MarianneE Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #5621 Skrevet 31. mai 2009 Så søt hun er! Gratulerer med overstått eksamen! Når får du resultatet? Håper dagen i dag blir like fin som de forrige! Får svar i løpet av 5 uker. Lenge og vente, ja. Det er godt og varmt ute, men vi har enda bare holdt oss inne idag. TheaM har sovet nesten halvannen time, jeg har lest i Sorgenfri av Jo Nesbø, ryddet litt, spist masse rød druer og konstantert at jo.... det er varmt. Om en time skal TheaM og jeg gå og treffe søsterG og barna, kjøpe is og prøve å få med oss litt volleyball.
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. mai 2009 #5622 Skrevet 31. mai 2009 Usj så irriterende med slike naboer...... synes liksom man bør vise litt naborespekt, og ikke prate høyt og holde et leven i hagen sent på kvelden. Sånt er bare utrolig irriterende, holdt de på veldig lenge?
MarianneE Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #5623 Skrevet 31. mai 2009 Usj så irriterende med slike naboer...... synes liksom man bør vise litt naborespekt, og ikke prate høyt og holde et leven i hagen sent på kvelden. Sånt er bare utrolig irriterende, holdt de på veldig lenge? Nja.... De må gjerne sitte ute og prate, det gjør jo ingnting. Bare litt kjipt å måtte lukke vinduene når det er varmt inne og ute. Idag har det vært en solrik og varm, fin dag! Har vært i byen med søsterG og barna og med broder'n. Har sett på beachvolleyen (fra utsiden av gjerdet) spist pølser og is og slengt oss i en park nær sjøen. Veldig deilig! I morra er det mulig at vi skal ut til svigers på hytta, men jeg har lite lyst. Hadde vært så deilig og bare vært hjemme og tatt det med ro i hagen med TheaM i bassenget sitt. Dessuten så kjeder jeg meg på hytta! Ingenting å finne på der, skjer ingenting! I følge Andrè er jeg så asfaltmenneske at det er kvalmt.
kospia Skrevet 31. mai 2009 #5624 Skrevet 31. mai 2009 Her har det også vært flott vær i dag, deilig Nå har de vinterbleke beina mine fått en flott og fin brunfarve Høres ut som dere har hatt en flott dag med beachvolley, pølser og is. Det er koselig med hyttetur (synes jeg), men det er også deilig å bare være hjemme og slappe av og gjøre det man ha lyst til. Ha en flott kveld
MarianneE Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5625 Skrevet 1. juni 2009 Ha en flott kveld Takk, det ble en temmelig bra kveld. ADVARSEL... 18ÅRS GRENSE FOR VIDERE LESING Jeg følte for å være litt...tja.... kjip mot Andre igår, så jeg brukte vel en times tid på å gjøre div ting med ham igår kveld for å gjøre ham ekstremt lysten. Det funka fint for å si det sånn. Da han endelig fikk det han ville ha (og denne gangen for å gjøre seg ferdig og ikke bare for en eh... "prøvesmak") var han temmelig fornøyd, og gikk for å ta en dusj. Da han kom tilbake lå jeg på senga og leste bok og så la han seg, og jaggu ble det ikke en gang til. Jepp, kvelden ble temmlig bra!
MarianneE Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5627 Skrevet 1. juni 2009 jaja... Så blir det en tur ut på hytta, da. Håpet var og bare være hjemme idag, sette TheaM i bassenget sitt og ellers bare sitte i ro i hagen. Istedet skal vi reise på hytta når vaskemaskina er ferdig. Svigers er der ute, så jeg ser for meg at det blir slik som dette: *Siden hytta er under oppussing (sakte men sikkert) kommer Andrê og faren hans til å bare måtte gjøre noe. Alltids noe å fikse. *Svigermor er av typen som ligger rett ut i sola i et par timer av gangen så da er hun der. *Jeg. rastløs etter ca 30 minutter. Har pakket med bok, blad, MP3spiller og ...skal jeg innrømme... jeg stod med laptopen i hånda og lurte på om det er nettillgang der ute. Jada... Klage, klage...
janne84 Skrevet 1. juni 2009 #5628 Skrevet 1. juni 2009 kan ikke andre dra alene da, også blir dere hjemme å koser dere???
MarianneE Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5629 Skrevet 1. juni 2009 Jo.... men jeg synes jeg og kan være med. Har ikke vært der siden i fjor. Funnet ut at jeg kan være litt grei siden de håper vi alle kommer. I kveld tror jeg vi bare skal sitte ute i hagen med masse lys og bare kose oss.
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juni 2009 #5630 Skrevet 1. juni 2009 I kveld tror jeg vi bare skal sitte ute i hagen med masse lys og bare kose oss. Det hørtes koselig ut!
LekeHusmor Skrevet 1. juni 2009 #5632 Skrevet 1. juni 2009 håper du får det OK på hytta da. jeg misunner deg jeg, skulle gjerne hatt en mulighet til å rømme ut av byen litt!
kospia Skrevet 1. juni 2009 #5633 Skrevet 1. juni 2009 Håper du får en fin dag på hytta, og at du klarer og slappe av og kose deg
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juni 2009 #5634 Skrevet 1. juni 2009 Håper du ikke døøøøør av kjedsomhet der ute, vi trenger MarianneE her inne
Nótt Skrevet 1. juni 2009 #5635 Skrevet 1. juni 2009 Vær så snill og overlev MarianneE, vi trenger deg!!!
Lunalu Skrevet 1. juni 2009 #5636 Skrevet 1. juni 2009 Hørtes koselig ut å sitte ute i hagen med masse av lys og kose seg!!! Håper det blir kjempe kos på hytta! Jeg ønsker meg veeeeldig egen hytte, men det må være min hytte, ikke like stas med andres hytter!!!!
MarianneE Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5637 Skrevet 1. juni 2009 Det ble jo bare så koselig på hytta! Det ble ikke som fryktet overhodet, jeg satt i skyggen (hvor jeg trives best) og leste litt, pratet med svigers, TheaM badet, vi spiste rundstykker, smørte oss med solkrem, kikket på båtene på sjøen (maaaaasse båter!), ja... hadde en koselig tur! Hadde med badetøy, til tross for at jeg er en pyse når det kommer til bading. Ble ikke noe av det, men med de +27 gradene vi hadde i lufta nøyde jeg meg med å plante beina i bassenget til TheaM. Var hjemme kl 18, og da la vi mat på grillen og koste oss ute. Skikkelig bra dag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juni 2009 #5638 Skrevet 1. juni 2009 Så flott at det ble en bra dag tilslutt
Kamille86 Skrevet 1. juni 2009 #5639 Skrevet 1. juni 2009 Hørtes ut som en flott dag!! Sånn det skal være
Fremhevede innlegg