MarianneE Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5121 Skrevet 25. april 2009 Tenkte jeg skulle skrible litt ned om gårsdagen. Vi var hos svigers ca 17.30 med TheaM og ble der en halvannentimes tid før vi reiste til kinoen. Aldri hatt noe problem med å etterlate jentungen til svigers- I trust them more than life sånn sett. Men igår...å, igår... det var bare kjipt. Da vi vinket i vinduet måtte jeg blunke hardt for ikke å få tårer i øynene. Lille jenta mi..... Rart at hun ikke er her nå, det er så tomt uten henne. Vi koste oss uansett på kinoen! Film med Paul Walker og Vin Diesel..... Vi brukte litt for mye penger på kinogodis, men pytt.... Det er noen år siden sist vi var på kino og koste oss slik så det blåste vi av. Etter kinoen tok vi turen til Dolly Dimpels for vi var pizzasultne. Men på Dollys ble vi temmelig oversett. En av de ansatte tørket av noen border, pratet sammen og var tydelig lite interessert i oss. Etter 10 minutter hadde vi enda ikke fått meny (lokalet v ar kanskje 1/4 fult.) så vi bare gikk igjen. Synd, for jeg var skikkelig sugen på pizza..... (når jeg tenker meg om... kanskje det var meninga at vi skulle komme til kassa og bestille??) På utsiden ringte vi svigers for å høre hvordan det stod til der. De hadde henda fulle med TheaM som ikke ville sove, men bare stod opp for å finne en dukkevogn og trille på. Må jo si at det er ikke uten skadefryd (eller hva f det heter) jeg skriver dette, for jg har alltid hørt fra svigermor at det er jo aldri noe problem med jentungen om natta når hun er der oppe. Endelig fikk de litt tilbake..... Anyway.... Da klokka var 21.30 sov hun enda ikke.... Vi tuslet de få meterene over til JonasB istedet og satt der med brodern, Z, M og svogerØ. Jeg drakk t.om alkohol; Vikingfjord! Følte meg nesten dristig.... Var hjmme så vi kunne få med oss SenkveldDuellen og etter det og Golden Goal var det bare å stupe trøtte i seng. Når man har barnefri er det deilig å bare legge seg og slappe av. Ikke gjøe noe spes.. Dagen idag; *Vaske opp *Rydde *Støvsuge alt det skal gjøres før vi reiser ut for å spise frokost *Handle *Hente TheaM
Kamille86 Skrevet 25. april 2009 #5122 Skrevet 25. april 2009 Barnefri kveld fortjente dere virkelig Som du sier så er det ikke ofte dere går på kino så om dere brukte litt ekstra i går kveld gjør ingenting. Likte at svigermoren din fekk se at det ikke alltid er like lett me TheaM som er oppe om natta Ha en fin lørdag
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. april 2009 #5123 Skrevet 25. april 2009 Hørtes jo ut som en koselig kveld alt i alt Jeg er vant med, de gangene vi har vært og spist på Dolly, at de kommer bort til bordet, når de ser at det er kommet nye gjester, for å ta imot bestilling
MarianneE Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5124 Skrevet 25. april 2009 Fine dagen!! Vi var ute av døra 10.30 idag. Da hadde vi ryddet hele leiligheten, støvsugd, vasket klær, tatt en større oppvask og dusjet. Effektive, ja! Vi reiste til Bergbys (en lokal variant av McDonalds) hvor vi spiste frokost; Hamburgermeny med pommes frites og brus. Kanksje ikke sunt, men jævli godt! Fikk tlf fra pappa mens vi satt der og han skulle på Plantasjen som ligger i bygget ved siden av. Vi tok turen innom vi og og kjøpte med blomster til svigers som takk for barnevakttjenesten. Vil de skal vite vi er takknemlige og ikke tar som en selvfølge at de skal stille opp. Handlet matvarer og kjørte til svigers hvor TheaM sov da vi kom. Hun våknet etter en liten stund, og vi satt alle 5 og koste oss i sola på terrassen. Varmt og deilig!! Andrè og jeg tok med oss TheaM ned på plena etter et par timer. Vi kastet frisbee og hadde det igrunn veldig morro. Var ikke hjemme før klokka ble 16. hadde det kjempe koselig! Her hjemme har vi bare vært ute i hagen med TheaM, festet huska hennes i ene epletreet, kastet frisbee, og gjort litt mer hagerelaterte greier. Alt i alt en solrik dag med et litt aktiv preg over seg.
