Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble ikke noe trening på meg siden vi måtte være barnevakt for jentene til svigerinneK og svogerS.

Skulle passe dem fra ca 18.15 til 19.30, så da jeg gikk kl 19 satt de begge to sammen med TheaM rundt kjøkkenbordet med tegneutstyr og kjeks.

Andrè var hjemme så nei, de ble ikke alene igjen.

Strikkecafèen var OK.

Jeg strikker ikke (kan men gidder ikke) så jeg synes det var koselig å bare sitte der og være sosial med de andre.

Lurer forresten på om jeg skal lære meg og hekle...

Da kl var 21 fikk jeg spørsmål via sms om jeg kunne være så snill og komme hjem for da kunne Andrè ta en tur ut på JonasB med broder'n og et par andre.

OK for meg, begynte å bli temmelig trøtt uansett...

Så nå venter oppvasken (selvom det ikke er min tur...) før jeg rydder og legger meg.

Hatt en rolig dag, men jeg føler meg som en oppvridd vaskeklut allikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så var det den oppvasken da....

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg har også lurt på hekling, synes det virker litt mer interessant ut enn strikking.

Skrevet
Jeg har også lurt på hekling, synes det virker litt mer interessant ut enn strikking.

Ja, for strikking er virkelig dødelig kjedelig!

Har tatt oppvasken mens Paradise Hotel har stått på.

Herregud for et utrolig søplete program!

Stakkars de som deltar, tenker de overhodet ikke på hvordan de fremstiller seg for resten av landet?

Gjest Grafica
Skrevet

Ph orker jeg ikke se på, og jeg blir helt matt av å se hvor mange på KG det engasjerer... Jeg blir litt skremt jeg, for det virker som et utrolig fordummende program (unnskyld til de som ser på det), sånn som det engasjerer... Samme med Big Brother også. Det er trash-tv på sitt verste! Robinson og sånt er i det minste litt interessant pga konkurransene og sånt, men de programmene hvor målet er kun drikking og sex og bitching... Nei, spar meg.

Skrevet

Aldri sett verken BigB eller PH jeg.

Men nå har Sex&Singelliv startet.

Det skal jeg se på nå...

Skrevet

Gratulerer med 4 er Marianne :roser:

Håper Thea M har blitt frisk igjen :troest:

Skrevet

4 :roser:

Håper TheaM er bedre! :kose:

Jeg så noen episoder av PH i forrige uke. Det er jo helt fascinerende hvor teit det er! :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Dere burde absolutt lære å hekle. Det er kjempemoro :)

Mye enklere og morsommere enn å strikke, synes jeg, for du er mye mer fri til å gjøre det du vil.

Ikke at jeg er noen racer akkurat - jeg har lært meg det på egenhånd bare, og kan ikke lage noe komplisert eller følge noen kompliserte oppskrifter. Men jeg har laget noen luer og skjerf og bager, sånn på frihånd. Det er gøy :)

Jeg er hekta på Paradise :sjenert: SKulle egentlig bare se på fordi en gammel klassekamerat (kjenner han ikke lenger nå) var med - og så ble jeg litt hekta å måtte bare fortsette å se - godt det er ferdig snart.

Så den første av de to SATC episodene som gikk på tv3 igår - jeg har jo alle på dvd egentlig, men det er pussig hvor mye tynnere og smalere jentene er på tv enn på dvd.....:ler: Tror vi må kjøpe oss ny dvd-spiller som klarer å tilpasse tv-bildet...

Ha en fin dag - håper det går litt bedre med Thea :klem:

Skrevet
Gratulerer med 4 er Marianne :roser:

Håper Thea M har blitt frisk igjen :troest:

Det håper jeg og.

Føler meg litt eh.... innesperret her hjemme.

4 :roser:

Håper TheaM er bedre! :kose:

Jeg så noen episoder av PH i forrige uke. Det er jo helt fascinerende hvor teit det er! :ler:

Litt stein i glasshus er det fra min kant for jeg var hekta på den amerikanske varianten da den gikk på TV for første gang.

Det var morro, det!

Dere burde absolutt lære å hekle. Det er kjempemoro :)

Mye enklere og morsommere enn å strikke, synes jeg, for du er mye mer fri til å gjøre det du vil.

Ikke at jeg er noen racer akkurat - jeg har lært meg det på egenhånd bare, og kan ikke lage noe komplisert eller følge noen kompliserte oppskrifter. Men jeg har laget noen luer og skjerf og bager, sånn på frihånd. Det er gøy :)

Jeg er hekta på Paradise :sjenert: SKulle egentlig bare se på fordi en gammel klassekamerat (kjenner han ikke lenger nå) var med - og så ble jeg litt hekta å måtte bare fortsette å se - godt det er ferdig snart.

