Gjest ~Milla~ Skrevet 30. april 2009 #5202 Skrevet 30. april 2009 En liten hilsen fra en travel nattevakt
MarianneE Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5203 Skrevet 1. mai 2009 *her kunne jeg slengt inn en 1. mai sang men den gang ei....* Håpet på å kunne få sove lenge idag, men 6.30 var det for alle penga! Siden klokka ble 0.30 før jeg kom meg i seng igår var denne starten på dagen bortimot hjerteløs... Sulten nå. FROKOST!
Kamille86 Skrevet 1. mai 2009 #5205 Skrevet 1. mai 2009 Så koooselig med korpsmusikk Ønsker deg en god helg
Lunalu Skrevet 1. mai 2009 #5206 Skrevet 1. mai 2009 Jeg hører heldigvis ikke korpsmusikk... Håper du får en fantastisk fin 1.mai og ei riktig god helg!
janne84 Skrevet 1. mai 2009 #5207 Skrevet 1. mai 2009 Får håpe du får sove litt middag senere da Ha en super dag!
MarianneE Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5208 Skrevet 1. mai 2009 Nå var det godt å slenge rumpa nedpå gitt! Har vært i byen og sett på 1.mai toget (jeg tørka et par tårer av korpsmusikk som vanlig... ) og vært på jakt etter det fabelaktige snopet: Reese's cups som selges på kun èn kiosk her. Nå var det utsolgt, desverre. Men, junior mints og skittels hadde de heldigvis. Det og colabokser! Og Narvesen hadde softis og lilla kartong med Freia Påskeegg på halvpris. Ja, vi fikk tydelig brukt penger på godt idag! Vi lot 1. mai være 1. mai idag og fortsatte på hagen. Beddet på 2x4 meter er nå endelig spadd opp, endevendt og klart for å få en omgang med gressfrø! Det var godt å bli ferdig med! Jasminen er tynnet ut i bredda på trærne og det er ikke så mye som står igjen. Satser på å gjøre oss ferdige til 17 mai. Jeg kunne igrunn tenkt meg og lagt meg på sofaen, men jeg må til skolearbeidet mitt. Innlevering til søndag!
MarianneE Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5209 Skrevet 1. mai 2009 går og finner leksene mine. Motivasjonen min... har noen sett den?
Gjest Grafica Skrevet 1. mai 2009 #5210 Skrevet 1. mai 2009 Hvilken kiosk er det de har dette spennende godteriet på? Capri? Hva er Reese's cups forresten? Capri var stengt når vi kom ned til byen idag :klø: Jeg så også at de hadde påskeegg på Narvesen, men greide faktisk å dy meg
MarianneE Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5211 Skrevet 1. mai 2009 Hvilken kiosk er det de har dette spennende godteriet på? Capri? Hva er Reese's cups forresten? Capri var stengt når vi kom ned til byen idag :klø: Jeg så også at de hadde påskeegg på Narvesen, men greide faktisk å dy meg Capri har faktisk et lite utvalg med godteri fra USA. Reese's Cups er små runde sjokolader fylt med et tynt lag peanøttsmør. Det er fantastisk godt!!!!
Nótt Skrevet 1. mai 2009 #5212 Skrevet 1. mai 2009 Det hørtes faktisk godt ut, kanskje stikke innom en Deli de Luca og se om de har sånt der. :klø:
MarianneE Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #5213 Skrevet 1. mai 2009 det er litt spesielt og se på CSI, så kommer det reklame. Du synes reklamepausen varer veldig lenge, også oppdager du at du i mellomtiden har sovet en halvtime på sofaen... Nå er det natta på meg. Har bare så drit vondt i hodet og orker ikke sitte oppe.
Bettie Skrevet 1. mai 2009 #5214 Skrevet 1. mai 2009 Håper du får sove godt, da, og litt lenger enn i dag. Motivasjonen min har det også med å gjemme seg innimellom. Men det hender jeg finner den på de merkeligste steder. F.eks er det lettere å finne motivasjon for kjedelig skrivearbeid når valget er det eller husarbeid. Ønsker deg i alle fall en god helg
LekeHusmor Skrevet 1. mai 2009 #5215 Skrevet 1. mai 2009 høres ut som du har hatt en fin 1 mai da håper hodepinen går over og at du får sove godt!
MarianneE Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5216 Skrevet 2. mai 2009 God morgen! Tung i hodet, rar i kroppen og føler meg liksom bare idag. Typisk nok skal jeg gå og treffe venninneH som er super pen og alltid ser fantastisk ut. Jeg føler derimot for å gjemme meg idag. langt vekk. helst under senga, for der er det ingen som finner meg. Men, det går nok ikke. Andrè kjørte drosje i natt så jeg skal hive TheaM i vogna og gå opp til brodern nå for å slippe ut katten. Hurra, det er lørdag!
Gjest Catwoman Skrevet 2. mai 2009 #5217 Skrevet 2. mai 2009 Håper du får en fin dag Synes du er så flink til å stå på... virker som du har fullt program hele tiden. Hvis du har tid så kanskje vi skulle tatt en kaffe til uka - det er igrunn utrolig lenge siden. Kunne vært koselig
MarianneE Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #5218 Skrevet 2. mai 2009 sender deg en sms Catwoman! Skrev istad at jeg følte meg liksom ikke helt på topp idag, men det hjalp med en gåtur, hårvask, tannpuss og litt sminke. Nå skal jeg bare over til byen, litt småhandling til TheaM, kaffe med H også hjem igjen. Gleder meg liksom allerede til jeg kommer hjem. *klage, klage* Lurer på om jeg skal se film i kveld når Andrè er reist avgårde og TheaM er i seng. Bare kose meg alene med en film og ostepop. Tror jeg skal gjøre det. Litt kvalitetstid alene...
Gjest Grafica Skrevet 2. mai 2009 #5219 Skrevet 2. mai 2009 Kvalitetstid alene hørtes ut som en kjempeide
Fremhevede innlegg