MarianneE Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5141 Skrevet 26. april 2009 Skulle tro du hadde vært her hos oss i går kveld. Jeg gikk og leste i boka mi da han slo over på Top Gear jeg. Da var det nok for min del Fant avisa jeg, da. Dette er gjort: *Gulvvask *Oppvask *skifte av sengetøy ....nå skal vi kle på oss for å gå opp til broder'n.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 26. april 2009 #5142 Skrevet 26. april 2009 Hei! Så koselig at du har vært innom boka mi. Håper du får en strålende søndag
MarianneE Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5144 Skrevet 26. april 2009 Å... fy fa'n å sterke jeg er! Har båret 11 kantsteiner på rett i overkant av 20kg på hver og flytta på tilhengeren i tre (ikke noe lett aluminium her i gården nei) tvers over plena og ned i gården. herregud, å sterk jeg følte meg da! Nesten så jeg håpet det skulle komme noen kjente forbi som ville blitt imponerte! Kunne føle musklene bule ut og.... OK, nesten da. Har vært oppe hos min bror hvor vi var oss tre, broder'n og søstra mi med familien. De bor hos broder'n enda, men i morra kommer flyttebilen og de får nøklene til leiligheten. Det var så koselig der oppe. TheaM og lilleA lekte med ballonger, spiste kjeks, drakk juice, sølte juice og fatra litt rundt. Etter halvannen time gikk vi ut alle sammen med unntak av svogerØ som (som vanlig) satt igjen inne og denne gangen var det med Guitar Hero. Asosial som vanlig, dessverre. Vi andre hadde det morro ut, der broder'n bor er det sinnsykt svær tomt på borti 2 mål så vi hadde god plass ute til frisbeekasting, fotball og annen utendørsmorro! Ungene storkoste seg, sprang, snubla, datt, sprang, lo, snubla osv... I morra er det tid for å hjelpe søster og svogerØ med flyttelasset. SvigerinneK som bor i gata nedenfor skulle hjelpe til med å passe alle tre barna, men hun sitter på legevakta med tannbyll (AAAUUUU!!!) og er veeeeldig usikker på i morra. Vi får gjøre det beste ut av det. Nå er det straks leggetid for TheaM, leksetid for meg, fotballkamp og deretter vil jeg tippe!
Bettie Skrevet 26. april 2009 #5149 Skrevet 26. april 2009 Det burde avgjort vært noen til stede som kunne kommet med heiarop og klappsalver til din utviste muskelkraft. Jeg vet hvor tunge slike stein er å flytte på.
MarianneE Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5150 Skrevet 26. april 2009 Jeg er imponert!!! Wow, imponert as! Det burde avgjort vært noen til stede som kunne kommet med heiarop og klappsalver til din utviste muskelkraft. Jeg vet hvor tunge slike stein er å flytte på. Slike: :duskedame: jeg er ferdig med all teorien til skolearbeidet mitt!! Har kun igjen siste innleveringa før eksamenslsing, men herre; FERDIG!!! :bolledeig:
Gjest Grafica Skrevet 26. april 2009 #5152 Skrevet 26. april 2009 :duskedame: :duskedame: Flinke MarianneE! :duskedame: :duskedame:
MarianneE Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5154 Skrevet 27. april 2009 Så herlig, flink du er MarianneE Jeg VET for å være ærlig! :duskedame: :duskedame: Flinke MarianneE! :duskedame: :duskedame: Å, den var bare super søt! Skulle ønske det fantes slike duskedamer som stod og heiet en fram i livet jeg! Du kunne sendt inn en mail til Duskedameforbundet, med beskjed om tid, sted og anledning så hadde de stått der som ønsket og heiet deg fram. Det hadde virkelig vært noe! *** Får ikke sove. TheaM er våken og ligger i senga si og prater med en bamse. Måkene skriker ute Avisgutten(?) har akkurat hatt bilen sin stående på tomgang rett på utsida her Andrè snorker. Minstepusenvår, Smulan, har drevet og vil kose, hvilket betyr at hun tråkker og tråkker som en gal oppå meg mens hun stikker snuta borti for å få oppmerksomhet. Synes ikke jeg har fortjent dette. Mulig jeg slenger meg på sofaen, selvom det funker best på kveldstid og sove der. *litt sur*
MarianneE Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5155 Skrevet 27. april 2009 Skal prøve å sove i senga nå. Smulan hr slått seg ned i stua TheaM er stille (sover?) Andrè...hmm.... Avisgutten har reist igjen Måkene får jeg ikke gjort noe med
MarianneE Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5156 Skrevet 27. april 2009 Skal prøve å sove i senga nå. Smulan hr slått seg ned i stua TheaM er stille (sover?) Andrè...hmm.... Avisgutten har reist igjen Måkene får jeg ikke gjort noe med Men kanskje en yoghurt først? Kjenner jeg er sulten.
MarianneE Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5158 Skrevet 27. april 2009 Sovnet som bare f i nesten to timer. Vi sov lenge alle sammen Veldig deilig....
kospia Skrevet 27. april 2009 #5159 Skrevet 27. april 2009 Sovnet som bare f i nesten to timer. Vi sov lenge alle sammen Veldig deilig.... Så flott, ha en flott dag Marianne
FrizzleSizzle Skrevet 27. april 2009 #5160 Skrevet 27. april 2009 og for ferdig med skoleteori! Flinke damen!
Fremhevede innlegg