Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I all verden for en eksamensvakt.... :sjokkert:

Nå må du slappe litt av og nyte at du er ferdig med eksamen - og mange måneders studier. Jeg synes helt seriøst at du skal kutte litt på lista di. Sette på sengetøy, henge opp tøy og til nød vaske opp - men resten....det går ingen steder! Det er fredagskveld, det er pinse og du er ferdig med eksamen, slapp av og NYT kvelden. Nå må du høre på meg, jeg er en meget klok dame... :fnise:

God pinse da, MarianneE!!! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I all verden for en eksamensvakt.... :sjokkert:

Nå må du slappe litt av og nyte at du er ferdig med eksamen - og mange måneders studier. Jeg synes helt seriøst at du skal kutte litt på lista di. Sette på sengetøy, henge opp tøy og til nød vaske opp - men resten....det går ingen steder! Det er fredagskveld, det er pinse og du er ferdig med eksamen, slapp av og NYT kvelden. Nå må du høre på meg, jeg er en meget klok dame... :fnise:

God pinse da, MarianneE!!! :klemmer:

Hvis du sier det, så....

:fnise:

Skrevet

Må si meg enig med Lunalu

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg er også enig med Lunalu! :opplyser: I kveld fortjener du VIRKELIG å bare slappe av og kose deg! :jepp:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er og enig med Lunalu - selv om det er for sent nå. Er jo liksom allerede morgen igjen. :fnise:

Og klokka er visst bare halv sju. Jeg er bare dømt til å være a-menneske, har arva det av pappa. De fleste mener jeg er smågal som gjerne står opp klokka seks selv om jeg har fri, og ikke må opp for å rekke noe tidlig... men jeg står jo bare opp fordi jeg er våken da, ikke fordi jeg tvinger meg til å opp tidlig...

Skrevet
Må si meg enig med Lunalu

Jeg er også enig med Lunalu! :opplyser: I kveld fortjener du VIRKELIG å bare slappe av og kose deg! :jepp:

God helg!! :klem:

Jeg gjorde som Lunalu sa.

vasket opp det jeg gadd (fylte oppvaskstativet med vaskede glass bare) også la jeg på sengetøy og hang opp klesvask.

Etter det helte jeg i meg et stort glass cola, heiv innpå to smertestillende siden jeg hadde skikkelig hodepine, fant en sjokolade Andre kjøpte til meg på tirsdag, satte på mandagens episode av starter wife og sovnet før klokka var 22.

Dagen idag

Andrè tror jeg var hjemme i 5-tida i morges (det er mulig jeg våknet...) så han skal sove noen timer til.

TheaM og jeg skal en tur til byen, kose oss i sola!

Skal på biblioteket, både levere og låne.

Kjøpe mascara

Kjøpe bukse

Kjøpe lystette gardiner til barnerommet

Kjøpe marimekko mugge og glass

.....og håpe jeg har noen penger igjen etterpå!

:ler:

Kjenner jeg tar det temmelig piano idag.

Idag er jeg ikke så nøye på tingene, TheaM har sittet på do og fått ny bleie men vi går begge i pysjen og kan godt hende vi gjør det fram til vi skal gå til byen.

Er veldig klar for å ha en koselig dag, gjerne med en cafè tur, jordbær i sola og avslapping.

Andrè sa noe igår før han reiste for å kjøre drosje.

Han sa at det er deilig at jeg er ferdig med studiene, nå kan vi begynne å fungere som en familie igjen.

Han var inne på noe der....

Skrevet

Kose dere masse i det fine været og med hverandre. :klemmer:

Gjest Grafica
Skrevet

Synes det André sa var kjempekoselig jeg :klemmer:

Kos dere i byen idag i det fine været!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hørtes ut som knalle planer for en fin sommerdag som det er idag :sol:

Ble det noen innkjøp?

Skrevet

Gratulerer med overstått eksamen! Er det ikke deilig å være ferdig?

Håper du fikk handlet det du ønsket og at dere koser dere i det flotte været i dag! :sol:

Skrevet
Synes det André sa var kjempekoselig jeg :klemmer:

Kos dere i byen idag i det fine været!

Ja....

det fikk meg ihvertfall til å tenke litt.

Alt har dreid seg om meg, tid til å lese, oppgave som skal skrives, ro mens jeg har jobbet....

Har vært en liten egotripp har jeg innsett, men slik må det nå og kanskje være.

Hørtes ut som knalle planer for en fin sommerdag som det er idag :sol:

Ble det noen innkjøp?

