Kit Skrevet 4. juni 2009 #5661 Skrevet 4. juni 2009 Gratulerer med et barn som sov til 08! Deilig! Får håpe på flere sånne morgener Søskenkaffe hørtes hyggelig ut, kos dere masse!
MarianneE Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5663 Skrevet 4. juni 2009 Re opp senger Sette over klesvask nr 1 Tømme bleiebøtta Vaske vinduer Brette sammen klær fra igår Henge ut dagens vask nr 1 Sette over vask nr 2 Henge ut vask nr 2 Rydde vaske opp tørke støv Ta inn og brette sammen klesvask 1 og 2
MarianneE Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5664 Skrevet 4. juni 2009 Re opp senger Sette over klesvaske nr 1 Tømme bleiebøtta Vaske vinduer Brette sammen klær fra igår henge ut dagens vask nr 1 Sette over klesvask nr 2 Rydde vaske opp tørke støv ta inn og brette sammen klesvask 1 og 2 Sette på sprederen ute på liten ny plendel Gå kl 13.30 (cirka) for å treffe søsterG Handle
MarianneE Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5665 Skrevet 4. juni 2009 Re opp senger Sette over klesvaske nr 1 Tømme bleiebøtta Vaske vinduer Brette sammen klær fra igår henge ut dagens vask nr 1 Sette over klesvask nr 2 Rydde vaske opp tørke støv ta inn og brette sammen klesvask 1 og 2 Sette på sprederen ute på liten ny plendel Gå kl 13.30 (cirka) for å treffe søsterG Handle andrè tar det på vei hjem etter en b.la Plantasjen tur sammen med TheaM Jeg er faen så flink idag!
loffen Skrevet 4. juni 2009 #5666 Skrevet 4. juni 2009 For en effektivitet! Jeg har ikke gjort en dritt i dag.
MarianneE Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5667 Skrevet 4. juni 2009 Re opp senger Sette over klesvaske nr 1 Tømme bleiebøtta Vaske vinduer Brette sammen klær fra igår henge ut dagens vask nr 1 Sette over klesvask nr 2 Rydde vaske opp tørke støv henge ut vask nr 2 ta inn og brette sammen klesvask 1 og 2 Sette på sprederen ute på liten ny plendel Gå kl 13.30 (cirka) for å treffe søsterG Handle For en effektivitet! Jeg har ikke gjort en dritt i dag. Måtte utnytte muligheten når mann&barn var ute på tur!
MarianneE Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5668 Skrevet 4. juni 2009 O' hellig: Litt trøndersk hjemmlengsel bare....
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2009 #5669 Skrevet 4. juni 2009 Gavin DeGraw skal ha konsert i Skien på lørdag jo.... fant jeg ut idag.... Det kunne jeg jo egentlig tenkt meg å høre...... han er jo kjempebra
Lunalu Skrevet 4. juni 2009 #5670 Skrevet 4. juni 2009 Herregud så flink du er, MarianneE!!!! Sitter bare her i koma etter en laaaaang dag. Må handle - og lage mat, men utenom det skal jeg bare tenke på hvor ryddig og fint du har det! Og at det skal jeg også ha - en annen dag
FrizzleSizzle Skrevet 4. juni 2009 #5671 Skrevet 4. juni 2009 Det er dritdeilig å nyte friheten etter studietida. Nesten litt synd man tar den for gitt etterhvert.
loffen Skrevet 4. juni 2009 #5672 Skrevet 4. juni 2009 O' hellig: Litt trøndersk hjemmlengsel bare....
janne84 Skrevet 4. juni 2009 #5674 Skrevet 4. juni 2009 Kan du komme hit å fullføre listen min når du er ferdig med din?
Gjest Grafica Skrevet 4. juni 2009 #5675 Skrevet 4. juni 2009 Gavin DeGraw skal ha konsert i Skien på lørdag jo.... fant jeg ut idag.... Det kunne jeg jo egentlig tenkt meg å høre...... han er jo kjempebra Dit skal jeg! Om du drar får du se etter meg
Kit Skrevet 4. juni 2009 #5676 Skrevet 4. juni 2009 Åå.. Heldige som bor i Skien altså! Hils fra meg om du drar da
Store My Skrevet 4. juni 2009 #5677 Skrevet 4. juni 2009 MariannE!! Du er ferdig som student! Flinka! Og så er du så effektiv. Men samtidig virker du som en avslappa person som har massevis av tid til dine nærmeste og ikke får panikk dersom ikke alt i huset er perfekt til alle tider. Er så befriende å lese dagboka di. Og klokka er visst bare halv sju. Jeg er bare dømt til å være a-menneske, har arva det av pappa. De fleste mener jeg er smågal som gjerne står opp klokka seks selv om jeg har fri, og ikke må opp for å rekke noe tidlig... men jeg står jo bare opp fordi jeg er våken da, ikke fordi jeg tvinger meg til å opp tidlig... Jeg har alltid vært sjalu på a-mennesker. Er det fint på ordentlig? Jeg synes det virker så praktisk å være våken på dagen, og så være trøtt når man skal legge seg. I stedet for å være trøtt til ti på kvelden, og så våkne hver gang jeg skal sove.
MarianneE Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5679 Skrevet 5. juni 2009 Gavin DeGraw skal ha konsert i Skien på lørdag jo.... fant jeg ut idag.... Det kunne jeg jo egentlig tenkt meg å høre...... han er jo kjempebra har hørt så utrolig lite av ham at jeg kan ikke uttale meg noe voldsomt om åssen han er. Jeg skal ikke på det, vi skal i 2x40 årslag på lørdag fra kl 12-22 med denne: http://www.ile-flottante.no TheaM skal være hos søsterG så lenge. Å, det kommer til å bli kjempe gøy!! Herregud så flink du er, MarianneE!!!! Sitter bare her i koma etter en laaaaang dag. Må handle - og lage mat, men utenom det skal jeg bare tenke på hvor ryddig og fint du har det! Og at det skal jeg også ha - en annen dag Joa.... men så var det sånn og at jeg fikk det plutselig travelt med med å komme meg ut av huset for jeg skulle møte min søster, og så rakk jeg liksom bare rydde det aller mest nødvendige. Det er dritdeilig å nyte friheten etter studietida. Nesten litt synd man tar den for gitt etterhvert.
Fremhevede innlegg