Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et spørsmål:

Får du tak i hermetiske kikerter noe sted? Her finner jeg nemlig bare sånne som må legges i vann i 24 timer eller noe, og det glemmer jeg jo alltid dagen før middagen. Kan jo ikke vente et døgn på mat heller :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg er en av de ”usynlige” som til stadighet har tittet innom dagboken. Din dagbok var synlig under ”siste fra forum” og noe av det første jeg tittet innom da jeg besøkte Kvinnegudein første gang på slutten av fjoråret. Første gang satt jeg i flere dager og leste fra begynnelsen frem til side 80 eller noe, men innså at det ville ta altfor lang tid og hoppet deretter frem til de siste sidene.

Vet du at du skriver på en ganske så engasjerende måte? :)

Så nå legger jeg igjen en hilsen her som medlem. Er vel egentlig på sin plass

Håper det er greit at jeg fortsatt titter innom ny og ne. :)

Da må jeg vel bare ønske deg VELKOMMEN til boka mi!

Også må jeg bare beklage en ting; At du leste fra side 1 til 80.

Det kan uten tvil vært kjedelig lesing, tenkte jeg.

Men, så skrev du og at jeg vistnok skriver på en engasjerende måte.

Og siden du da skriver det, så må jeg tro deg, og da ble jeg glad for det var pent sagt av deg.

:ler:

Et spørsmål:

Får du tak i hermetiske kikerter noe sted? Her finner jeg nemlig bare sånne som må legges i vann i 24 timer eller noe, og det glemmer jeg jo alltid dagen før middagen. Kan jo ikke vente et døgn på mat heller :ler:

Jeg kjøper vanligvis hermetiske, men idag fant jeg kikerter i lake i pappkartong.

Du får hamstre litt når anledningen byr seg!

Middagen var ingen suksess for andre enn meg.

Jeg synes det var veldig godt, men Andrè rynket å nesa og mumlet noe om kikerter og TheaM forelsket seg i rundstykket sitt.

Restne blir kveldsmat til meg

Ellers har jeg vært på lekeplassen med venninneT og datteren MS, innom butikken og handlet for i morra, pratet med svigermor og konstantert at motivasjon til eksamenslesing....

Det vet jeg ikke hva er...

:sjenert:

Skrevet

Jeg er så forbanna håpløs!!

Eksamen neste fredag, og selvom jeg får bruke bøkene under eksamen må jeg jo lese.

Må jo kunne stoffet siden jeg bare har 4 timer på meg.

Ender opp med å lese litt i boka forran TVen mens jeg ser på Stylista selvom jeg vet det er dumt.

Resultatet er at jeg knapt husker hva de 6 sidene jeg leste handlet om.

:murvegg:

Klarer ikke konsentrere meg i kveld.

Andrè er hos min bror og ser fotball.

Jeg er skikkelig trøtt og fryser under et teppe.

Ingen bra kveld...

Skrevet

Uff da, det er ikke alltid det går som man vil :kose:

Noen ganger er det helt håpløst og prøve å lese, mens andre gang sitter det med det samme.

Du får legge bort bøkene for i kveld og ta dem frem i morgen. Kanskje blir det bedre da :troest:

Skrevet

Du har nok stoffet innabords. Så om du ikke fikk konsentrert deg denne gangen, finner du nok igjen det du trenger ved å titte over sidene litt. Dette fikser du, vet du.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Tror du trenger en :klem:, så derfor får du en av meg!

Skrevet

Du som er så flink, greier dette også!! :klemmer:

Skrevet
Uff da, det er ikke alltid det går som man vil :kose:

Noen ganger er det helt håpløst og prøve å lese, mens andre gang sitter det med det samme.

Du får legge bort bøkene for i kveld og ta dem frem i morgen. Kanskje blir det bedre da :troest:

Ja, det var det jeg gjorde, la vekk bøkene og satser på en bedre lesedag idag.

Problemet er at jeg eier ikke motivasjon..

Du har nok stoffet innabords. Så om du ikke fikk konsentrert deg denne gangen, finner du nok igjen det du trenger ved å titte over sidene litt. Dette fikser du, vet du.

Stoffet har jeg vel innabords- håper jeg.

Igrunn må jeg bare repetere.

Men jeg kjenner det hele stresser meg.

Har hatt eksamen i hodet siden jeg leverte siste innleveringsoppgaven, har repetert og tenkt på hva jeg burde gjort bedre på oppgavene.

Problmet er at "alle" maser, spør hvordan det går, får rare ansikter når jeg sier at jeg tenkte å begynne å lese på mandag 18.5.

Tror du trenger en :klem:, så derfor får du en av meg!

:klemmer:

Gode, søte Milla!!

Du som er så flink, greier dette også!! :klemmer:

Det håper jeg, det jeg, det klarer jeg!!!

Har holdt på med dette siden September så dette går nok bra!

Ellers er det jo bare et mirakel at man ikke begår mord!

TheaM er rolig (sover?) etter å vært våken litt.

Problemet er min "elskede" som tydelig skal sette verdensrekord i snorking!

Herregud, er det lov å kvele folk om natta pga dette?

Min lille gullgutt A fylle tre år idag!

Tantes lille go'ing!

