LekeHusmor Skrevet 14. april 2009 #4981 Skrevet 14. april 2009 helt enig med deg. jeg jobber jo selv på senter og jeg kan søren iikke fatte hva alle barnevognsmafia-gjengene skal dra seg inn hit etter. det er jo bare trangt og ungene hyler og alt nå er det ikke lenge til TheaM blir 2 gitt!
MarianneE Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4983 Skrevet 14. april 2009 Baker brownies..... TheaM fikk slikke slikkepotten etterpå. Hun hadde sjokolade fra øre til øre...
MarianneE Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4984 Skrevet 14. april 2009 Brownies var litt (for) godt...
loffen Skrevet 14. april 2009 #4986 Skrevet 14. april 2009 Urk.... jeg møtte venninneT og M som og slang seg med, på avtalt sted kl. 10. Vi skulle en tur til byen for å titte litt. Greit nok, men.... Hvor spennende er det å kikke i kjedebutikkene på kjøpesenteret bare for å konstantere at det ikke er skjedd noe nytt? Kikke på Cubus, KappAhl og de andre butikkene når ingen av oss skulle ha noe, det er igrunn lite artig. Dessuten, så mener jeg at skal en først gå i byen må det finnes noe bedre å gjøre enn å gå rundt på et kjøpesenter og ha ungen i vogna mens den fores med boller og drops fordi mor skal kikke på de samme klesplaggene som før! Hva med å gå opp i byen? Legge igjen noen penger i de små lokale butikkene som faktisk trenger det? La ungene få gå litt, bevege seg litt andre steder enn inne blant beina på andre kunder på senterene? Gå på en liten cafè og spise en hyggelig lunch sammen med barnet istedet for disse bollene? Jeg unnskyldte meg med noe diffust ang skolearbeid også gikk jeg bare. Orket bare ikke mer, og da var klokka ikke mer enn 12. Gikk hjemover og kjente hvor deilig det var å bare gå litt alene mens TheaM sov i vogna. Jeg er helt enig med deg!
Gjest Ansjoni Skrevet 14. april 2009 #4987 Skrevet 14. april 2009 Baker brownies..... TheaM fikk slikke slikkepotten etterpå. Hun hadde sjokolade fra øre til øre... Omtrent som når jeg baker det altså
Lunalu Skrevet 14. april 2009 #4988 Skrevet 14. april 2009 Brownies er deeeelig!!!! Gratulerer med god karakter!!! Så fantastisk at søstra di endelig kommer! Og jeg håper det blir en koselig quiz taco kveld i kveld!!!! Så mye bra på en gang - jeg tror jammen sola skinner på deg!!!!! - og det fortjener du!!
Gjest skorpio Skrevet 15. april 2009 #4989 Skrevet 15. april 2009 Omtrent som når jeg baker det altså Haha, samma her! Hvordan går det med deg MarianneE? Alt bra? Ønsker deg en herlig dag!
MarianneE Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4990 Skrevet 15. april 2009 Idag vet jeg hvem som ikke akkurat kommer til å få utnevnelsen "Årets mamma" Nemlig MEG!! Hadde en avtale om å treffe Y og barna på lekeplass1 Det var jeg som foreslo lekeplassen, uten at jeg har tatt den så veldig i øyensyn tidligere. Uansett, +11 ute, nesten sol, så TheaM fikk på seg bukse, jakke og joggesko samt ei lue. Var litt tidligere ute enn Y og barna på lekeplass1. Den var stusselig, en sklie og en huske (trodde den var litt "mer") og på benken som var satt opp var det masse grus. Da Y kom var vi kjapt enige om å gå på en annen lekeplass som ligger oppe i byen. På vei opp begynte det å skye litt til, og det var plutselig ikke så deilig tempratur lengere. På lekeplass2 koste ungene seg sammen med andre barn, men de andre barna var mye mer kledd enn mitt. De hadde tynne vindtette dresser, noen fleece jakke/bukse, tykkere sko.... Mitt barn var tydelig dårlig kledd i forhold til de andre. I tillegg mista hun maten sin i sanda, og den var uspiselig etterpå (prim+sand= ingen mat), og på vei hjem fra lekeplassen prøvde jeg å få henne til å sove. Det gikk ikke, og da jeg kom hjem så jeg at hun hadde bæsja i bleia og tydelig sittet i det der en stund. Føler meg ikke akkurat som årets mamma idag, nei...
