Bettie Skrevet 27. mai 2009 #5581 Skrevet 27. mai 2009 Håper du får en god natts søvn. Å ikke få sove nok er ille. Godt du har noe hyggelig å se fram til i morgen
MarianneE Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #5583 Skrevet 28. mai 2009 Sov ca 7 timer i natt, kunne sovet enda. Grise trøtt, ikke engang en dusj hjalp. Skal ut til Stathellet idag for å lunche hos Alina. Det blir sikkert kjempe koselig! I kveld skal jeg treffe Anita og vi skal på JonasB eller noe sånt. Ut og koble av hodet før morgendagen! Før jeg skal treffe henne vurderer jeg litt shopping mens mannb&barn er hjemme. Trenger en ny bukse, mascara og så sikler jeg på denne; http://www.kitchn.no/productlist.asp?cat=15&id=18283 med disse til: http://www.kitchn.no/productlist.asp?cat=15&id=18278 Å... har siklet på disse et par år, og lurer på om jeg skal kjøpe med dem på lørdag; Værsågod Marianne! Gratulerer med vel overstått studietid!
MarianneE Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #5584 Skrevet 28. mai 2009 For en uke siden sådde jeg hvitløk, og nå spirer den ganske mye.
janne84 Skrevet 28. mai 2009 #5585 Skrevet 28. mai 2009 håper du får en dag der du kan sove så lenge du, det fortjener du! og man skal kjøpe seg noe etter eksamen, belønning må man ha!! Og hvordan sår du hvitløk? kasse ute? vanlig kasse eller?
Gjest Grafica Skrevet 28. mai 2009 #5586 Skrevet 28. mai 2009 De synes jeg helt klart du skal kjøpe deg!!!! Ikke var de dyre heller. Marimekka er så grisefint Og du fortjener en belønning!
Gjest Ansjoni Skrevet 28. mai 2009 #5587 Skrevet 28. mai 2009 Sånne glass har jeg, de er kjempefine! Bruker de hver dag!! Du fortjener å kjøpe deg en belønning etter eksamen ja Masse lykke til i morra, heier på deg!
FrizzleSizzle Skrevet 28. mai 2009 #5588 Skrevet 28. mai 2009 Heia Heia! Masse lykke til herfra også! Det går så bra!
Edie Skrevet 28. mai 2009 #5589 Skrevet 28. mai 2009 Masse lykke til på eksamen i morgen! Dette klarer du kjempebra!
Lunalu Skrevet 28. mai 2009 #5591 Skrevet 28. mai 2009 Lykke til i morgen! - og dessuten....LØP OG KJØØØØØP!!!!!
Mazilla Skrevet 28. mai 2009 #5592 Skrevet 28. mai 2009 Lykke til! Skulle gjerne ha kryssa fingrene for deg, men jeg må nesten konsentrere meg om min egen eksamen i morra..
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mai 2009 #5593 Skrevet 28. mai 2009 Klart du fortjener en gave nå du er ferdig med studietiden Kjempe stilig sett!
MarianneE Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #5594 Skrevet 28. mai 2009 Takk, supre, skjønne jenter! Jeg skriver mer i morra etter det hele er over. Føkk, jeg begynner å grue meg nå.
Gjest Grafica Skrevet 28. mai 2009 #5595 Skrevet 28. mai 2009 (endret) Det er bare naturlig det Lykke til! Endret 28. mai 2009 av Grafica
MarianneE Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5598 Skrevet 29. mai 2009 jeg har en ikke så halv gærn følelse, men jeg må liksom bare vente på karakteren. Skal få en lengere utgreiing seinere, nå er det straks grilltid!
MarianneE Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #5600 Skrevet 29. mai 2009 Dagen i dag! kom opp på lokalet til AOF der jeg skulle sitte. Etter litt venting gikk jeg og han som skulle være eksamensvakt inn på et rom, jeg fikk oppgaven og brettet opp ermene... Jeg var nervøs i morges før jeg gikk hjemmefra, men ikke så ille som jeg hadde ventet. Hjalp sikkert at jeg hadde TheaM som krevde sitt så jeg kunne ikke bare sitte i sofaen og vente. Eksamensvakta var en eldre mann, som -skulle det vise seg- ikke kunne holde kjeft! Uansett, jeg begynte på oppgavene. Oppgave 1a: Gjør rede for begrepet barnekultur Oppgave 1b: Gjør rede for hvordan du kan jobbe i en småskoleklasse/SFO for at barnas egen kultur skal komme til uttrykk. Oppgave 2: Du jobber som ekstra assistent i en småskoleklasse for to nye elever som bare snakker sitt morsmål. Beskriv hvordan du kan støtte disse to i en skolehverdag. Oppgave 3: Beskriv hvordan du med utgangspunkt i "Barns rett til å bli hørt" vil jobbe for å skape et godt læringsmiljø i en småskoleklasse Første to var greie, plankekjøring. Nr 2 krevde litt mer tenking. nr 3.... "barns rett til å bli hørt" den forrvirret meg litt, men det gikk da til slutt på et vis. Men han som var eksamnesvakt.... herregud, jeg satt og konsentrerte meg ganske intenst da han plutselig begynte å prate om at sønnen hans var bortreist en tur til Tyskland, hvordan han skulle slutte som vakt snart, at han måtte snakke med noen ang lønningene.... Går det ann? Som vakt burde du sitte og rett og slett sitte stille og holde kjeft! Heldigvis på en måte, så gikk han ut for å røyke, gikk ut for å spise, gikk for å prate med noen, så plutselig kunne jeg bli sittende en 20 minutters tid helt alene. Jaja.... Merkelig opplevelse!! Hadde tida fra 10-14, og var ferdig 13.30, da var jeg helt utkjørt, og angret som f på at vi hadde invitert til grilling med min søster og familien pluss broder'n. Men, det ble avslappende, koselig og til slutt; idyllisk. Gafla i oss grillmat, barna var overalt med en pølse i hånda og skvalpet drikke med den andre. Tilslutt satt lille V på et år i babyhuska og hylte av glede mens hun ble dyttet av søsterG, TheaM lå i hengekøya og syntes det var stas mens de 4 guttene spilte fotball lengere oppe på plena. Familieidyll.... Nå er jeg bare fryktelig sliten. Andrè skal straks ut for å kjøre drosje mens jeg skal ta meg av følgende: *Henge opp klesvask *Vaske opp *Rydde stua, kjøkkenet, gangen *Brette sammen klær *Legge på sengetøy Både klesvask, oppvask og rydding er det haugevis av, så dette blir morsomt.... Frister å bare slenge meg på sofaen, men....
Fremhevede innlegg