Derfor skal TheaM og jeg først i åpen bhg, så på Eventyrfabrikken

http://www.eventyrfabrikken.no

Egentlig kunne jeg tenkt meg en hjemmedag, men neida....

Men i morra....

I morra er det helligdag og jeg vurderer å spikre igjen døra så vi må være hjemme.

:ler:

Skrevet

Forresten....

Etter Eventyrfabrikken idag skal Andrè og jeg settes på en hard prøve:

Vegetarpizza!

Altså uten kjøttdeig, skinke, kylling eller noe som helst slikt.

Det kan bli....hm.... anderledes er det rette ordet.

Lurte på om jeg skulle heller hive på fersk mozarella for å kompansere.

:jepp:

Skrevet

Har tatt en bestemmelse.

Vi blåser i Åpen barnehage idag.

Først det og så til Skien for å på Eventyrfabrikken kan kanskje bli litt i meste laget for TheaM.

Vi blir heller hjemme og koser oss i hagen eller inne istedet.

Tror det er lurt- jeg er lei av å være på farta hele tida!

Skrevet

TheaM sov til kl 8 idag, så etter jeg skrev over her gikk jeg i seng og slumret til jeg hørte barnelyder fra naborommet.

Beslutningen om å være hjemme fram til Eventyrfabrikken føles ganske bra.

Skrevet

Du vet vel at det er lov å slappe av innimellom? Eksamen er noe dritt, jeg takler det rett og slett ikke.. Husker første eksamen jeg skulle ha på høyskolen jeg låg å gråt hele natten og fikk panikk fordi jeg ikke kunne noe som helst!!! jeg sto så vidt, fikk den laveste karakteren...

Skrevet
Du vet vel at det er lov å slappe av innimellom? Eksamen er noe dritt, jeg takler det rett og slett ikke.. Husker første eksamen jeg skulle ha på høyskolen jeg låg å gråt hele natten og fikk panikk fordi jeg ikke kunne noe som helst!!! jeg sto så vidt, fikk den laveste karakteren...

Eh.... skulle det hjelpe?

Neida, tenker dette går bra jeg.

Lese litt på kveldene, møte opp, gjøre det jeg skal og viser hva jeg kan, så tenker jeg det er bra nok jeg!

:Hehe:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Eh.... skulle det hjelpe?

Uff, nå måtte jeg :fnise: litt :sjenert:

Det kommer til å gå så bra så!! :) Lykke til med lesinga :duskedame:

Skrevet

Himmel å dumt det var å sette seg her!

Burde rydde litt i stua og pakke til vi skal på Eventyrfabrikken!

Hva skal jeg ta med?

*bleier og bleierelaterte ting

*Juice

*Penger

*Drikke til meg

*En pk kjeks

....ja, det holder.

Vi blir jo der oppe et par timer bare.

Skrevet

Vegetarpizza er jo superdigg :) (vanlig smiley fordi siklesmileyene her ikke er bra!)

Eventyrfabrikken var vel en opplevelse? Jeg har lovet ungene at de skal få ha bursdagsfeiring i tilsvarende lekeland her. Blir dyrt, men...ganske lettvint og.

Og selvsagt går eksamen som en drøm! Jadda!!

Skrevet

Eventyrfabrikken er kult! :jepp:

Skrevet
Vegetarpizza er jo superdigg :) (vanlig smiley fordi siklesmileyene her ikke er bra!)

Eventyrfabrikken var vel en opplevelse? Jeg har lovet ungene at de skal få ha bursdagsfeiring i tilsvarende lekeland her. Blir dyrt, men...ganske lettvint og.

Og selvsagt går eksamen som en drøm! Jadda!!

Selvsagt går eksamen som en drøm- ingen grunn til at den ikke skal det!

Vegetarmaten ja....

Det spøker igrunn litt for hele prosjektet.

Det er ikke noe moro når du føler noen (gjett hvem) bare jatter med og synes det hele er pyton.

Jeg får ikke eksperimentert slik jeg gjerne ville gjøre for "noen" lyser det bare skepsis av.

Allikevel er det ikke mislykket prosjekt.

Har sett at mat er mye mer enn kjøtt- og det var vel og litt av målet mitt.

Men jeg lurer på å avlyse det hele.

Han er nå litt furt fordi grønnsakene han har fått servert er i for store biter.

Det er vist ikke godt når bitene ikke er bittesmå.....

:murvegg:

Eventyrfabrikken er kult! :jepp:

Ja, det var driiiitgøy!

Vi var de eneste der da vi kom så vi hadde hele det svære bygget for oss selv.

At voksne ble som barn igjen kan man trygt si!

Hoppeslott, ballbinge, laaaaange sklier, labyrintene som tok oss til oppunder taket i alle sine ganger...

Herregud så gøy vi hadde det!

Jeg var rett og slett sliten etterpå.

Hadde sikkert forbrent kalorier hadde det ikke vært for at softis maskinen var selvbetjent.

Softis i beger kan bli stoooore.....

Skrevet

Nei det hjalp nok svært lite :ler: var ikke ment slik egentlig.. bare at du ikke er alene... Du må bare huske at du har gjort det kjempe bra på alle oppgaver, så tror eksamen blir easy for deg!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...