MarianneE Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5681 Skrevet 5. juni 2009 Guri så effektiv og flink du er da!!! Takk, men duri det er en stund siden sist! Kan du komme hit å fullføre listen min når du er ferdig med din? Joda, men det er avhengig av hva som står på lista. Åå.. Heldige som bor i Skien altså! Hils fra meg om du drar da MariannE!! Du er ferdig som student! Flinka! Og så er du så effektiv. Men samtidig virker du som en avslappa person som har massevis av tid til dine nærmeste og ikke får panikk dersom ikke alt i huset er perfekt til alle tider. Er så befriende å lese dagboka di. Maj gådd.... Skryt! *** Var ute en tur i går kveld med søsterG og felles venninne A. A er høygravid med barn nr 2 og kan føde når som helst. Spennende!! Dagens to-do: *Bytte sengetøy *Vaske klær *Vaske alle gulver *Vask badet *Prøve ut sykkelsetet på sykkelen; TheaM og jeg sykler i butikken og handler
loffen Skrevet 5. juni 2009 #5682 Skrevet 5. juni 2009 Du er vel ferdig med lista allerede tenker jeg. God helg!
MarianneE Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5684 Skrevet 5. juni 2009 Du er vel ferdig med lista allerede tenker jeg. God helg! Nei, men kvarteret etter innlegget ditt loffen så var jeg ferdig. Fikk litt hjelp av min kjære, må jeg kanskje nevne. Butikken kom vi fra for en time siden, så nå er sykkelsetet prøvd- med stor suksess! God helg, fortsett å nyte friheten Jotakk!
MarianneE Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5685 Skrevet 5. juni 2009 Kjenner jeg er veldig klar for å gjøre ingenting i kveld. Vi skal kose oss med enkel taco og bare sløve forran TVen.
Gjest Catwoman Skrevet 5. juni 2009 #5686 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har alltid vært sjalu på a-mennesker. Er det fint på ordentlig? Jeg synes det virker så praktisk å være våken på dagen, og så være trøtt når man skal legge seg. I stedet for å være trøtt til ti på kvelden, og så våkne hver gang jeg skal sove. Det er fint i hverdagsliv og arbeidsliv-sammenheng. Men det er noe dritt i det sosiale-livet. Særlig på fest og sånn. Nå festen virkelig begynner er det jo nesten leggetid for min del, men det går greit bare jeg hiver innpå litt kaffe - men selv om jeg ikke er i seng før tre-fire - våkner jeg like fordømt klokka sju. Og er egentlig overtrøtt, men får ikke sove mer. Men sånn til vanlig synes jeg det er deilig
Lunalu Skrevet 5. juni 2009 #5687 Skrevet 5. juni 2009 Kjenner jeg er veldig klar for å gjøre ingenting i kveld. Vi skal kose oss med enkel taco og bare sløve forran TVen. Vi har de samme gode planene - men vi skal prøve oss med en tacograteng! God helg til deg og dine, MarianneE!!! Håper dere får det skikkelig koselig i kveld!
MarianneE Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5688 Skrevet 5. juni 2009 Det er fint i hverdagsliv og arbeidsliv-sammenheng. Men det er noe dritt i det sosiale-livet. Særlig på fest og sånn. Nå festen virkelig begynner er det jo nesten leggetid for min del, men det går greit bare jeg hiver innpå litt kaffe - men selv om jeg ikke er i seng før tre-fire - våkner jeg like fordømt klokka sju. Og er egentlig overtrøtt, men får ikke sove mer. Men sånn til vanlig synes jeg det er deilig Det der kunne jeg og skrevet! Minus det med kaffen, da....
MarianneE Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5691 Skrevet 5. juni 2009 Lurer på om ikke det er natta snart....
MarianneE Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #5692 Skrevet 6. juni 2009 Idag skal vi avlevere TheaM til søsterG og svogerØ og barna over i byen. De skal se på Barnas Dag opptoget, se på Ole Brumm show i parken, http://www.barnasdagiporsgrunn.no/ Også kommer han ene fra Norske Talenter, han med sånn diablo, og skal ha oppvisning. I tillegg er det jo kostyme opptoget gjennom byen for alle barnehagene. Synd vi går glipp av det, siden Andrè og jeg skal på båtturen. Tror jeg gleder meg til turen. Kjenner egentlig ingen andre enn Andrè der, en tre-fire andre jeg "vet av" i tillegg men ikke mer enn det. Så 9 timer i skjærgården kan bli litt lenge, men det blir sikkert koselig.
Edie Skrevet 6. juni 2009 #5694 Skrevet 6. juni 2009 Barnas dag ja, da fikk vi forklaring på hva toget og alt oppstyret og alle de menneskene var for noe...