Ingen fare for det!

Var på biblioteket og lånte to bøker:

Sorgenfri av Jo Nesbø og Så sitroner gule av Kajsa Ingemarsson.

TheaM fikk solbriller, og på H/M fikk hun tre tights og to solhatter, og jeg en turkis capribukse.

På KappAhl finner jeg aldri noe (kjærringklær!) men jeg fikk det for meg at jeg kunne se.

Så utrolig nok fant jeg en olabukse som satt som støpt (tro meg, den må bortimot støpes på) som var "halv pris av halv pris" og jeg betalte da 100kr for buksa.

Marimekkokanna var utsolgt i rød...

Gratulerer med overstått eksamen! Er det ikke deilig å være ferdig?

Håper du fikk handlet det du ønsket og at dere koser dere i det flotte været i dag! :sol:

Har kost oss masse!

Etter byturen fylte jeg vann i bassenget til TheaM og der satt hun i over en time!

Jeg tok ned tøy fra snora, leste avisa, pratet med Andre... alle mulige småting ute mens hun badet og badet.

Av og til føles verden perfekt.

Det har den gjort idag.

Maten min står i ovnen og jeg skal nyte den med noen episoder Sex&Singelliv før jeg legger meg.

Burde tatt en dagbokrunde.

Får se hva det blir til...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Er det ikke herlig når man finner klær som sitter som støpt ?! Det er noe av det artigste jeg vet når man er på shopping :)

Skrevet

Ser "sex&Singelliv", gomler ostepop og drikker cola.

Nice...

:popcorn:

Gjest Grafica
Skrevet

Ja den "egotrippen" var nok nødvendig (kjenner til det; er jo samme her i gården og, bortsett fra at det dreier seg om at jeg må bli frisk, hva som er bra for meg osv), men er det ikke deilig å tenke på at nå er det over?

Hørtes ut som en utrolig deilig dag! Og så deilig å finne bukse til bare 100kr da! Jeg er ofte inne på Kappahl, for innimellom har de noen "gullkorn". Og da er de gjerne på sånt tilbud :fnise: Veldig greit det!

Skrevet

GOOOOD SØØØØØNDAAAAAG!!!!!!

OK, jeg anser megselv som en allright person.

Ikke så mye som irriterer meg, og jeg er vel tider litt for mye tollerant.

Igår derimot....

Jeg la TheaM rett før kl 19, for da sovnet hun ved kveldsmaten, igår var nemlig første dagen hvor hun ikke sov i det hele tatt i løpet av dagen.

Hos naboen (fra tyrkia) er det ofte liv og røre.

Huset er delt i to leiligheter pluss at garasjen er ombygget til leilighet.

Der er det samme slekta som bor i alle tre leilighetene.

De har litt annen måte og oppdra barna sine på, b.la så er de to barna på 6 og 8 år ofte ute til både 22 og 22.30 sammen med foreldrene.

Igår satt de enda ute da jeg la meg kl 23.

Greit nok det, men siden vi har begge soveromsvinduene (altså vårt og TheaM sitt vindu) ut mot hagen deres og det prates høyt og engasjerende på tyrkisk....

Vel, det tilsier jo at jeg måtte lukke vinduene for å få sove.

Og med den varmen vi har nå ble det jo grisevarmt innne på rommet til TheaM, 26 grader på det meste.

Kan ikke si noe heller, hva skal jeg si?

"Unnskyld, kan dere la være å sitte i hagen deres for det blir varmt inne når vi må lukke vinduet"

Nei.... det går ikke.

Men uff.....

:forvirret:

Idag skal Andrè til byen og delta på beachvolley som skal være midt i byen.

http://www.daimlers.no

Siden det er alkoholservering og generelt en del fyll på arrangementet er det ikke noe å ta med barna inn på. :skaal:

SøsterG og jeg skal istedet trille en tur opp igjennom byen og titte litt på fra utsida.

Ellers blir det en stille og rolig dag i sola.

:sol:

Skrevet

Tror TheaM er tørst.

Hun kom bærende på en halvannen liter med brus og sa djikje som da betyr at hun vil ha noe å drikke.

Skrevet

Tror TheaM er tørst.

Hun kom bærende på en halvannen liter med brus og sa djikje som da betyr at hun vil ha noe å drikke.

Søte TheaM!!!!!!

Ønsker dere en finfin søndag!!!!

Skrevet

Så søt hun er! :fnise:

Gratulerer med overstått eksamen! Når får du resultatet?

Håper dagen i dag blir like fin som de forrige! :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...