Lunalu Skrevet 2. mai 2009 #5222 Skrevet 2. mai 2009 Jepp, jeg er også enig at det er digg med litt kvaltitetstid alene - er jo alene nå - og nyyyyter. skal spise potetgull, drikke vin og se film i kveld! Vi kan kose oss alene - sammen!
MarianneE Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5223 Skrevet 2. mai 2009 Kvalitetstid alene hørtes ut som en kjempeide Jeg liker det veldig godt. Kjenner jeg trenger å få være litt alene noen ganger. Trives litt for godt i eget selskap til tider. Kvalitetstid alene liker vi! Yes, we do! Jepp, jeg er også enig at det er digg med litt kvaltitetstid alene - er jo alene nå - og nyyyyter. skal spise potetgull, drikke vin og se film i kveld! Vi kan kose oss alene - sammen! Alene- sammen! Høres ut som sånn slagord; Vi er alene- sammen! *** da går dagen mot kveld- allerede! Slapp ut lille pusen til broder'n, har handlet inn til helga, møtt H for kaffe, siklet på fint sommertøy til TheaM på H/M, ryddet, støvsuget, vasket opp.... På H/M fant jeg og bukse til meg selv. I fjor kjøpte jeg to capribukser jeg elsker, en rød og en sort. Nå har det kommet inn to nye; brun og turkis. Trooooor jeg heller mot turkis, men er ikke helt sikker. Brun er fint, men litt kjedelig, og er noe jeg har nok av så er det kjedelige klær! Turkis hadde kanskje ikke vært dumt? Kveldens meny: Spaghetti med bacon og ost i. Cola eller Urge. Skal se film og, men vet ikke hvilken. Har funnet frem 6-7 stk jeg ikke har sett.
MarianneE Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5224 Skrevet 2. mai 2009 Filmvalg; -4 bryllup og en gravferd -Flaskeposten -Gangs of New York -Ringenes Herre -Jackie Brown -Den fabelaktige Amalie fra Mont... -Walk this line Tror valget faller på 4 bryllup. TheaM er i seng og Andrè skal snart reise. Frister igrunn mest og ta på pysjen, dra dyna ut i stua og krølle meg sammen under den. *vurderer*
Gjest Grafica Skrevet 2. mai 2009 #5225 Skrevet 2. mai 2009 Jeg stemmer for turkis! Men så synes ikke jeg brun er noen fin farge på bukser da
MarianneE Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5227 Skrevet 2. mai 2009 Hvor har de fine capribukser? H/M!!
Lunalu Skrevet 2. mai 2009 #5228 Skrevet 2. mai 2009 Hva.....har du ikke sett 4 bryllup og en gravferd...da må du se den! Flaskeposten er fin, og Ringenes Herre er kjempe bra -men laaaang. Skal sette på en film nå, og håpe jeg ikke sovner igjen før jeg har kommet halvveis! Kos deg!!!!
Nótt Skrevet 2. mai 2009 #5229 Skrevet 2. mai 2009 Jeg ville gått for "4 bryllup og en gravferd" eller "Gangs of New York" eller "Ringenes Herre". "Jackie Brown" så jeg på kino og sovnet til den...så jeg synes ikke den er så veldig bra for å si det sånn.
MarianneE Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5231 Skrevet 3. mai 2009 Jeg endte opp med 4Bryllup osv... men skjønte kjapt at jeg har jo sett den før, men det er lenge siden. Filmen er søt- men litt kjedelig. Koste meg under et teppe gjode jeg uansett! Var skikkelig flink før jeg la meg og brettet sammen klær som bare har blitt flyttet fra senga til PCpulten og tilbake igjen. OK.... Dagen idag: Kom plutselig på at det var kanskje ikke på onsdag jeg skulle levere den aller siste innleveringa mi, kanksje det var idag allikevel? :klø: Og en liten titt på sida mi hos NKI... joda, det stod det. Innlevering idag. Tre klikk, så var den fristen flyttet til torsdag istdet. Heldigvis..... I ettermiddag starter vi årets grillsesong med søsterG og familien!
MarianneE Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5233 Skrevet 3. mai 2009 Ha akkurat lagt lille jenta mi med en tepratur på 39.8 i feber. Hater syke barn!!
Gjest Grafica Skrevet 3. mai 2009 #5235 Skrevet 3. mai 2009 Har hun blitt syk igjen? Uff, stakars lita. Og stakars deg og , syke barn er ikke noe ålreit!
MarianneE Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5236 Skrevet 3. mai 2009 God bedring til veslejenta. Har hun blitt syk igjen? Uff, stakars lita. Og stakars deg og , syke barn er ikke noe ålreit! Takk.... Har hatt en meget kortvarig men ekstrem hissig krangel med Andrè. Uff, det var bare fælt. Vi krangler nesten aldri, men når det først skjer føler jeg meg rett og slett dårlig etterpå. Hater det.
Gjest Grafica Skrevet 3. mai 2009 #5237 Skrevet 3. mai 2009 Uff Hva skjer med han og det kurset, forresten?
MarianneE Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5238 Skrevet 3. mai 2009 Har levert min siste innleveringsoppgave. Fryktelig usikker på denne, så her er det bare å håpe på en bra karakter! Føles litt rart (men godt!) å være ferdig. Nå gjenstår det bare lesing til eksamen, men siden jeg kan bruke bøkene mine under eksamen slipper jeg å pugge alt. Grafica: Han skal på kurset i morra. Gleder seg ikke akkurat, men må man så må man osv.... Har grillet idag hos min søster. Som tillegg til maten laget jeg druesalat 1 finhakket purre en eske druer delt i 4 en boks rømme majones. Hakk og bland; Veldig godt!!
Gjest Grafica Skrevet 3. mai 2009 #5239 Skrevet 3. mai 2009 Uff, synes det er så utrolig bortkastet at han må på det kurset altså...
MarianneE Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #5240 Skrevet 3. mai 2009 Jepp, men går han ikke på kurset får vi heller ingen penger. Hvem vet, kanskje har det noe fornuftig å by på?
Fremhevede innlegg