13. juni 2009 I PIT http://www.ta.no/pulsen/article4396553.ece Så på dette som nevnes her, igår. Det var kjempe gøy. Så det med broder'n, Z, Andrè og TheaM. Hovednummeret begynte ikke før seinere på kvelden (opptoget vi så på startet kl 19) og da satt jeg desverre hjemme. Måtte nesten det siden Andrè skulle kjøre drosje og TheaM er i yngste laget til å være ute etter kl 22 liksom. Idag skal TheaM og jeg til byen, det er så det blir vel en softis (har så lyst på) og prøve å få med oss en av gratisforestillingene som spilles i Storgata. Formen min er bedre, bare vondt i halsen, men det går nok over. Etter byturen ser det jaggu ut til at det kan bli litt hagearbeid, gitt. Ugresset er nær ved å overta det meste ute....
MarianneE Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5762 Skrevet 13. juni 2009 Klokka er 8.30, både TheaM og jeg vasser rundt i pysjen enda. Er vel på tide å slå av PCen og starte dagen.....
Gjest Grafica Skrevet 13. juni 2009 #5763 Skrevet 13. juni 2009 Du får stikke innom Kaffe&The og få S til å lage en kaffe til deg da vettu Ha en kjempeflott dag i finværet!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. juni 2009 #5764 Skrevet 13. juni 2009 Ohh softies hørtes godt ut Hva slags strø liker du best oppå?
MarianneE Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5765 Skrevet 13. juni 2009 Har spist spaghetti med masse stekt bacon, delte cherrytomater og ost. *mett...* Ser fotball og gomler på en boks grønn pringles nå.
MarianneE Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5766 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Spretter meg en iskald SmirnoffIce. aaaahhh...... Endret 13. juni 2009 av MarianneE
TanteBrun Skrevet 13. juni 2009 #5767 Skrevet 13. juni 2009 Har spist spaghetti med masse stekt bacon, delte cherrytomater og ost. *mett...* Ser fotball og gomler på en boks grønn pringles nå. Titter innom igjen jeg. Det du spiste over er kjempegodt, og enda bedre, syns jeg, er å ha ruccula på også. Når det gjelder ost pleier jeg å ha parmesan. Absolutt knallgod rett! Perfekt kombinasjon for smaksløkene. mmm..
MarianneE Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5768 Skrevet 13. juni 2009 For en fin og varm dag! Dagen startet sløvt. TheaM sov lenge, dvs til nærmere 7.30 og da jeg tok henne opp surret vi begge rundt i pysjen lenge før vi skiftet. Just so you know; Hun fikk ny bleie, slapp å gå med bleie fra kvelden før. Heldigvis... På vei til byen møtte jeg pappa, for han var på vei hjem til oss. Etter en liten samtale ble vi enige om at han kunne snu, så kunne vi heller møtes i byen over en kaffe. Som sagt- så gjort! På Friisebrygga fristet det veldig å sette tenna i den lovely maten de har, men det ble cola til meg istedet. Satt en halvtimes tid og pratet om løst og fast før vi splittet opp. På vei opp Storgata tittet TheaM og jeg på jøglere og noen som drev med kroppsmaling. Kroppsmaling er stilig. Det jeg syntes var så flott var at det var to damer med kun truser på som ble malt. Disse damene hadde litt hengepupper, mage, lår og rompe. De hadde vanlige kropper, var ikke noen fotomodeller. Modig gjort og stille opp slikt, og hurra for to vakre, naturlige mennesker! Et lite stykke lengere opp i gata ble jeg ropt på av ei venninne, så jeg og TheaM slo oss ned på det lille plenstykket utenfor hotellet der det alt var fult av folk. Etter et par minutter fikk vi sett en gratisforestilling med en italiensk klovn. Artig fyr, alltid like imponerende når det sjongleres med brennende fakler på toppen av en stige som stod rett opp og ned midt i gata, kun holdt oppe av klovnens balanse. Digger at teaterfestivalen og har mange gratis forestillinger som spilles midt i gata! Byen var full av mennsker og sola skinte. Den skinte så at jeg til slutt måtte gå og kjøpe en t-skjorte til TheaM istedet for genser. Etter en stund møtte vi Andrè, og vi tuslet opp Storgata for så å ende opp på kjøpesenteret for å kjøpe soft is. Softis med smeltet sjokolade over! Lucky meg som har rabattkort, bare en is igjen så får jeg en gratis. Hjemme igjen 16.30, da var det 6 timer siden TheaM og jeg gikk hjemmefra! Varme, slitne og solbrente har vi bare holdt oss inne etter byturen. Ryddet litt, lest bok for TheaM, lekt.... 18.25 var hun i seng, hun har nemlig ikke sovet i dag (2. gang ever!) så etter ti minutter sov hun godt i senga si. Å stå ved senga hennes, stryke henne forsiktig med en finger over kinnet, se henne sove, kjenne det litt svette gyldne håret mellom fingrene mine, se hun beveger seg i søvne, høre den tunge, jevne pusten, kjenne hjertet er i ferd med å sprenge av kjærlighet..... Det har igrunn vært en bortimot perfekt lørdag!
MarianneE Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #5769 Skrevet 13. juni 2009 Også hjelper deg jo at RBK vant 3-0 over Strømsgodset.....