Bettie Skrevet 6. juni 2009 #5695 Skrevet 6. juni 2009 Ser at det har vært barnedager flere steder. Håper du har hatt en god helg så langt
MarianneE Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #5696 Skrevet 7. juni 2009 Litt om båtturen igår: Traff min søster med familien hennes og broder'n i en park i byen, som avtalt Vi avleverte TheaM til dem, jeg med klumå i halsen og litt tårer i øyenkroken. Merker det er godt å kunne få litt barnefri noen ganger, men samtidig synes jeg det blir værre og værre og avlevere henne, tiltross for at både hun og jeg har godt av det. Utrolig nok kom jeg meg ombord. Båten måtte legge til ved en annen brygge enn tenkt, så den kunne ikke legge ut landgangen, ergo måtte vi klatre over ripa. Jeg nektet og over, gråt og var fra meg nesten. Hater vann, hater båter, livredd og føler meg utilpass. Men, tenkte som så at jeg kan ikke værre dårligere enn alle andre, så jeg vrengte av meg jakka, glad jeg hadde joggesko på, satte en fot på ripa, en på brygga, holdt meg godt fast og hoppet ombord og ned på dekk. Man ha da for faen satt barn til verden, tenkte jeg. Å komme seg ombord i en båt må man vel klare. Hadde sol, og deilig vær så lenge vi lå i land i Porsgrunn. Vi ble ca 30 mennesker og en oppblåsbar "knulledukke" som var oppblåst og festet forran på båten. Da alle var ombord, og vi vinket farvel til b.la søsterG og de andre som hadde sneket seg ned for en titt på båten var jeg ganske fornøyd med livet gitt! Litt synd at Andrè var den eneste der jeg kjente, viste av det ene bursdags"barnet" og to andre men ikke enn det. På vei ut av Porsgrunnselva og rundt Hydro mot Brevik begynte det å blåse. Det blåste så sinnsykt at det gjorde vondt i ansiktet. En time satt vi og hakket tenner før vi la til i skjærgården. Da var det godt å la sola varme litt igjen! Alle drakk og flere var fulle alt da klokka var 16 på ettermiddagen. Jeg drakk en Smirnoff Ice og tilbragte resten av de neste 4 timene med å: *Prate med Andre *Fryse *Spise store, deilige reker *Drikke min ene Smirnoff Ice (hadde med fire) *Sitte og smile og se smart ut de gangene jeg ikke hadde noen å prate med (noe som skjedde ganske ofte) *Se hvor fulle de andre ble *Lure på hvor morsomt dette egentlig var. *Bli mast på av "alle" om at jeg måtte jo drikke mer, herregud.... var det noe galt med meg, eller? *Kjede meg Noe som var veldig morsomt var da bursdags"barnet" skulle bade, iført "Boratbikini" http://www.elegant-party.com/Borat-badedra...CFRISzAodm1NYiA For å si det slik, den dekket ikke alt. Skulle være tilbake i Porsgrunn kl 22, men var 45 minutter forsinket. Turen var helt OK, men 9 (nja, nærmere 10) ble alt for lenge. Jeg ville ikke drikke noe særlig siden vi skulle rett hjem, og er glad for det. Folk kunne omtrent ikke stå på beina, to spydde (som jeg vet om ihvertfall), et par stykker sovna, noen stoler gikk i stykker, et par begynte å krangle hvorpå hun stilte seg opp på rekka og truet med å hoppe og han sa at da fikk hun bare hoppe, da! Helt OK tur- veldig godt å komme hjem! Dagen idag; Steke vafler kanskje? Det er det. ute så det blir vel litt ute i hagen tenker jeg.
janne84 Skrevet 7. juni 2009 #5697 Skrevet 7. juni 2009 Må jo bare litt av den båt turen.. Er nok greitt å være litt edru på slike turer, får jo meg seg alt da Vafler hørtes fristende ut, tror jeg og må lage det...
MarianneE Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #5698 Skrevet 7. juni 2009 Vafler er godt, det! Vurderer å steke dem ute, eller... har vurdert, for nå skyer det litt for. Tror vi skal gå ut uansett. Deilig luft ute, og TheaM må få rørt litt på seg, og da er en stor hage fin til det formålet!
Nótt Skrevet 7. juni 2009 #5699 Skrevet 7. juni 2009 Høres ut som om det var greit å ikke drikke for mye på den båtturen der ja.
MarianneE Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #5700 Skrevet 7. juni 2009 Høres ut som om det var greit å ikke drikke for mye på den båtturen der ja. Ja, du sier noe der, Nòtt! Drikker generelt lite uansett jeg, da... *** Har stekt vafler ute, spist dem, sittet ute mens TheaM har lekt i sandkassa, vært på sykkelen sin, husket (med hjelp) og konstantert at det var ikke så varmt akkurat. Da TheaM ble lagt for en liten lur, listet vi oss inn og la oss på hver vår sofa. Han med bok, jeg og så så godt det gjorde med en lur for meg! Nå har han reist på fotballtrening mens TheaM og jeg..... tja, hva skal vi finne på tro? Lage middag?
Fremhevede innlegg