Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

What a day!

TheaM og jeg forsvant i åpen barnehage kl9 i morges, som vanlig.

Der lekte hun masse, jeg ble sittende og prate skoleopgave med ene mammaen der, hun skriver masteroppgave i pedagogikk og hadde et par gode idèer til det jeg driver med.

Kl 12.30 kom Andrè ned, hentet oss og vi tok turen bort til min søster.

Vi skulle bare en liten tur, men så kom svigerinneK bortom, vi var litt i hagen, tok tiren bort til K (uten menn) og bakte muffins med barna, en tur på lekeplassen, grillet litt pølser....

Plutselig var vi ikke hjemme igjen før klokka var 17.45, og da tok vi en liten time i hagen, før det var bading av et barn full av sand, matrester, skrubbsår og blåmerker.

Skikkelig sånn de skal være nå som det er varmt i været!

:jepp:

Så til noe som gjør at jeg lurer på om jeg er smålig:

TheaM fyller 2 år 9.mai.

Jeg har sagt at hun kan godt få penger, da går det ann og kjøpe en tripp-trapp stol til henne.

Dette har blitt tatt godt i mot.

Idag har Andrè vært avgårde med sin far og hentet det som viste seg å være en brukt tripp-trapp stol.

Det er fint at hun får en slik stol, hun trenger det jo, men jeg hadde lyst til å kjøpe en ny til henne.

Hun har arvet/lånt:

*sprinkelseng

*vogn

*klær (selvfølgelig noe nytt og)

*Stellebord

*Stol

...jeg hadde lyst til å kjøpe noe nytt til henne!

Stolen er helt grei, ingenting galt med den, men jeg ville at hun skulle ha noe nytt!

:sjenert:

Ja, jeg er rar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei MarianneE :vinke:

Dagen din høres såååå kos ut synes jeg, med mye sosial påfyll og baking :) samt en unge som er full av sand når det er på tide å gå inn, akkurat slik skal det være :jepp:

Angående tripp-trapp stolen så skjønner jeg godt hva du mener med at det er greit å kjøpe noe som er helt nytt til Thea M.

Det blir litt sånn, si meg...skal aldri jentungen få noe som er helt nytt og aldri brukt av andre.

Kanskje det er noe annet du kan kjøpe til henne :klø:

Skrevet
Angående tripp-trapp stolen så skjønner jeg godt hva du mener med at det er greit å kjøpe noe som er helt nytt til Thea M.

Det blir litt sånn, si meg...skal aldri jentungen få noe som er helt nytt og aldri brukt av andre.

Litt sånn, ja.

Har overhodet ikke noe imot å arve og slikt men det kunne vært fint å kjøpt noe nytt en gang og.

Men nei... svigermor synes det er så fint å kjøpe brukt for "da sparer en tross alt noen kroner"

jaja.... jentungen får nå ny stol, annet enn babystolen og det er det viktigste.

Men bevares... den nye stolen ser knapt brukt ut.

Men som sagt, det viktigste er at hun får en ny stol å sitte i!

:Gjesp:

Tidlig kvelden, tro?

Skrevet

:natti:

Natta skal senke seg nå over vårt lille hus.

Satser på at TheaM følger eksempelet fra i natt; :sove: og det igjennom hele natta.

det hadde vært fint...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Synes ikke du er rar, helt naturlig å tenke slik. Men lurer på det samme som kospia, er det noe annet du/dere kan kjøpe?

Hilsen nattevakten.

Skrevet
Synes ikke du er rar, helt naturlig å tenke slik. Men lurer på det samme som kospia, er det noe annet du/dere kan kjøpe?

Hilsen nattevakten.

Joda, hun skal få sandkasse av oss.

En sånn plastsak med lokk på.

Det er nok et smart kjøp, for det viser seg at hun liker så godt å sitte i sanda og spa sand i en bøtte.

:vinke:

:vinke: tilbake til loffen!

**

endelig fikk jeg slengt rumpa ned forran PCen!

Dagen startet med at broder'n kom rett før kl 8 i morges.

Han skulle til Stavanger og kom med nøkkel så vi kan passe pus, og en full dunk med møkkete tøy.

