Gjest ~Milla~ Skrevet 13. april 2009 #4963 Skrevet 13. april 2009 Så koselig at familien kommer flyttende, blir godt å ha de i nærheten
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. april 2009 #4964 Skrevet 13. april 2009 Psssssst: ta en titt i dagboken min
Edie Skrevet 13. april 2009 #4965 Skrevet 13. april 2009 Så deilig å få søsteren din hjem igjen da! Du får passe på så TheaM ikke blir skremt av CD-spilleren også nå da..
MarianneE Skrevet 13. april 2009 Forfatter #4966 Skrevet 13. april 2009 Fikk 4 på innleveringa mi. Håpet på 5, men 4 er ikke så gærnt det heller. Som jeg fikk til kommentar; Krevende oppgaver, mye bra poenger hos deg Flinke meg!! Jeg har klipt meg! Har vært hos svigers, og svigermor er frisør og vi har snakket lenge om at jeg skulle hatt klipt meg. Så da vi kom til svigers hadde jeg det lange, tunge, slitte håret ned til livet. Nå har jeg gradert klipp ned til skuldrene! Det var så deilig å få av seg alt håret! På gulvet i salongen hennes (hun har salong hjemme og) da vi var ferdig så det ut som om det lå igjen en parykk!! I my new hair!
kospia Skrevet 13. april 2009 #4967 Skrevet 13. april 2009 (endret) Grattis med 4 på innleverina, synes du er flink jeg Godt å få håret klippet og fornyet, jeg skal til frisøren i morgen. Da blir det farging og klipping Endret 13. april 2009 av kospia
Edie Skrevet 13. april 2009 #4968 Skrevet 13. april 2009 Kjenner igjen det med frisyren! Det er ikke lenge siden jeg gjorde det samme, det er deilig!
Gjest Grafica Skrevet 13. april 2009 #4969 Skrevet 13. april 2009 Så spennende med kort hår! Jeg har liksom alltid sett deg med det kjempelange. Kan tenke meg det skal bli deilig til sommeren, med en luftigere og enklere frisyre
Gjest Catwoman Skrevet 13. april 2009 #4970 Skrevet 13. april 2009 Skjønner at du gleder deg til i morgen da ja Er fint å søsken boende i nærheten.
Store My Skrevet 13. april 2009 #4971 Skrevet 13. april 2009 hadde egentlig tenkt å bruke bursdagspengene fra morfar til å klippe meg, men så fant jeg ut at jeg heller kjøper meg en mp3-spiller. min er ødelagt, og jeg begynner virkelig å savne den nå. så får jeg heller angre meg hver gang jeg ser meg i speilet
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. april 2009 #4972 Skrevet 13. april 2009 Grattis med flott karakter og ny frisyre
Gjest Ansjoni Skrevet 13. april 2009 #4973 Skrevet 13. april 2009 Oi, så tøff du er med håret!! Det hadde nok jeg aldri turt Gratulerer med ny klipp
MarianneE Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4976 Skrevet 14. april 2009 loffen, Mazilla, Ansjoni, -milla- plingo, Catwoman, Grafica, Aricept & Kospia :klem: Dere er verdens søteste jenter! Takk for... igrunn alle fine ord! Gode er dere!! Påska er over for denne gang, og for vårt vedkommende har påska føltes som en lang søndag. Det er ikke å forakte for å si det slik... Barnehagen begynner ikke på'n igjen før mandagen, så TheaM og jeg skal treffe min venninneT og hennes datter MS idag. Vi skal en tur over til byen bare, kikke litt, og jeg har fått det for meg at jeg skal kjøpe meg en kobberfarget eyeliner. Kl 18 i ettermiddag lander da søsterG med barna! Lettrørt som jeg er har jeg nå tårer i øynene av tanken. Vi kommer ikke til å møtes idag, men det er helt greit. Bare jeg vet at hun er her- og blir her så kan jeg godt vente en uke før jeg treffer dem (selvom jeg tror vi treffes i morra) I kveld er det quiz med Z og broder'n samt taco! Alt i alt.... en tirsdag som føless som mandag!
FrizzleSizzle Skrevet 14. april 2009 #4978 Skrevet 14. april 2009 så kult å få søsteren din i nærheten! Skjønner at du gleder deg til det. Og gratulerer med ny frisyre og bra karakter. 4 er bra, ja!!!
MarianneE Skrevet 14. april 2009 Forfatter #4979 Skrevet 14. april 2009 Urk.... jeg møtte venninneT og M som og slang seg med, på avtalt sted kl. 10. Vi skulle en tur til byen for å titte litt. Greit nok, men.... Hvor spennende er det å kikke i kjedebutikkene på kjøpesenteret bare for å konstantere at det ikke er skjedd noe nytt? Kikke på Cubus, KappAhl og de andre butikkene når ingen av oss skulle ha noe, det er igrunn lite artig. Dessuten, så mener jeg at skal en først gå i byen må det finnes noe bedre å gjøre enn å gå rundt på et kjøpesenter og ha ungen i vogna mens den fores med boller og drops fordi mor skal kikke på de samme klesplaggene som før! Hva med å gå opp i byen? Legge igjen noen penger i de små lokale butikkene som faktisk trenger det? La ungene få gå litt, bevege seg litt andre steder enn inne blant beina på andre kunder på senterene? Gå på en liten cafè og spise en hyggelig lunch sammen med barnet istedet for disse bollene? Jeg unnskyldte meg med noe diffust ang skolearbeid også gikk jeg bare. Orket bare ikke mer, og da var klokka ikke mer enn 12. Gikk hjemover og kjente hvor deilig det var å bare gå litt alene mens TheaM sov i vogna.
kospia Skrevet 14. april 2009 #4980 Skrevet 14. april 2009 Her er jeg helt enig med deg MarianneE, jeg synes også det er mye koseligere å gå på en liten cafe (i allefall når man har små barn) og titte i andre butikker enn de på kjøpesenteret. Synes det var smart av deg å dra hjem jeg Ha en fin dag sammen med TM.
Fremhevede innlegg