Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på eventyrfabrikken med barnebarna noen ganger. De eldste farer rundt som en vind, og minstemann har det moro han også.

Jeg forstår stresset nå før eksamen, men jeg tror i gruinnen du kan ta det med ro. Du kan stoffet, og du vet hvor du skal slå opp det du lurer på. Du får dette til, vet du.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*puh* jeg har ikke lest så mye på KG på en stund, og sannelig hadde det ikke kommet 6 nye sider siden sist. men nå er jeg gjennom. :)

Ellers er det jo bare et mirakel at man ikke begår mord!

TheaM er rolig (sover?) etter å vært våken litt.

Problemet er min "elskede" som tydelig skal sette verdensrekord i snorking!

Herregud, er det lov å kvele folk om natta pga dette?

Mannen min har søvnapné og snorka så fælt at jeg var sikker på at jeg kom til å drepe han til slutt. Heldigvis har han fått maske han sover med om natta, så nå snorker han ikke noe særlig lenger.

Du vet vel at det er lov å slappe av innimellom? Eksamen er noe dritt, jeg takler det rett og slett ikke.. Husker første eksamen jeg skulle ha på høyskolen jeg låg å gråt hele natten og fikk panikk fordi jeg ikke kunne noe som helst!!! jeg sto så vidt, fikk den laveste karakteren...

Jeg kasta opp da jeg hadde min første eksamen, for jeg var så nervøs. Jeg fikk B. Kan gå helt fint selv om man er "litt" nervøs. Og som flere har sagt: du har jo gjort det så bra på oppgavene, så da er du godt forberedt til eksamen.

Skrevet

Vi har herved vedtatt at vi skal ta med niesene våre til Eventyrfabrikken i sommer! :fnise:

Skrevet
Nei det hjalp nok svært lite :ler: var ikke ment slik egentlig.. bare at du ikke er alene... Du må bare huske at du har gjort det kjempe bra på alle oppgaver, så tror eksamen blir easy for deg!!

det var vel litt bedre skrevet? :ler:

:ler:

Bedre sånn, ja!

Har vært på eventyrfabrikken med barnebarna noen ganger. De eldste farer rundt som en vind, og minstemann har det moro han også.

Jeg forstår stresset nå før eksamen, men jeg tror i gruinnen du kan ta det med ro. Du kan stoffet, og du vet hvor du skal slå opp det du lurer på. Du får dette til, vet du.

Klart jeg får det til, har jo ingen grunn til ikke å klare det!

:lur:

*puh* jeg har ikke lest så mye på KG på en stund, og sannelig hadde det ikke kommet 6 nye sider siden sist. men nå er jeg gjennom. :)

Mannen min har søvnapné og snorka så fælt at jeg var sikker på at jeg kom til å drepe han til slutt. Heldigvis har han fått maske han sover med om natta, så nå snorker han ikke noe særlig lenger.

Jeg kasta opp da jeg hadde min første eksamen, for jeg var så nervøs. Jeg fikk B. Kan gå helt fint selv om man er "litt" nervøs. Og som flere har sagt: du har jo gjort det så bra på oppgavene, så da er du godt forberedt til eksamen.

Jeg mener at min kjære har søvnapnè.

Han stopper ofte å puste om natta, sover urolig, snorker en del, men ikke like gærnt som nå.

I morges slo det t.om med inn på babycallen!

Den stod på rommet til jentungen med døra mellom rommene åpne (rommene er ikke forbundet med noen gang, det er to rom vedsiden av hverandre med bare dør i den ene veggen).

Satser på en bedre natt nå!

:jepp:

Vi har herved vedtatt at vi skal ta med niesene våre til Eventyrfabrikken i sommer! :fnise:

:lol:

Det vil de nok sette pris på!

Skrevet

Håper du får en god natt! :klem:

Skrevet
Jeg mener at min kjære har søvnapnè.

Han stopper ofte å puste om natta, sover urolig, snorker en del, men ikke like gærnt som nå.

Send han til legen og krev at han blir henvist til søvnovervåkning. Om han har søvnapné får han maske som gjør at han ikke snorker, og som gjør at han sover bedre, blir bedre utvilt og mange helsegevinster. det er ikke sunt å gå med ubehandlet søvnapné. man kan blant annet få diabetes av det (eller risikere å bli drept av kona om natta. av og til ble jeg så frustrert at jeg dulta borti han med albuen. slemme Plingo).

Skrevet
Også må jeg bare beklage en ting; At du leste fra side 1 til 80.

Det kan uten tvil vært kjedelig lesing, tenkte jeg.

Men, så skrev du og at jeg vistnok skriver på en engasjerende måte.

Og siden du da skriver det, så må jeg tro deg, og da ble jeg glad for det var pent sagt av deg.

Er bare ærlig jeg da. Det virker som om du liker å skrive :)

Skrevet (endret)
Håper du får en god natt! :klem:

:legrine:

forklaringen på den der kommer straks....

