MarianneE Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4881 Skrevet 4. april 2009 *Har gjort hagearbeid i nesten halvannen time ute med Andrè og "hjelp" fra TheaM*
Kit Skrevet 4. april 2009 #4882 Skrevet 4. april 2009 Hage ja.. Det skulle jeg ønske vi hadde og! Men vi har det jo på hytta da
Gjest Grafica Skrevet 4. april 2009 #4883 Skrevet 4. april 2009 Får jeg spørre hvor du bor? Bor du der i det huset hvor mora di brukte å bo? Eller et helt annet sted?
MarianneE Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4884 Skrevet 4. april 2009 Får jeg spørre hvor du bor? Bor du der i det huset hvor mora di brukte å bo? Eller et helt annet sted? Helt annet sted. Mellom PP og skolen, om det hjelper deg noe.... Du kan jo få adressa og stikke innom en tur en dag! Jentungen er i seng, Andrè har reist avgårde med drosja. Jeg har trukket i kosebuksa, hivd BHen (ja til fri flyt... ) og i ovnen har jeg gratinerte poteter jeg skal spise sammen med kyllingfilèt. Noe av det beste jeg vet!! Etterpå er det å skrive notater av teorien jeg har lest. Lørdagskveld og skolearbeid hører IKKE sammen!
Gjest Ansjoni Skrevet 4. april 2009 #4885 Skrevet 4. april 2009 Lørdagskveld og skolearbeid hører IKKE sammen! Helt enig! Derfor er du veldig tapper som står på
MarianneE Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4888 Skrevet 4. april 2009 Åpner skolebøkene etter og sett de to siste episodene av SATC ses 1. Intens time med skolearbeid så er det natta tenker jeg.
MarianneE Skrevet 4. april 2009 Forfatter #4889 Skrevet 4. april 2009 jada... sitter og chatter med søster på msn. skolearbeid i morra....
Gjest Catwoman Skrevet 5. april 2009 #4890 Skrevet 5. april 2009 Hva er greia med Tullis egentlig? Jeg synes det er en superkoselig cafe, men jeg vet jo at du ikke er så glad i Skien - så tenkte det må være noe ekstra godt med enten kaffen eller maten eller noe siden du drar dit likevel?! Skien sentrum er forøvrig i ferd med å dø ut snart tror jeg. På arkaden er det snart bare stengte gitter - er vel 7-8 butikker og spisesteder som er lagt ned, og de blir neppe erstattet med noe nytt med det første. Blir trist av å gå der inne - at ikke de som styrer i denne byen kan gjøre noe.
MarianneE Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4891 Skrevet 5. april 2009 Tullis har drit god kaffe, hylleblomstsaft, frukt beger til barn, verdens beste saltbakte poteter med aioli, flere folk jeg kjenner som går der fast, cola på glassflaske og ikke dispenser Koselig miljø inne og ute Utsikten til elva.
Gjest Catwoman Skrevet 5. april 2009 #4892 Skrevet 5. april 2009 Jeg har bestilt kaffe med ingefærsmak til nespressomaskinen vår. Jeg elsker kaffe og ingefærte - så jeg måtte jo teste. Og sammen var det faktisk også veldig godt.
Lunalu Skrevet 5. april 2009 #4895 Skrevet 5. april 2009 God Påske, MarianneE!!!! Er hjemme hos mamma og pappa og slapper av - men måtte innom med en påskeklem til deg!!!
Gjest Grafica Skrevet 5. april 2009 #4896 Skrevet 5. april 2009 Ikke helt sikker på hvor skolen er, men fortstår hvertfall at det er andre sida av Vessia i forhold til der jeg trudde Håper du har en riktig så koselig søndag!
MarianneE Skrevet 5. april 2009 Forfatter #4897 Skrevet 5. april 2009 Kaffe med ingefærsmak? Spesielt, men på en annen side; Jeg drikker kaffelatte med hasselnøtt smak. Æ'kke så anderledes det.... Hører på Godsmack, baker sjokoladekake og har en bra søndag! Andre og TheaM skal gå ut nå og tar med seg glass&metall for å hive. I mellomtida skal jeg koke pasta for å lage ziti til middag.
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. april 2009 #4898 Skrevet 5. april 2009 Ziti? :klø: Men tar gjerne litt sjokoladekake altså
Bettie Skrevet 5. april 2009 #4899 Skrevet 5. april 2009 Skal ut i hagen og jobbe i morgen, jeg, og gleder meg til det. Skal du ha noe fri i påsken eller blir det mye lesing og skolearbeid?
MarianneE Skrevet 6. april 2009 Forfatter #4900 Skrevet 6. april 2009 Ziti? :klø: Men tar gjerne litt sjokoladekake altså ZITI: Kok pastarør. Rør inn tomatsaus (gjerne litt søt) og evt kjøttboller/kjøttdeog/skinke.... Legg dette i en ildfast form. Hell over tynn hvitsaus. Strø ost over og gratiner i ovnen. Vldig enkelt og godt. Skal ut i hagen og jobbe i morgen, jeg, og gleder meg til det. Skal du ha noe fri i påsken eller blir det mye lesing og skolearbeid? Her blir det hagearbeid og skolearbeid, quiz, familiehygge, svigersbesøk, påskekrim og alle de vanlige påsketingene. Andrè har sin første offisielle arbeidsledige dag idag. Foreløpig er det som om han har ferie, rart å tenke på at dette kan vare en stund. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar før han går på veggen, og jeg gjør det samme... Dagen idag: *TheaM og jeg skal over til byen for jeg skal sjekke ut den nye butikken Friisebrygga Kjøtt&Fisk. *Quiz i kveld *Skolearbeid må og til (til tross for at jeg fikk unna en del igår)
Fremhevede innlegg