Kit Skrevet 26. mai 2009 #5562 Skrevet 26. mai 2009 Åå, jeg har så lyst på! Nesten så mye at jeg hadde vurdert å gå ned på bensinstasjonen for å kjøpe en, men så regner det så jeg gidder ikke
Gjest Catwoman Skrevet 27. mai 2009 #5563 Skrevet 27. mai 2009 Håper du får en fin dag i dag - ser ut til å bli sol ALt klart til eksamen da? Tenker det blir godt når det er ferdig - men du kommer til å klare det kjempebra
MarianneE Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5564 Skrevet 27. mai 2009 Håper du får en fin dag i dag - ser ut til å bli sol ALt klart til eksamen da? Tenker det blir godt når det er ferdig - men du kommer til å klare det kjempebra Det føles som alt er under kontroll, så det går nok bra. Det som ikke er bra... Har sovet 4 timer i natt og har skikkelig hodepine. Jeg er nær ved å slå ned Andrè fordi han snufser grunnet forkjølelse. Jeg hater måten han spiser på Jeg kunne tenkt meg å hugget kjøkkenskapet i småbiter fordi det ramlet ut en flaske istad. Jeg røsker snart ned krana på kjøkkenet for den drypper. Jeg kunne tenkt meg satt fyr på senga for den rer seg ikke opp selv. Jeg kunne tenkt meg hivd markisa på utsida av stua, for den gir lyd fra seg i vinden. Irritabel idag, jeg?
Lunalu Skrevet 27. mai 2009 #5565 Skrevet 27. mai 2009 Av og til må en bare få det ut! Syng med Alice Cooper: I`m so angry I`m so angry Something that you said burnin' in my head I`m so angry I`m so angry Everything you do makes me furious with you Ellers føler jeg med deg - det er noe dritt når dagene starter sånn. Måtte dagen gå seg til å bli fantastisk fin!
MarianneE Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5571 Skrevet 27. mai 2009 Av og til må en bare få det ut! Syng med Alice Cooper: I`m so angry I`m so angry Something that you said burnin' in my head I`m so angry I`m so angry Everything you do makes me furious with you Ellers føler jeg med deg - det er noe dritt når dagene starter sånn. Måtte dagen gå seg til å bli fantastisk fin! Å... fantastisk! Den der passet utrolig godt! PMS-troll??????????? Nope.... Blir bare så ekstremt irritabel når jeg ikke har sovet ordentlig. Å sove fra 23.30 til 3.30 gjør noe med humøret. Nå er jeg bare trøtt. Jeg har følt meg skikkelig utafor idag, det svir i øynene, det gjør vondt i kroppen, jeg fryser. Andrè skal opp til broder'n og se fotball om ca 45 min og klokka blir ikke mye før jeg kryper i seng. Har en del jeg kunne fortalt her, men... uf.... jeg orker liksom ikke skrive noe. Slitsom dag!
MarianneE Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5573 Skrevet 27. mai 2009 Takk. Verden er et kjipt sted idag...
Nótt Skrevet 27. mai 2009 #5574 Skrevet 27. mai 2009 Høres ut som om du brygger på det samme som jeg brygger på.
Gjest Grafica Skrevet 27. mai 2009 #5575 Skrevet 27. mai 2009 Det tviler jeg nå på, Nótt God klem til MarianneE!
Nótt Skrevet 27. mai 2009 #5576 Skrevet 27. mai 2009 Det tviler jeg nå på, Nótt God klem til MarianneE! nå tenkte jeg ikke sånn da. Men det var mer uggenheten og sånn....
MarianneE Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #5577 Skrevet 27. mai 2009 Høres ut som om du brygger på det samme som jeg brygger på. Det tviler jeg nå på, Nótt God klem til MarianneE! nå tenkte jeg ikke sånn da. Men det var mer uggenheten og sånn.... Dere da... *** Drittfaensmøkkasatansdag!!!!!! Føler meg utslitt idag. Hadde noen spurt etter navnet mitt idag, så er det ikke sikkert jeg hadde husket det. Så ille er det i kveld. På toppen av det hele har Andrè og jeg hatt en krangel og alt er liksom bare kjipt. Da jeg følte meg som værst ringte tlf istad; SøsterG lurte på om TheaM og jeg ville være med til ei felles venninne i morra for lunch. Da ble jeg glad, kjempe koselig! Nå skal jeg sette koken på colaen min og tusle i seng. Kunne sovnet stående i kveld. *klage klage*
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. mai 2009 #5578 Skrevet 27. mai 2009 Håper du får en god natt med masse søvn
Nótt Skrevet 27. mai 2009 #5580 Skrevet 27. mai 2009 Du er ikke alene om å være så trøtt, jeg er så sliten og trøtt at jeg nesten ikke vet hvem jeg er eller hva jeg heter. Jeg sovnet nesten i pausen på jobb i dag, og det mens alle andre skravlet høylytt rundt meg.
Fremhevede innlegg