Send han til legen og krev at han blir henvist til søvnovervåkning. Om han har søvnapné får han maske som gjør at han ikke snorker, og som gjør at han sover bedre, blir bedre utvilt og mange helsegevinster. det er ikke sunt å gå med ubehandlet søvnapné. man kan blant annet få diabetes av det (eller risikere å bli drept av kona om natta. av og til ble jeg så frustrert at jeg dulta borti han med albuen. slemme Plingo).

Dette har vært en lang diskusjon hjemme hos oss.

Han vil ikke til legen, for han sier han ikke plages med det (herregud, hva med meg, da?!)

Da klokka var 2 i natt var jeg drit lei.

Vekket ham og sendte ham ut på sofaen, for da hadde jeg og et ønske om å få sove.

På sofaen tror jeg at han sov godt, for det ble ganske stille etterpå.

Men, for å være ærlig, så er det ikke så ille egentlig.

Nå er det ille for han er forkjølt.

Er bare ærlig jeg da. Det virker som om du liker å skrive :)

Takk, så søt du er!

:fnise:

Idag skal vi i bursdag til min halvsøster som blir 10 år.

Det er det vi har av planer for idag!

:nigo:

Endret av MarianneE
Gjest Catwoman
Skrevet

Kjenner til det med snorking ja. Mannen har perioder hvor han snorker mye - det er gjerne i forbindelse med at det er mye pollen i lufta, og noen ganger vet jeg ikke hva det kommer av.

Jeg sover veldig lett, synd for meg, men sånn er det og jeg fikser ikke snorkelyd. Blir fryktelig irritabel av den lyden. Våkner av det om natta - og tusler ut på sofaen med dyna under armen.

Heldigvis er det bare i perioder, og den allergi-sprøta han har fått i år har funket utrolig bra.

Eventryfabrikken er knall ja. Jeg fikk høre av min lille nevø på sju år når han og jeg var der at det var jo ikke kjedelig å være i eventyrfabrikken bare med meg - for jeg lekte jo like mye som alle de andre barna der... :ler:

Skrevet

Sliter med snorking her i gården og.... og jeg blir rett og slett forbanna!!! Det skjer at jeg er sint på han når han våkner, men vet jo at han ikke gjør det med vilje...

Som catwomen sier er det ekstra ille nå som allergien er kommet...

Skrevet

Håper du får en fin Himmelsprett!

Skrevet

:goodbye:

Trøtt og mett.

Sliten.

Alt igrunn bare bra.

Skrevet
:goodbye:

Trøtt og mett.

Sliten.

Alt igrunn bare bra.

Kunne skrevet tilsvarende innlegg selv.

Fått gjort fornuftig i dag? Ikke for å være gledesdreper altså.. Bare lurer, siden vi har samme "deadline"! :Nikke:

Skrevet
Kunne skrevet tilsvarende innlegg selv.

Fått gjort fornuftig i dag? Ikke for å være gledesdreper altså.. Bare lurer, siden vi har samme "deadline"! :Nikke:

Idag har jeg stått opp, laget meg sjookoladekaffe, satt meg her....

Igår måtte vi gå ut for å forhindre at vi bare la oss rett ut på sofaen, mens TheaM hadde blitt henvist til lekene sine på gulvet.

Derfor gikk vi ut, ryddet i drivhuset, satte potteroser i urner, sådde hvitløk og gjorde flere andre småting ute.

Veldig koselig og veldig deilig med en formiddag med opphold! :jepp:

Gikk inn litt før klokka 13, laget formiddagsmat til TheaM som hun knapt rakk og spise før hun sovnet. :ler:

Da hun var blitt lagt spiste Andrè og jeg mens vi så på forrige ukes (hurra for opptaksmuligheter!) Frustrerte Fruer. Etterhvert sovnet jeg der jeg lå på sofaen under et teppe...... :sjenert:

Kl 15 var vi på plass hos pappa for å feire bursdagen til min halvsøster E som blir 10 idag.

Avsluttet med junkfood forran TVen mens vi så Hells Kitchen og da klokka var litt over 22 gikk jeg og la mg.

Fornuftig nok?

Idag er det :regn: noe som ødelegger alle mine planer/ønsker/håp for dagen.

Mulig det blir en tur på JonasB med svigerinneK.

Mulig det og blir gulvvask.

Idag tror jeg at jeg tar det hele som det kommer.....

Skrevet

God morgen !!! Her regner det heldigvis ikke, ennå...det kan nok hende at det faller noen dråper i løpet av dagen.

Skrevet

Andrè har fått svar på en søknad fra NAV nå.

For, siden han er hovedforsørger og vi har småbarn har han krav på ekstra penger.

Det får vi.

Fint, ikke sant?

Vel.... vi får noe så fantastisk som 17 kroner ekstra!

NAV..... ta deg ei bolle!

Skrevet

WOW hele 17 kroner ekstra, det blir dere jo skikkelig feite av. NOT!!!! Er det mulig å være så teite som NAV....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...