Så den første av de to SATC episodene som gikk på tv3 igår - jeg har jo alle på dvd egentlig, men det er pussig hvor mye tynnere og smalere jentene er på tv enn på dvd.....:ler: Tror vi må kjøpe oss ny dvd-spiller som klarer å tilpasse tv-bildet...

Ha en fin dag - håper det går litt bedre med Thea :klem:

Å, Catwoman....

Jeg er lei for at jeg måtte avlyse avtalen vår idag, men her går det ikke framover.

En gang i timen igjennom natta har TheaM vært våken.

For å si det slik; Det ble en lang natt!

40.11 hadde hun i feber ca kl 8 i morges.

:sukk:

Føler meg innesperret idag.

Jg vil ut i sola, jeg vil til byen og kjøpe buksa jeg skal ha, jeg vil i barnehagen.....

Takk gud for at jeg skal på cafè i kveld.

Skal møte ei venninne på Tullis.

Men nå skal jeg ut og henge opp tøy mens TheaM sover.

Gjest Catwoman
Skrevet
Å, Catwoman....

Jeg er lei for at jeg måtte avlyse avtalen vår idag, men her går det ikke framover.

vi får ta det igjen :) Vi kan jo alltids ta en kveld en dag og da... jeg er bare så vant med at småbarnsmødre ofte ikke har mulighet til å finne på noe på kveldstid, så jeg tenker liksom ikke på å foreslå det.

Skrevet
vi får ta det igjen :) Vi kan jo alltids ta en kveld en dag og da... jeg er bare så vant med at småbarnsmødre ofte ikke har mulighet til å finne på noe på kveldstid, så jeg tenker liksom ikke på å foreslå det.

:klem:

Du er nå god, da!

TheaM har vært litt mer aktiv idag enn det hun var igår.

Frokost har hun og spist, en hel skive med prim.

Tør ikke håpe at det går framover...

Spiser lunch nå, hjemmelaget salat (ruccola, mais, fenikkel, tunfisk, agurk og sukkererter) og det er veldig godt.

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke er flinkere til å spise slikt, men nå prøver jeg virkelig å bli flinkere her.

Når jeg har spist ferdig skal jeg henge ut vår egen klesvask før jeg hiver dagens klesvask nr.3 i maskina. Det blir da maskin nr.2 med min søsters klær.

Skal bli litt greit når de får orden på vaskemaskina si igjen.... :sjenert:

Kjenner det er litt kjipt å vaske for andre...

Skrevet

TheaM har sovet en time.

Lurer på om jeg skal rydde et par minutter og bare slenge meg ned på sofaen med boka jeg leser; Rødstrupe av Jo Nesbø.

Bra bok!

:jepp:

Skrevet

Hallo MariannE.

Jeg kikket innom.

Kaffe tok jeg med selv. :-)

Skrevet
Hallo MariannE.

Jeg kikket innom.

Kaffe tok jeg med selv. :-)

Det er bra, for jeg har ikke kaffe i huset!

:ler:

Skrevet

AHA! Du er en av disse saftservererne!

Har du boller da?

Gjest Grafica
Skrevet

Synes nå søstern din kunne kommet og hengt opp sine egne klær jeg da, men det er vel kanskje bare meg...

Håper TheaM blir kjempefort frisk!

Skrevet
AHA! Du er en av disse saftservererne!

Har du boller da?

Ja, i fryseren!

Egentlig er jeg ikke en saftserverer, mer en "lyst-på-et-glass-cola" serverer!

:ler:

Synes nå søstern din kunne kommet og hengt opp sine egne klær jeg da, men det er vel kanskje bare meg...

Håper TheaM blir kjempefort frisk!

Det der med å henge opp tøy sa hun og, at jeg ikke trengte å gjøre det, men herregud... skal jeg ha et par bæreposer med vått tøy stående?

Nei... da henger jeg det opp og bretter sammen etterpå.

TheaM virker bedre idag.

Mer aktiv og ikke så slapp.

Skrevet

Jeg får bare dårlig samvittighet for husarbeidet jeg skulle ha gjort når jeg leser her inne....

Skrevet

:sukk:

TheaM har vært i fin form idag, men nå begynner feberen og stige.

Men, det er et godt tegn at hun har vært bortimot risk i formiddag.

Skal gå til bussen for å til Tullis om en liten time.

Skal bli deilig å komme litt vekk fra sykt barn.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...