MarianneE Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5161 Skrevet 27. april 2009 Omsider er min søsterG og familien på plass i den nye leiligheten. Har stort sett vært ute i hagen med barna mens flyttemennene tømte bilen. Hadde med en liten gassgrill så vi grillet litt pølser og fordelte esker etter hvilket rom de skulle i. Var igrunn greit og ikke sånn hat-arbeid som det kjapt kan bli. Trening i kveld, Andrè skal på fotballkamp og tar med seg TheaM ditt siden det kræsjer med trening. Egentlig frister det og være hjemme for å
MarianneE Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5162 Skrevet 27. april 2009 Andrè har tatt med seg TheaM på fotballkamp. Jeg har fått beskjed om å holde meg hjemme fra trening og heller legge meg til å sove. Jeg ser vistnok sliten&trøtt ut. Det er nesten så jeg lurer på å gjøre som han sier...
Bettie Skrevet 27. april 2009 #5163 Skrevet 27. april 2009 Håper du har fått hvilt deg litt, for du har hatt et hardkjør en stund.
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5164 Skrevet 28. april 2009 Data-dumme-meg skal nå gjøre et forsøk på å levere selvangivelsen via internett. Dette kan bli spennende...
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5165 Skrevet 28. april 2009 Dagens to-do: selvangivelsen betale regninger i nettbanken vaske klær henge ut klær (om været holder) begynne på innleveringsopgaven Gud, så voksen jeg føler meg med den lista der. Bare sånna voksne & fornuftige ting! Dagens middag Steker kyllingkjøttdeig, rødløk, squash, paprika i panna. heller over en boks kokosmelk og spiser med ris Enkelt og godt!
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5166 Skrevet 28. april 2009 Kanskje jeg skal begynne og faktisk gjøre noe av det på lista over her, da....
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5167 Skrevet 28. april 2009 har betalt tre regninger. Hva skal man egentlig med penger på kontoen?
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5168 Skrevet 28. april 2009 Dagens to-do: selvangivelsen betale regninger i nettbanken vaske klær henge ut klær (om været holder) begynne på innleveringsopgaven Gud, så voksen jeg føler meg med den lista der. Bare sånna voksne & fornuftige ting! Dagens middag Steker kyllingkjøttdeig, rødløk, squash, paprika i panna. heller over en boks kokosmelk og spiser med ris Enkelt og godt!
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5169 Skrevet 28. april 2009 Dagens to-do: selvangivelsen betale regninger i nettbanken vaske klær henge ut klær (om været holder) begynne på innleveringsopgaven Gud, så voksen jeg føler meg med den lista der. Bare sånna voksne & fornuftige ting! Dagens middag Steker kyllingkjøttdeig, rødløk, squash, paprika i panna. heller over en boks kokosmelk og spiser med ris Enkelt og godt!
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5171 Skrevet 28. april 2009 Dumme, dumme NAV! Andrè har fått beskjed om at han skal på kurs fra mandagen av. Varigheten på kurset er 4 mnd, og han skal da få opplæring i nøyaktig det samme som han har jobbet med. Hvor fjernt er ikke det'a? Altså.... helt fint med kurs, men send ham ihvertfall på kurs i noe nyttig! Ikke 4 mnd med same old same old!! Og møter han ikke opp mister han selvsagt dagpengene. Dumme dumme NAV.
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5172 Skrevet 28. april 2009 Dumme, dumme NAV! Andrè har fått beskjed om at han skal på kurs fra mandagen av. Varigheten på kurset er 4 mnd, og han skal da få opplæring i nøyaktig det samme som han har jobbet med. Hvor fjernt er ikke det'a? Altså.... helt fint med kurs, men send ham ihvertfall på kurs i noe nyttig! Ikke 4 mnd med same old same old!! Og møter han ikke opp mister han selvsagt dagpengene. Dumme dumme NAV. Det som og er kjipt er at Andrè og en venn skal/skulle hjelpe en bekjent til å bytte kledning på et hus. Andrè skulle få 10.000 for jobben, men med kurset går vi glipp av de pengene. Også vi som tenkte å bygge en liten terasse ute ved inngangsdøra for de pengene.
LekeHusmor Skrevet 28. april 2009 #5173 Skrevet 28. april 2009 så kjedelig at dere går glipp av de pengene.. maten din hørtes nammis ut forresten! skal jeg huske på forøvrig så er jeg såå misunnelig på deg som kan tørke klær ute.. det er det ikke mulighet for her, areal og værmessig
Gjest Grafica Skrevet 28. april 2009 #5174 Skrevet 28. april 2009 Er det sånn butikk-kurs han skal på Marianne? Det er isåfall samme kurset som Sondre
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5175 Skrevet 28. april 2009 Er det sånn butikk-kurs han skal på Marianne? Det er isåfall samme kurset som Sondre Jepp, det er det! Skjønt.... han skal til NAV i morra for å høre om det virkelig er slik at han må kurses i den jobben han har hatt. Det virker så bakvendt...
Gjest Grafica Skrevet 28. april 2009 #5176 Skrevet 28. april 2009 Ja, det skal jeg være enig i altså... Pluss at det virka som om det var ganske lang liste på det kurset, teit om han som har erfaring skal ta opp plass istedet for en som ikke har erfaringa liksom!
MarianneE Skrevet 28. april 2009 Forfatter #5177 Skrevet 28. april 2009 Ja, det skal jeg være enig i altså... Pluss at det virka som om det var ganske lang liste på det kurset, teit om han som har erfaring skal ta opp plass istedet for en som ikke har erfaringa liksom! Godt argument *bringer videre til Andrè* Har hatt svogerØ her på besøk sammen med PCen sin. De har nemlig ikke fått internett enda, og han har abstinenser allerede. Jeg driver med innleveringsoppgaven min. Har tre oppgaver, og kjenner jeg sliter litt med denne ene. Bruker et par dager på disse, tenker litt, skriver litt, leser litt... på eksamen har jeg fire timer. det kan bli vrient, å jada... jeg tar like godt alle sorger på forskudd. hvordan vil du planlegge en utflukt til et museum, en kirke og i skogen slik at barna skal få estetiske inntrykk?
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. april 2009 #5178 Skrevet 28. april 2009 Skjønner godt han får abstinenser, vi hadde ikke nett på hytten før. Og når vi på sommeren var der i 2-3uker, var det godt å komme hjem igjen til pcen og internett gitt
loffen Skrevet 29. april 2009 #5179 Skrevet 29. april 2009 har betalt tre regninger. Hva skal man egentlig med penger på kontoen? Dumme, dumme NAV! Andrè har fått beskjed om at han skal på kurs fra mandagen av. Varigheten på kurset er 4 mnd, og han skal da få opplæring i nøyaktig det samme som han har jobbet med. Hvor fjernt er ikke det'a? Altså.... helt fint med kurs, men send ham ihvertfall på kurs i noe nyttig! Ikke 4 mnd med same old same old!! Og møter han ikke opp mister han selvsagt dagpengene. Dumme dumme NAV. Det høres jo helt tullete ut!
Edie Skrevet 29. april 2009 #5180 Skrevet 29. april 2009 Innom og oppdaterer meg etter en liten ferietur. Lister meg forsiktig ut igjen i det jeg sier at jeg gjerne ser på Top Gear på lørdagskvelden jeg da...
Fremhevede innlegg