Lunalu Skrevet 23. mai 2009 #5521 Skrevet 23. mai 2009 som å høre meg!!! Bare sol, vil ha mere sol, SOL SOL SOL Og her er det heldigvis enda sol!!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. mai 2009 #5522 Skrevet 23. mai 2009 Innom med et stort glass til lørdagskvelden Og ja, det er urettferdig at du må sitte hjemme med barn og eksamenslesing.
Bettie Skrevet 23. mai 2009 #5523 Skrevet 23. mai 2009 Meget urettferdig. Du kan ikke lese hver eneste kveld. Du må slappe litt av også. Så får du sørge for at du virkelig får noen frikvelder når du er ferdig med eksamen. Det fortjener du virkelig
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5525 Skrevet 24. mai 2009 som å høre meg!!! Bare sol, vil ha mere sol, SOL SOL SOL Og her er det heldigvis enda sol!!!! , det var jo så godt igår med sol, barna løp rundt med is og med minimalt med klær på seg vi volksne tok det piano i sola (selvom jeg måtte trekke inn i skyggen etter en liten stund) Nå er det sol og noen skyer ute. Innom med et stort glass til lørdagskvelden Og ja, det er urettferdig at du må sitte hjemme med barn og eksamenslesing. Ja, det synes jeg og. Men på en annen side, så er det greit at han reiser for jeg leser så mye bedre når jeg er aleine. Hadde ikke fått lest halvparten engang om han hadde vært hjemme. Så en halvdel av meg synes det er urettferdig, mens den andre delen er glad til. Skal ikke være lett, nei... Meget urettferdig. Du kan ikke lese hver eneste kveld. Du må slappe litt av også. Så får du sørge for at du virkelig får noen frikvelder når du er ferdig med eksamen. Det fortjener du virkelig Har et SPA gavekort jeg fikk til bursdagen min i August som jeg ikke har brukt enda, og jeg er veldig lysten på å bestille en time etter eksamen er ferdig på fredag. Behandlinga består b.la av ansiktsbehandling, gjørmeinnpakking(!) og andre greier. Innom med en i natten. Håper den var kald, for jeg ble solbrent igår og følte jeg kokte over i natt! *** Dagens mysterie: hvordan få barn til å sove på kommando på en søndag? Om noen har løsningen, så si gjerne ifra!
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5526 Skrevet 24. mai 2009 Er jeg en dårlig mor nå? (dårlig var kanskje å ta litt i, forresten) TheaM er våken, og har vært det siden kl 7. Hun sitter i senga si med en bok nå, og har lekt masse med en bamse. Jeg har satt over en maskin med klær, sjekket mail og gjort litt småtterier på nettet. Min tanke er den at hun gir beskjed når hun kjeder seg og vil opp. Men, så lenge hun tydelig har et greit i sprinkelsenga si, gjør det da noe om hun sitter der litt noen morgener, slik som nå?
Kamille86 Skrevet 24. mai 2009 #5527 Skrevet 24. mai 2009 Du er ingen dårlig mor! Jeg syns det høres helt greit ut å la henne sitte å lese og leke litt i sengen før du tar henne opp. Hun klager jo ikke. Blir nok av hektiske morninger når hun begynner på skolen så nyt det mens du kan Det er tross alt søndag
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5528 Skrevet 24. mai 2009 Du er ingen dårlig mor! Jeg syns det høres helt greit ut å la henne sitte å lese og leke litt i sengen før du tar henne opp. Hun klager jo ikke. Blir nok av hektiske morninger når hun begynner på skolen så nyt det mens du kan Det er tross alt søndag Det var sånn cirka den konklusjonen jeg og kom til. 5 minutter sa hun ifra at det var nok, nå ville hun opp! Fant ut at det der fungerte veldig greit idag! *** Det er sol ute, vi burde vel vært ute litt. Men, vi var ute i formiddag, hun lekte i sandkassa og med andre ting mens jeg leste fag. Kl 11 kom Andrè tuslende ut og etter å våknet etter å sovet ut fylla. Han var ute med oss en times tid før vi alle gikk inn for litt mat og en hvil på husets minstemann. Nå er det bare oss jentene igjen hjemme, han har nemlig reist avgårde for å spille fotball. Som sagt burde vi kanskje gått ut, men å.... så deilig det er å ta det med ro inne nå! Ellers lite spennende å nevne- det er igrunn lite spennende det som alt er nevnt.
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5529 Skrevet 24. mai 2009 :dåne: Sjekka kontoen. Var litt mindre enn jeg trodde....
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5531 Skrevet 24. mai 2009 Går og lager middag; Gryterett og ris Rundstykker med hvitløkssmør. På gulvet sitter TheaM med en strømpebukse på hodet.
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5532 Skrevet 24. mai 2009 Herregud å trøtt og sigen jeg ble etter middagen! Må gå ut så vi ikke sovner stående her! Jaaawn!!!
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5533 Skrevet 24. mai 2009 Noen som gidder å ta resten av oppvasken for meg.....?
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5534 Skrevet 24. mai 2009 Går og tar ferdig oppvasken før RBK kampen begynner. KJEDELIG!
Mazilla Skrevet 24. mai 2009 #5535 Skrevet 24. mai 2009 Jeg sparer oppvasken til RBK-kampen begynner jeg...
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5536 Skrevet 24. mai 2009 Jeg sparer oppvasken til RBK-kampen begynner jeg... :dåne: Må jo ikke det! Tenk på all den fantastiske trønderfotballen du går glipp av! Gjett hvem som har ligget på sofaen og lest til eksamen mens mannen er hos svogerØ sammen med broder'n for å se fotball. Ikke så vanskelig å gjette... Men.... gjett hvem som presterte å sovne, da. På sofaen med boka i hånda.
Nótt Skrevet 24. mai 2009 #5537 Skrevet 24. mai 2009 Skal vi se...... det må jo være MarianneE det, som sovnet mens hun leste til eksamen. :klø:
MarianneE Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5539 Skrevet 24. mai 2009 Skal vi se...... det må jo være MarianneE det, som sovnet mens hun leste til eksamen. :klø: HYSJ!! Ikke si det til noen! (men ja... du hadde rett der) Når har du eksamen? fredag kl 10! *** Finner fram boka igjen....
Nótt Skrevet 25. mai 2009 #5540 Skrevet 25. mai 2009 HYSJ!! Ikke si det til noen! (men ja... du hadde rett der) Jeg skal ikke si det til noen, det er en hemmelighet mellom deg og meg.
Fremhevede innlegg