Nótt Skrevet 13. juni 2009 #5770 Skrevet 13. juni 2009 Høres ut som om dere har hatt en helt fantastisk lørdag - sånne dager gjør livet godt å leve.
MarianneE Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5771 Skrevet 14. juni 2009 Høres ut som om dere har hatt en helt fantastisk lørdag - sånne dager gjør livet godt å leve. Avbrekk fra hverdager på en måte! *** Ble sittende å se litt på filmen Snakes on a plane i går kvelld. Å... det var en skikkelig teit film! Jeg mener.... skal de først bruke "slanger" i en film, kan de ikke bruke noe som ihvertfall ser litt mer naturtro ut? Gjerne ekte slanger, da blir det ihvertfall litt mer virkelighet over det hele..... Dessuten tviler jeg på at om det hadde vært slanger ombord på et fly, at de hadde gått til angrep på alt og alle ombord. Oppe tidlig idag. Måtte bake brød siden det var mer enn tomt for glutenfritt brød til meg. Til gjengjeld får jeg til frokost lunket brød med smør og ost på. Det er godt det....
Gjest Catwoman Skrevet 14. juni 2009 #5772 Skrevet 14. juni 2009 Ble sittende å se litt på filmen Snakes on a plane i går kvelld. Å... det var en skikkelig teit film! Jeg mener.... skal de først bruke "slanger" i en film, kan de ikke bruke noe som ihvertfall ser litt mer naturtro ut? Gjerne ekte slanger, da blir det ihvertfall litt mer virkelighet over det hele..... Dessuten tviler jeg på at om det hadde vært slanger ombord på et fly, at de hadde gått til angrep på alt og alle ombord. Du tenker for mye skjønner du. Er meningen at man skal skru av tankevirksomheten når man ser sånne urealistiske filmer
janne84 Skrevet 14. juni 2009 #5773 Skrevet 14. juni 2009 Den filmen såg jeg og! og jeg fikk litt småpanikk.. har en tendens til å leve meg aaaaltfor mye inn i filmer...
MarianneE Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5774 Skrevet 14. juni 2009 Du tenker for mye skjønner du. Er meningen at man skal skru av tankevirksomheten når man ser sånne urealistiske filmer Skjønner det. Nei.... gi oss levne slanger og lag et realityprogram av det! Hvem blir bitt? Hvem holder slangene på avstand? Vil slangene angripe? Hvem overlever? Hvem blir den nye....slangetemmeren?? Den filmen såg jeg og! og jeg fikk litt småpanikk.. har en tendens til å leve meg aaaaltfor mye inn i filmer... Du får melde deg på realityserein Slangetemmerfen! da vet du! *** Tror det er på tide og ta med TheaM ut i hagen. Hun har blitt smurt inn med solkrem fra topp til tå og det kan godt henne badebassenget kommer fram solbriller, bok, gårsdagens avis, drikke og noen kjeks blir med ut. Lovely!
janne84 Skrevet 14. juni 2009 #5775 Skrevet 14. juni 2009 Døh!? mulig å få oppskriften på tunfisksalaten din?
Kit Skrevet 14. juni 2009 #5776 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har også lyst på et badebasseng Jeg kan jo bare låne TheaM sitt og bade tærne, for jeg regner med at det ikke er stort nok til å svømme ordentlig i?
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juni 2009 #5777 Skrevet 14. juni 2009 Hørtes ut som passende planer for en rolig søndag Snakes on a plane er utrolig teit, har såvidt sett litt av den, men den ble rett og slett for teit for meg
MarianneE Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5778 Skrevet 14. juni 2009 Døh!? mulig å få oppskriften på tunfisksalaten din? Isbergsalat, rød paprika, mais, agurk og tunfisk. Det var kanskje noe mer fancy enn det du tenkte på? Jeg har også lyst på et badebasseng Jeg kan jo bare låne TheaM sitt og bade tærne, for jeg regner med at det ikke er stort nok til å svømme ordentlig i? Nei, det er andre halvdelen til sandkassa hennes. Formet som et kamskjell t.om.... Naboen har et gigabasseng. Lurer stadig vekk på om jeg skal snike meg over en natt... Hørtes ut som passende planer for en rolig søndag Snakes on a plane er utrolig teit, har såvidt sett litt av den, men den ble rett og slett for teit for meg Rolige planer, ja..... Vi skal snart avgårde på noe så fancy som turnstevne! Svigers er friskuser dø lux og driver med turn. Idag skal de ha oppvisning fra klokka 16 og utover, og gjett hvem som skal reise å se på.... <---- lucky meg! *** Mens TheaM sov gikk jeg og vekket Andrè. Det endte med at vi lå våkne en halvtime i senga meg og han og bare kosa. Ikke noe sex, bare deilig nærhet.
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juni 2009 #5779 Skrevet 14. juni 2009 Nærhet er viktig Kos deg på turnstevne
MarianneE Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #5780 Skrevet 14. juni 2009 Takker.... SvigerinneK og svogerS skal og dit, og de skulle ta med pakke til oss. De kom hjem etter ei uke i Tyrkia i natt, så jeg lurer fælt på hva de har kjøpt til oss...
Fremhevede innlegg