Vaskemaskinen som står i leiligheten han leier er det noe galt med, så han får plutselig ikke vasket klær.

Huseieren gidder nemlig ikke reparere, tiltross for at det er eieren sin maskin.

Så fram til broder'n flytter må han vaske klær her.

heldigvis er han bare en, så det er liksom ikke klesvask for fire personer etter tre uker.

men, min søsterG med familien kom 10.30 med en maskin med klær hun lurte på om hun kunne sette over siden maskina deres gikk i stykker under flytting.

Så idag har jeg vasket tre maskiner med klær- ikke så mye som en sokk er vårt.

Godt det er supert tørkevær ute!

I kveld skal jeg treffe søsterG, svigerinneK og venninneS for det som har vært et månedlig treff, men som nå ikke har vært siden februar.

Gleder meg veldig mye til det!

Ellers er det ikke så voldsomt mye å nevne...

Sol, sovende barn, kyllingsalat til lunch....

En helt vanlig torsdag!

Skrevet

herregud å mye fram og tilbake!

nesten svett av mindre....

For 14 dager siden (sånn ca) ble svigerinneK, venninneS, jeg og søsterG enige om at vi treffes i kveld.

Igår kom sms fra S:

vi har en diskusjon her hjemme ang imorra.

Må ringe deg om ca 10

Greit.

Så ringte hun og fortalte at mannen hennes plutselig hadde funnet ut at han ville reise vekk i kveld, og hun hadde ingen barnevakt.

Så jeg smser til K og forteller dette.

K foreslår at vi kan reise til S alle sammen om S ikke får det til.

Jeg smser til S og forteller dette.

S sier det er OK, men hun skulle prøve og få det til så vi kunne reise ut.

Sms fra S i morges:

mannen kommer hjem så jeg er safe, men blir mulig noe forsinket.

Ny sms til K og G: vi reiser ut i kveld.

For en time siden ringte S; Mannen hennes gadd ikke være hjemme allikevel, vi fikk bare kose oss og hun håpet vi ikke var for sure.

Etter litt konferering med K og G kom vi fram til at vi reiser til S istedet, så får vi vært sammen alle sammen.

herregud, å mye om og men!!

:dåne:

Jeg har to flasker vin jeg skal ta med.... :skaal:

Litt skummelt at jeg skal sykle hjem etterpå.... :fnise:

Skrevet
Herregud for en mann da!!! :sinna:

ja, det knirker, knirker og atter knirker der i gården.

De er to mennesker som lever i et bortimot platonisk forhold med hver sine interesser og hvert sitt liv.

Synd de har to små barn i barnehagealder.

S er skikkelig go' og fortjener et bedre forhold.

Skrevet

Håper dere får en fantastisk kveld iallefall :nigo:

Skrevet

lurer på hva jeg skal ha på meg...

A closet full of clothes- and nothing to wear!

:vetikke:

Skrevet
Herregud for en mann da!!! :sinna:

Ja, jøss. For en type! :roll:

lurer på hva jeg skal ha på meg...

A closet full of clothes- and nothing to wear!

:vetikke:

:ler: Sånn er det jo alltid!

Kos dere i kveld da.

Men sykle forsiktig hjem!!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Fyllesykling er gøy :hoppe:

Jeg er faktisk bedre til å sykle i fylla enn ellers. Kan sykle uten hode og greier :ler:

Skrevet
Men sykle forsiktig hjem!!

will do!

:jepp:

Skrevet

Jeg er faktisk bedre til å sykle i fylla enn ellers. Kan sykle uten hode og greier :ler:

Uten hode?

Hvordan går det ann???

*rare bilder i hodet*

Skrevet

:overrasket:

:hoho:

Skrevet

Koselig kveld!

Ble litt kortere enn vanlig, men det gjør ingenting.

Trøtt og litt sånn susete i hodet av vin.

Ikke full eller brisen, men sånn som man kan bli når man kjenner man har drukket litt uten at man er "påvirket" som det heter.

Har magen full av grønnsaker, dipp, smågodt, potetgull og Nescafe Caramell kaffe.

:Gjesp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...