Mazilla Skrevet 18. mai 2009 #5441 Skrevet 18. mai 2009 Å ja, en blogg hadde vært topp!! Få samla alle de lure tipsa og triksa dine på et og samme sted!
MarianneE Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5442 Skrevet 18. mai 2009 Playboyjentene står på. Kjenner jeg blir helt rar i hodet av det programmet der! At det går ann å lage underholdning av tre jenter som bruker dagene til eh... ingenting!
Kamille86 Skrevet 18. mai 2009 #5444 Skrevet 18. mai 2009 titter innom litt i kveld. Håper du koser deg
MarianneE Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5445 Skrevet 18. mai 2009 titter innom litt i kveld. Håper du koser deg Americas Next Top Model tilbake på skjermen, potetgull i en skål og litt cola i glasset... Jepp, I'm great!
kospia Skrevet 18. mai 2009 #5446 Skrevet 18. mai 2009 Innom og hilser på, håper dagen din har vært fin
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mai 2009 #5447 Skrevet 19. mai 2009 Elsker lyden av regn! Me too Hilsen nattevakten
MarianneE Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5448 Skrevet 19. mai 2009 Jg har barn som ikke vil sove. Faen. Sliter så med søvnen hennes for tiden. Tror hun er i en omstilling med tanke på soving på dagen. Når jeg legger henne på kvelden tar det lang tid før hun sovner. Normalt sovner hun kjapt, gjerne etter max 15 minutter, nå tar det inntil halvannen time. Normalt holdt det med å inn til henne på natta, gi henne en smokk eller bamsen som hadde havnet på gulvet i løpet av natta, nå tar det gjerne en time-halvannen før hun sovner. Heldigvis skriker hun ikke, men klynker innimellom bare. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Lar henne sove lite på dagen, halvtime bare. Men, det ser ikke ut til å hjelpe enda, kanksje må vi bare ta tida til hjelp? Når det er sagt må jeg bare føye til at jeg sitter ikke oppe fordi hun er våken, jeg prøver vanligvis og få sovet selv, selvom hun er våken i sin seng. Men i natt får jeg bare ikke sove selv.
MarianneE Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5449 Skrevet 19. mai 2009 Hmm..... det er blitt veldig stille, kanskje hun sover nå? Jeg tror uansett at jeg skal prøve å legge meg igjen, kanskje jeg ihvertfall får sove?
MarianneE Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5450 Skrevet 19. mai 2009 sovnet igjen kl 5.30, etter å vært våken i to timer. Klokka 7 var jeg oppe igjen. vet ikke om jeg skal le eller grine av det hele. Men da jeg stod opp i morges lo jeg ikke... uansett, vi er straks på vei ut av huset igjen. Åpen barnehage igjen, som vanlig...
Nótt Skrevet 19. mai 2009 #5451 Skrevet 19. mai 2009 Så utrolig kjedelig å ikke få sove. Håper dere får en fin dag på tross av lite søvn.
FrizzleSizzle Skrevet 19. mai 2009 #5452 Skrevet 19. mai 2009 Stakkars, er du trøtt i dag? Må si meg enig med de andre her, er imponert over de fine hverdagsrettene dine. Tror jeg må begynne å bruke dagboka di som inspirasjonskilde. Føler ellers at jeg "finner på" det samme gang på gang. Og 17. mai hørtes herrlig ut!
MarianneE Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5454 Skrevet 19. mai 2009 Stakkars, er du trøtt i dag? Må si meg enig med de andre her, er imponert over de fine hverdagsrettene dine. Tror jeg må begynne å bruke dagboka di som inspirasjonskilde. Føler ellers at jeg "finner på" det samme gang på gang. Og 17. mai hørtes herrlig ut! Jo takk..... Kanskje jeg skulle laget en matblogg? Det får vente til etter eksamen uansett. Guri, 04:50 Da hadde jeg vært våken litt over 1 time. Fikk bare ikke sove, så jeg stod opp. Trøtt idag! *** Vært i åpen bhg nå. Idag var det faktisk førstehjelpskurs med ei fra RødeKors. Lærte hjertekompressosjon, respirasjon, hvordan du gjør det hvis barnet har satt noe fast i halsen, hva man gjør ved feberkramper osv.. Veldig fint å lære, og utrolig nyttig! Det er oppholds ute og deilig luft, så planen var å gå meg en tur så TheaM kunne sove i vogna. Den planen spolerte hun da hun klarte å stjele juiceflaska mi og helle den over seg selv. Bare 1/4 full, men du verden så våte de blir med det lille. Så istedet for en gåtur var det rett hjem for å av med klærne, og så en liten tur i senga. Jeg sitter her i noen minutter før jeg går og begynner å rydde kjøkkenet. Det bærer preg av hastverk i morges....
loffen Skrevet 19. mai 2009 #5455 Skrevet 19. mai 2009 Uff, så slitsomt med sånne netter.. Middagen din fra i går kommer jeg til å kopiere en dag. Helt klart! Jeg koker ofte for mye ris som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til, og det er alltid egg og forskjellige grønnsaker i kjøleskapet. Søt chillisaus også.
MarianneE Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5456 Skrevet 19. mai 2009 Uff, så slitsomt med sånne netter.. Middagen din fra i går kommer jeg til å kopiere en dag. Helt klart! Jeg koker ofte for mye ris som jeg ikke vet hva jeg skal bruke til, og det er alltid egg og forskjellige grønnsaker i kjøleskapet. Søt chillisaus også. Du burde virkelig gjøre det, loffen! Det er veldig godt! Her er dagens middag! vegetargryte 1 løk 2 båter hvitløk 1 chili 1/2 ts ingefærpulver 4 gulrøtter 3 ss olje 2.5 dl grønnsaksbuljong 1 boks hakket tomat 1/2 squash 1 boks kikerter 1/2 ts kanel salt&pepper * Rens, hakk og fres løk, hvitløk og chili. Skjær gulrøtter og squash i terninger og ha i. Til sett buljong og tomatene, og la koke i 10 minutter. Tilsett avrente kikerter og gi et oppkok. Ha i krydder. Dette skal vi ha med rundstykker og hvitløkssmør.
MarianneE Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #5458 Skrevet 19. mai 2009 Mm Får jeg spise hos dere idag eller? Tviler på at du rekker fram i tide, men hadde du vært i nærheten hadde du vært hjertlig velkommen!
Kit Skrevet 19. mai 2009 #5459 Skrevet 19. mai 2009 Ja, sitter fast i engelsk-eksamen forberedelser Men håper dere får en herlig middag!
TanteBrun Skrevet 19. mai 2009 #5460 Skrevet 19. mai 2009 Hei Jeg er en av de ”usynlige” som til stadighet har tittet innom dagboken. Din dagbok var synlig under ”siste fra forum” og noe av det første jeg tittet innom da jeg besøkte Kvinnegudein første gang på slutten av fjoråret. Første gang satt jeg i flere dager og leste fra begynnelsen frem til side 80 eller noe, men innså at det ville ta altfor lang tid og hoppet deretter frem til de siste sidene. Vet du at du skriver på en ganske så engasjerende måte? Så nå legger jeg igjen en hilsen her som medlem. Er vel egentlig på sin plass Håper det er greit at jeg fortsatt titter innom ny og ne.
Fremhevede innlegg