Gjest Grafica Skrevet 15. april 2009 #4991 Skrevet 15. april 2009 Alle har sånne dager Mamma hadde visst engang glemt å skifte bleie på meg et helt døgn fordi hun var febersyk og tett i nesa, så hun kjente ikke lukta, og skjønte ikke hva jeg skreik sånn for
MarianneE Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4992 Skrevet 15. april 2009 Alle har sånne dager Mamma hadde visst engang glemt å skifte bleie på meg et helt døgn fordi hun var febersyk og tett i nesa, så hun kjente ikke lukta, og skjønte ikke hva jeg skreik sånn for Eh... eh... nå vet jeg absolutt ikke hva jeg skal svare!!
Gjest Grafica Skrevet 15. april 2009 #4993 Skrevet 15. april 2009 Poenget mitt var at du ikke skal ha dårlig samvittighet eller føle deg dårlig idag. Alle har slike dager; det er menneskelig å feile av og til! (men ikke nevn den bleieepisoden for mamma, hun dør nesten når det blir nevnt, fordi hun er fortsatt så flau ) Jentungen hadde nå på både jakke og lue, syntes ikke det var dårlig bekledning... Jeg så flere unger uten lue når jeg var i byen tidligere idag! Og det syntes jeg er litt tidlig altså...
MarianneE Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4994 Skrevet 15. april 2009 Poenget mitt var at du ikke skal ha dårlig samvittighet eller føle deg dårlig idag. Alle har slike dager; det er menneskelig å feile av og til! (men ikke nevn den bleieepisoden for mamma, hun dør nesten når det blir nevnt, fordi hun er fortsatt så flau ) Jentungen hadde nå på både jakke og lue, syntes ikke det var dårlig bekledning... Jeg så flere unger uten lue når jeg var i byen tidligere idag! Og det syntes jeg er litt tidlig altså... Sant å si, så måtte jeg ta lua hennes og bruke den til å tørke noe hun hadde sølt for jeg hadde glemt papir hjemme. Uansett: Jeg rydder! Andrè er avgårde og ordner båten for sin far, og jeg rydder. har bestemt meg for å ha en skikkelig opprydning nå som han er ute av huset og TheaM er i seng. Flinke meg...
MarianneE Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4995 Skrevet 15. april 2009 Hmpf.... Jeg har barn som ikke vil sove.
kospia Skrevet 15. april 2009 #4996 Skrevet 15. april 2009 Hmpf.... Jeg har barn som ikke vil sove. Håper hun har sovnet nå og at du får litt alenetid
Bettie Skrevet 15. april 2009 #4997 Skrevet 15. april 2009 Synes ikke du er en håpløs mor. Diet var en del ting som skjedde som du ikke hadde kontroll over, men frøkna er nok like fornøyd hun. Særlig når du lar henne slikke slikkepotten og leker med henne som du gjør.
MarianneE Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4998 Skrevet 16. april 2009 Håper hun har sovnet nå og at du får litt alenetid Hun sovnet 20.30, halvannen time etter hun ble lagt. Men.... Det var igrunn litt min skyld. Da hun la seg la jeg ene bamsen hennes i fotenden av senga, og istedet for å sove ville hun herje med Kattepus som bamsen heter. Synes ikke du er en håpløs mor. Diet var en del ting som skjedde som du ikke hadde kontroll over, men frøkna er nok like fornøyd hun. Særlig når du lar henne slikke slikkepotten og leker med henne som du gjør. Jeg følte meg ikke som noen dårlig mor, men samtidig ikke akkurat verdens beste heller. Jeg ser på det hele som at jeg er nå en erfaring rikere! Ellers.... Det er jaggu ikke mye å fortelle! Vi lurer på å ta en kaffe på Tullis idag, kjøre tilhengeren på fyllinga og tømme den for hageavfall.... Dagen idag..... den som lever får se!!
Edie Skrevet 16. april 2009 #4999 Skrevet 16. april 2009 Har Hval sjokoladefabrikk fortsatt utsalg på DownTown, eller har de lagt det ned?
Gjest Grafica Skrevet 16. april 2009 #5000 Skrevet 16. april 2009 Har Hval sjokoladefabrikk fortsatt utsalg på DownTown, eller har de lagt det ned? De har lagt ned
Fremhevede innlegg