Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har øyeblikk da de ikke føler seg som årets mamma, gitt. Alle som har barn, i hvert fall. :gjeiper:

Skrevet
Har Hval sjokoladefabrikk fortsatt utsalg på DownTown, eller har de lagt det ned?

De har lagt ned :(

Æsj...

Jeg vet det!

Men, på Lekeplaneten på BE-HA kvartalet har de Hval, men med noe redusert utvalg vel og merke.

Synd den butikken er nedlagt, skjønt jeg gjorde mitt for å holde dem igang!

:fnise:

Igår følte jeg meg ikke akkurat som Årets Mamma.

Idag er det enda værre:

Vi var på Tullis i Skien, drakk kaffe latte, TheaM fikk juice og fruktbolle som hun koste seg med, trasket litt rundt og satt litt i en stol mens hun bladde igjennom noen barnebøker.

Hun stod og vedsiden av meg på en benk da det hele skjedde;

jeg kjente hun hadde gjort i bleia så den måtte byttes.

i det jeg strakk meg etter sekken hennes med bleier i tråkket hun gærnt og datt.

Datt med hodet først og landet rett og slett på hodet på terrassen siden vi satt ute.

Hun skrek og blødde fra munnen, jeg gråt og folk kikka.

Herregud....

det gikk nå bra, ingen skade skjedd osv, men fy f å dritt jeg følte meg.

Stakkars lita.

Denne uka har:

*Andrè klemt fingrene hennes

*Jeg sendt henne dårlig kledd på lekeplassen

*Ikke passet på så ungen havna på hodet i et tregulv.

Jepp, jeg burde igrunn bare grave meg ned...

Har hatt det bra etter dette da.

Vært ute i hagen alle sammen, sopet bakken, ryddet i noen bed osv....

Hengeren med hageavfall, vel... kanskje blir den tømt i morra siden det liksom ikke ble noe av idag.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Uffa stakkar TheaM, godt hun ikke skadet seg. Men det er sånn som skjer med disse barna, man klarer ikke holde øynene på de 24timer i døgnet :klem:

Skrevet

Nå har jeg lagt lille ulykkesfuglen vår (som også har fått bleieutslett) litt seinere enn vanlig.

Andrè er med en kammerat på hytta hans og for en time siden vasset de i halvmeter med snø, på truger, oppover Lifjellet med hver sin 10kg sandsekk.

Noen ganger er det godt å være jente; Vi blir ikke spurt om å gjøre slikt!

Derfor kasta TheaM og jeg i oss middagen og etterpå gikk vi en kjapp tur opp til broder'n (som var på jobb) men denne gang for å hilse på søsterG og barna!

Så koselig å se dem igjen!!

TheaM og lilleA (min søsters eldste) fant tonen umiddelbart, og de to kommer nok til å bli et skikkelig radarpar etterhvert.

LilleV, som blir 1 år dagen etter TheaM blir bare mer og mer nydelig for hver gang jeg ser henne, men så fort jeg løftet henne opp, ja da reagerte TheaM!

Ingen skulle ta fra henne mamma!!

Nå skal jeg bare flate ut på sofaen forran TV med en cola og grønn pringles;

Skogheim

Gordon Ramsey

Criminal Minds

Bare sløøøøøve.....

Skrevet

Oh crap....

Cola og pringles var farlig godt i kveld!

Gjest ~Milla~
Skrevet
Oh crap....

Cola og pringles var farlig godt i kveld!

:fnise:

Skrevet

Jeg syns du er ei fantastisk snill, herlig og god mor!!!

Å jeg og er snope syk!!!! kos deg, skal CM jeg og :)

Skrevet

Kos deg du! :klemmer:

Unger detter jo og slår seg. Det er ikke alltid vi kan forhindre det. Klart du er supermamma! :kose:

Skrevet

:danse:

Jeg er vist supermamma!

Lucky me....

:danse:

Skrevet

Cola...

:sukk:

Skulle ønske jeg hadde en tjener som kunne løpe og kjøpe for meg!

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har en slik tjener.

Da hadde det blitt for mye cola- uten tvil!

Skrevet

Ooooh.....

Nå er det Criminal Minds!

(litt dumt at jeg må ned i kjelleren etterpå. jeg som er så pyyyyyse.....)

:sjenert:

Skrevet

Det er sant, det er nok den eneste negative delen ved å ha tjener..

Kjellere ja.. de er ekstra skumle da.. :redd:

Skrevet

Jeg synes forresten også du er en super mamma Marianne! Ikke tvil på deg selv! :hjerte:

Skrevet

Har hengt opp klesvask nå.

Når tar klesvask slutt?

Spesielt de små tynne gasklutene til TheaM; 25 stk henger nå på tørkestativet.

De er så små og tynne at du kunne vel stappa maskina med 1000 stykker før det var halvfult.

A-fucking-mazing!

Skrevet

Vet du hva? Alle unger dette og slår seg. Sånn er det, og sånn skal det være. Vi har vokst opp med å klatre i trær, brekke armer og bein, kutte seg, leke i sandkasse uten EU-godkjent sand osv.. Og vi overlevde!

Og jeg er så tøff i kjeften nå! Skjønner ikke hvorfor alle må nevne det for meg hver gang jeg sier sånt; bare vent, du kommer til å bli en overbeskyttende hønemor! Ikke f*en.... :ler:

Skrevet
Vet du hva? Alle unger dette og slår seg. Sånn er det, og sånn skal det være. Vi har vokst opp med å klatre i trær, brekke armer og bein, kutte seg, leke i sandkasse uten EU-godkjent sand osv.. Og vi overlevde!

Og jeg er så tøff i kjeften nå! Skjønner ikke hvorfor alle må nevne det for meg hver gang jeg sier sånt; bare vent, du kommer til å bli en overbeskyttende hønemor! Ikke f*en.... :ler:

Skjønner gody hva du mener.

Faller de er det bare å børste litt på og så er alt bra igjen.

Værre når det er jeg selv som er årsaken til at TheaM slå seg!

Nok om det...

Har akkurat kommet inn etter å vært med Y og barna hennes samt min søster og barna.

Vi har vært på lekeplassen over i byen hvor barna har virkelig kost seg.

Sola skinte og vi hadde det bare bra.

Men, det var som var litt dumt var jo det at lekeplassen ble rett som det var nedløpt av barn skolealder som ville herje.

:fy_fy:

Skoleklasse som var på tur på biblioteket rett ved siden av, og læreren slipper ungene løs på lekeplassen slik at de større nesten løper ned de små.

Kunne de kanskje gjort noe annent de større barna, tro?

Løpt ut i veien, kanskje?

:overrasket:

Andrè er avgårde og hjelper sin far med å skru på båten (ikke spør hva de gjør...) og jeg ringte ham istad for å høre når han kom hjem.

Avtalen var at jeg skal lage pizza til middag idag.

Men han aaaaante ikke når han kom hjem.

Sånn mellom 16 og 18 sikkert.

Åssen svarte kan jeg høre på det når jeg skal lage pizza?

Skjønner han ikke enda etter så lenge sammen at litt mer presist må til?

At jeg kan ikke beregne mat til 16.30, også kommer han halvannen time etter!

Jeg sa jeg gir faen, jeg begynner å lage til jentungen og meg nå. kom når du kommer.

Tankeløse mannfolk....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...