MarianneE Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5061 Skrevet 20. april 2009 En god nummer to er så moro! Jeg vet det! Å, som jeg lo av dagens episode!
MarianneE Skrevet 20. april 2009 Forfatter #5062 Skrevet 20. april 2009 Idag var det ei på trening som hadde verdens rareste treningstøy på seg! Tykke strømper eller strømpebukse Sort capribukse Hvit pen skjorte Hvit cardigan utenfor. Det var ganske spesielt..... Tror jeg skal binge snart. Trøtt! Lysten på å bare krype under dyna og dra fram boka mi Rachels Ferie av Marian Keyes. Fin bok...
loffen Skrevet 20. april 2009 #5064 Skrevet 20. april 2009 En god nummer to er så moro! Shit! Det glemte jeg. Idag var det ei på trening som hadde verdens rareste treningstøy på seg! Tykke strømper eller strømpebukse Sort capribukse Hvit pen skjorte Hvit cardigan utenfor. Det var ganske spesielt..... Tror jeg skal binge snart. Trøtt! Lysten på å bare krype under dyna og dra fram boka mi Rachels Ferie av Marian Keyes. Fin bok... Hun dama hadde sikkert glemt treningsbagen hjemme.
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. april 2009 #5065 Skrevet 20. april 2009 Jøsses for et treningsantrekk... tror nesten jeg hadde droppet treningen om det var antrekket jeg skulle trent i
Kamille86 Skrevet 21. april 2009 #5066 Skrevet 21. april 2009 (endret) Litt av et treningsantrekk Digger en god nummer to Ha en strålende dag snuppa Endret 21. april 2009 av Kamille86
MarianneE Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5067 Skrevet 21. april 2009 Det var litt av et treningsantrekk ja Shit! Det glemte jeg. Hun dama hadde sikkert glemt treningsbagen hjemme. Jøsses for et treningsantrekk... tror nesten jeg hadde droppet treningen om det var antrekket jeg skulle trent i Litt av et treningsantrekk Digger en god nummer to Ha en strålende dag snuppa det var himla spesielt, ja! Hun kasta cardiganjakka etter 5 minutter. Så rart.... La meg før kl 22 igår, og det var kjempe deilig, Synes det er så deilig å legge meg tidlig noen ganger. Leste litt i boka mi også slukna jeg etter en 10 inutters tid. Våkna ikke før 4.30 da TheaM vekket meg, og da drømte jeg en rar drøm om Kit, men det kan jeg fortelle om i dagboka hennes. :bursdag: Idag er det min kjære manns 36 årsdag. Siden vi hadde selskap på søndag venter vi ikke besøk idag. Skal treffe min søster med mann og barn og svigerinneK på cafè over i byen rundt kl 13, så da skal vi kose oss sammen der, og så skal jeg lage nachos til kveldskos til oss i kveld. En rolig bursdag med andre ord.... Men før det er det kanskje en idè og komme seg ut av pysjamasen? Problemet er bare at jeg ikke har noe å ha på meg. Kjent problem?
Gjest Catwoman Skrevet 21. april 2009 #5068 Skrevet 21. april 2009 til mannen. Merkelig treningsantrekk ja...stemmer for at hun ikke rakk hjemmom å skifte før trening eller noe sånt. Hva pleier hun å trene i til vanlig da? Problemet er bare at jeg ikke har noe å ha på meg. Kjent problem? hørte kjent ut ja...
Edie Skrevet 21. april 2009 #5069 Skrevet 21. april 2009 Rachels holiday er en fin bok! Jeg har lest alle bøkene til Marian Keyes - jepp - jeg innrømmer det glatt - jeg digger chick-lit!
MarianneE Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5071 Skrevet 21. april 2009 til mannen. Merkelig treningsantrekk ja...stemmer for at hun ikke rakk hjemmom å skifte før trening eller noe sånt. Hva pleier hun å trene i til vanlig da? hørte kjent ut ja... jeg aner ikke. Hun var ny, kanskje hun ikke kjente "treningstøykodene" Rachels holiday er en fin bok! Jeg har lest alle bøkene til Marian Keyes - jepp - jeg innrømmer det glatt - jeg digger chick-lit! Jeg og, elsker og lese og av og til er det deilig med sånn enkel litteratur som denne sjangeren tross alt er.
MarianneE Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5072 Skrevet 21. april 2009 Hmm.... Kom plutselig på at vi glemte å kjøpe en viktig ting siden vi skal ha nachos i kveld; Vi glemte å kjøpe nachoschipsen! Går det ann eller??
MarianneE Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5074 Skrevet 21. april 2009 Har sett Akvariet. Fine, fine serien!!
Mazilla Skrevet 21. april 2009 #5075 Skrevet 21. april 2009 Fikk dere ordna nachos eller ble det noe annet?
MarianneE Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5076 Skrevet 21. april 2009 Ble nacos, Mazilla. jeg har spist en porsjon, Andrè jobber med porsjon nr 2 her ved siden av meg. Ser ut til at han må gi tapt....
MarianneE Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5077 Skrevet 21. april 2009 På tide å skru av laptopen. CSI tid nå....
Bettie Skrevet 21. april 2009 #5078 Skrevet 21. april 2009 Skulle gjerne ha sett CSI, men den kanalen har de ikke her på hotellet. Vet det ikke nytter å si noe om å ta det med ro, for du har det faktisk travelt, du. Bare det å være småbarnsmor er en krevende oppgave, for du kan nesten ikke sette frøkna på "vent". Og da får du ikke gjort det du kanskje hadde planlagt å gjøre. I tillegg har du lesing og oppgaver. Synes du skulle forhandle deg fram til en friettermiddag/kveld i uka, hvor du kunne gå på biblioteket eller noe sånt og lese og gjøre oppgaver i fred og ro mens mannen steller barn og heim. I hvert fall til du er ferdig med eksamen.
loffen Skrevet 21. april 2009 #5079 Skrevet 21. april 2009 En god idé Bettie hadde! Gratulerer med dagen til mannen!
Fremhevede innlegg