MarianneE Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5127 Skrevet 25. april 2009 Det lukter marinert kylling her. S.U.L.T.E.N.
MarianneE Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5129 Skrevet 25. april 2009 Hvorfor kan menn sin idè om en hyggelig lørdagskveld bestå av god mat og først katastrofe programm på Discovery, og deretter bilprogrammet Top Gear?
MarianneE Skrevet 25. april 2009 Forfatter #5131 Skrevet 25. april 2009 Aner ikke, menn er noen rare dyr. Det er det ingen tvil om! Trøtt, ass...
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. april 2009 #5132 Skrevet 25. april 2009 Aner ikke, menn er noen rare dyr. Enig :gjeiper:
LekeHusmor Skrevet 25. april 2009 #5134 Skrevet 25. april 2009 høres som du har hatt en fin helg så langt da. og katastrofeprogrammer er en gjenganger her i gården også.. du får holde deg våken, så dere kan se elling!
Gjest Catwoman Skrevet 26. april 2009 #5135 Skrevet 26. april 2009 Har du prøvd jyttemel? Tenker meg at du kanskje har det siden det er glutenfritt. Bare lurte på hvordan det funker å bake med. Om du har en kakeoppskrift, kan du da bare bruke tilsvarende mengde jyttemel som det står hvetemel i oppskriften - og så blir resultatet bra?
MarianneE Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5136 Skrevet 26. april 2009 høres som du har hatt en fin helg så langt da. og katastrofeprogrammer er en gjenganger her i gården også.. du får holde deg våken, så dere kan se elling! Elling hadde jeg aldri giddi og sett. Dessuten gikk jeg og la meg 22.45 da han satte seg til i sofaen for å se James Bond. Da gav jeg opp hele greia. Har du prøvd jyttemel? Tenker meg at du kanskje har det siden det er glutenfritt. Bare lurte på hvordan det funker å bake med. Om du har en kakeoppskrift, kan du da bare bruke tilsvarende mengde jyttemel som det står hvetemel i oppskriften - og så blir resultatet bra? Jyttemel har jeg, men tror nok ikke jeg ville gjort som du nevner. Jyttemel er tyngere og mer kompakt om du skjønner. Igrunn så må du bare prøve, det er eneste men å finne ut av ting på! Idag får vi se hva dagen bringer. Har et ønske om å få presset inn; *Hagearbeid *Gulvvask *Skolearbeid *Besøke broder'n *Skift av sengetøy *Fotball på TV: LSK-RBK kl 20 i kveld Tenker det holder for dagen idag, jeg! Mer enn nok spør du meg.
Gjest Catwoman Skrevet 26. april 2009 #5137 Skrevet 26. april 2009 Jyttemel har jeg, men tror nok ikke jeg ville gjort som du nevner. Jyttemel er tyngere og mer kompakt om du skjønner. Igrunn så må du bare prøve, det er eneste men å finne ut av ting på! joda - men er så kjedelig å kjøpe en stor pose og så finne ut at jeg ikke får brukt den til noen ting. Men da tror jeg ikke jeg gidder å prøve. Takk for svar. Kanskje likså greit å bruke bokhvetemel alene.
MarianneE Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5138 Skrevet 26. april 2009 joda - men er så kjedelig å kjøpe en stor pose og så finne ut at jeg ikke får brukt den til noen ting. Men da tror jeg ikke jeg gidder å prøve. Takk for svar. Kanskje likså greit å bruke bokhvetemel alene. Tror nok det, ja.
Frigg Skrevet 26. april 2009 #5139 Skrevet 26. april 2009 (endret) Hvorfor kan menn sin idè om en hyggelig lørdagskveld bestå av god mat og først katastrofe programm på Discovery, og deretter bilprogrammet Top Gear? Skulle tro du hadde vært her hos oss i går kveld. Jeg gikk og leste i boka mi da han slo over på Top Gear jeg. Da var det nok for min del Endret 26. april 2009 av Frigg
Lunalu Skrevet 26. april 2009 #5140 Skrevet 26. april 2009 Innom for å ønske deg en superfin søndag!!!
Fremhevede innlegg