FrizzleSizzle Skrevet 22. april 2009 #5081 Skrevet 22. april 2009 Ja, det var et fornuftig forslag fra Bettie. Mulig mannen har sine prosjekter, men det har da du også! Og gratulerer med gårsdagen til ham!
kospia Skrevet 22. april 2009 #5082 Skrevet 22. april 2009 Synes Bettie kom med et kjempeforslag her Håper du har en flott dag Marianne
MarianneE Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5083 Skrevet 22. april 2009 Bettie sitt forslag er kjempe godt, men ikke noe nytt her i huset. Snakker stadig om at jeg trenger å kunne stikke av slikt. Han sier jadda, det skal gå bra. Så kommer da den aktuelle dagen og hva skjer; Ingenting! Eller.... jeg skulle få ta en tur på biblioteket i morra, men da skal han avgårde på hytta til en venn, fordi de skal opp med materialer til hytteoppussing. Så da ble ikke det heller. Han må stadig vekk noe annet, alt kommer liksom i veien. Så foreløpig er avtalen at fredag skal han ta jentungen og jeg på biblioteket. Vi snakker stadig om dette, og han er så enig i at det er viktig at jeg får min studietid, men hva skjer? Ingenting.... Svigermor har tilbudt seg at hun og svigerfar kan ha TheaM på overnatting i helga så Andrè og jeg kan reise på kino eller no. Da ble jeg veldig glad, for sist vi var på kino sammen....eh..... Det var før TheaM ble født ihvertfall! Veldig lyst til å se Fast&Furious Takk for støtte og råd!!!!
loffen Skrevet 22. april 2009 #5085 Skrevet 22. april 2009 Kino sammen har ikke Noen og jeg gjort på mange år! Håper det blir noe av for dere.
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5086 Skrevet 23. april 2009 Håper det blir kinotur på dere Kino sammen har ikke Noen og jeg gjort på mange år! Håper det blir noe av for dere. Håper det jeg og. Vi har og store planer om å grille i helga. Som takk for litt hjelp på jobben før de måtte stenge, har Andrè fått en stor gassgrill av sjefen. En gassgrill av den typen alle menn har våte drømmer om. Ganske kjekt siden vi trengte ny grill. Han fløy ut av døra nå, Andrè altså. Skal være med kammeraten sin på Lifjell med materialer til hytteutbygging. Godt han har noe å gjøre, så ikke han bare blir gående hjemme. Da går han nemlig på veggen av kjedsomhet... Etter middagen igår gikk vi ut i hagen. Jeg raket og kasta avfall på tilhengeren, med litt hjelp fra TheaM mens Andrè kappet div busker og trær. Rett som det var måtte jeg løpe etter jentungen for det var mye mer spennende å ut i gata. Må få oss en port.... Lykken var ihvertfall stor da naboen lurte på om TheaM ville komme over i hagen deres for å leke. De er fra Tyrkia, og er utrolig koselige mennesker! Ihvertfall han, hun har jeg bare sagt hei til på gata, hun holder seg mye inne og rett utenfor huset. De har to barn på 6 og 8 og TheaM fikk være med og spille fotball igår. Da klokka var 19 måtte jeg få henne inn, da er egentlig tida for å legge seg. Det endte med skikkelig trass, har ikke sett makan (foreløpig) :dåne: Mye mer morro å leke hos naboen enn og inn for å legge seg!! Tro det eller ei.... det gikk bra til slutt! Hun kom seg i seng, men sutra seg igjennom både stell og kvveldsmaten. I tillegg fikk jeg sittet med skolearbeidet nesten halvannen time etter hun var i seng. Dagen idag... TheaM og jeg blir hjemme for å ta det med ro idag. Gjøre litt ute i hagen (stor hage- mye å gjøre) Kanskje baker vi muffins til lunch? Skal ihvertfall gjøre skolearbeid når hun har en formiddagshvil. Har bare litt igjen. Lese ca 10 sider og skrive stikkord av det, før jeg begynner på den siste innleveringsoppgaven min. Eksamen 29/5, kjenner jeg får et enklere liv etter det....
Edie Skrevet 23. april 2009 #5087 Skrevet 23. april 2009 Det er litt deilig å jobbe i hagen når det er så fint vær, er det ikke? Kos deg i dag, med evt. baking og hagearbeid og skolearbeid!
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5088 Skrevet 23. april 2009 Det er litt deilig å jobbe i hagen når det er så fint vær, er det ikke? Kos deg i dag, med evt. baking og hagearbeid og skolearbeid! Jeg kan egentlig ikke fordra hagearbeid. Men det er fordi vi har vært ekstremt late i hagen så det jeg forbinder med hagearbeid er luking av ugress i +25 grader. I år har vi planlagt litt, tittet litt rundt oss og forberedt oss litt mer. Tar en del nå, så er det bare å vedlikeholde seinere. Skal og kjøpe bark og ha over rosebeddene, bare det sparer oss for mye ugressluking. Anyway.... Muffinsene er ferdige nå, klesvask nr 2 begynner å nærme seg ferdig og TheaM og jeg skal ta oss en tur i butikken tenker jeg. Fin dag med mye sol ute.
loffen Skrevet 23. april 2009 #5089 Skrevet 23. april 2009 Jeg har ikke gjort noen ting i hagen enda i år. Burde burde...
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5090 Skrevet 23. april 2009 Jeg har ikke gjort noen ting i hagen enda i år. Burde burde... Helga er mer enn bare burde, burde vet du!
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5092 Skrevet 23. april 2009 kanskje det.... Uff.... Den reklamen der er som å se Andrè og jeg. "Du... burde vi ikke rydde i skapet/rake plena/klippe gresset/be noen på middag" Hva ender det med? Ja...Jo.... men ikke nå, vi tar det seinere, vi!
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5094 Skrevet 23. april 2009 Da er det håp for oss alle. Har et sutrende barn som er våken etter en liten (alt for kort) formiddagslur. Får ta henne opp, da.
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5096 Skrevet 23. april 2009 (endret) Hva slags muffins er det du bakte da? Toro lyse muffins (sån gul pose vet du), tilsetter vann, olje og blåbær. Namme namme.... Så skjedde det som ikke akkurat uventet var; Andrè må stille noen timer i butikken i morra siden de har opphørssalg. Spør du meg kan han sjefen dra rævva si ned der og gjøre noe sjøl. Han har sikkert nok med sitt, men for faen asså; Er det ikke sånn det er å være sjef? Gjett hvem som ikke får lesedagen sin allikevel? Hva er jeg mest? Sint eller skuffa? vet ikke. Faen. Endret 23. april 2009 av MarianneE
MarianneE Skrevet 23. april 2009 Forfatter #5098 Skrevet 23. april 2009 Fine mannen min! (jepp, her skifter det kjapt!) Da vi satte oss for å spise middag sa han at han hadde sendt sms til sjefen for å melde ifra om at han ikke stiller i butikken i morra, men blir hjemme så jeg kan reise på biblioteket! Fine mannen min!
Fremhevede innlegg