Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og ønsker deg en riktig fin påske :hug:

Skrevet
Det var et bra tilbud! Røverkjøp! :tommelopp:

Jupp, galskap med slike priser på barnedresser, men med det knall tilbudet måtte jeg bare ha!

Betalte 300 for dressen, og etterpå fikk jeg 200 kr av svigermor, for som hun sa "måtte jo få sponse litt, da"

God helg! :skaal:

:skaal:

Det er så stas med sånne røverkjøp :hoppe:

I know!

:tommelsmil:

Innom og ønsker deg en riktig fin påske :hug:

Så koselig av deg!

:kose:

:(

Helga har begynt litt spesielt.

Andrè fikk beskjed idag om at sjefen slår firmaet konkurs og at Andre ikke har noen jobb lengere.

Den var kjip- men ikke overraskende.

Økonomisk sett havner vi sånn ca der vi har vært de to siste mnd, men det er jo ingen ønskesituasjon.

Allikevel ser jeg fordeler, og ikke bakdeler.

*Jeg kan bruke mer tid på skolearbeid

*Vi blir to om jentungen, og ikke èn slik det har føltes i det siste.

*Jeg rekker nå trening

*Han kan ta med seg TheaM i barnehagen

*Vi kan bytte på å stå opp med ungen om morran

*Han kan få gjennomført noen av prosjektene han har snakket om "for alltid" f.eks rydde i kjelleren

:jepp:

Alt i alt, en kjip situasjon, men vi ser på det som en utfordring og sjans for oss og være mer sammen og utnytte tida.

Spørsmålet er jo bare hvor lang tid det tar før han får en ny jobb.....

PS,

har målt og veid TheaM idag:

86 cm og 11.5 kg.

Gjest Grafica
Skrevet

Idag tenkte jeg å utnytte sola og sette oss utenfor Kaffe&The, men den var det stappfullt idag altså! Folk hadde til og med tatt alle stolene innenfra!

Så da ble det take-away kaffe, og sitte i trappa utenfor Jernia istedet. Tenkte på deg da, når jeg drakk latte med smak :nigo:

Leit med jobben til Andrè! Men jeg synes nå det er kjempefint at du kan se så positivt på det :)

Skrevet

Får håpe han får seg ny jobb. Men dere har jo klart dere de to siste mnd, og du ser jo mye positivt i det..God helg søta! :kose:

Skrevet

Så trist med jobben hans da. :(

Men veldig bra at du kan snu det til noe positivt! :tommelopp:

Skrevet
Idag tenkte jeg å utnytte sola og sette oss utenfor Kaffe&The, men den var det stappfullt idag altså! Folk hadde til og med tatt alle stolene innenfra!

Så da ble det take-away kaffe, og sitte i trappa utenfor Jernia istedet. Tenkte på deg da, når jeg drakk latte med smak :nigo:

Leit med jobben til Andrè! Men jeg synes nå det er kjempefint at du kan se så positivt på det :)

I 12-tida var det plass til TheaM og meg der!

:fnise:

Skrevet

Takk for gode ord!

Vi må jo se positivt på det hele ang jobben hans.

Hva annet skal vi gjøre?

Sette oss ned og grine?

Joa.... men det hjelper jo ikke!

Apropos grine.....

Jeg har lyst til det nå.

Pappa ringte 20.45 men da fikk jeg ikke svart.

Så ringer jeg ham tilbake uten svar.

Så ringer han tilbake nå for 10minutter siden, allerede møkk full.

Jeg er er så drit lei av å måtte forholde meg til det jævla drikkeproblemet hans!!

Synes han er patetisk på en måte, jeg merker jeg ser ned på ham pga drikkinga hans.

I mine øyne er han et svakt menneske fordi han i en alder av 53 år drikker for å (i følge ham) takle at han hadde en vanskelig oppvekst.

Du er for faen 53 år.

Gå videre i livet!!

ææææææsssjj

Skrevet (endret)

du har en herlig evne til å se det positive i det meste. deilig å lese.

edit: du snek deg inn med et innlegg, så nå passet ikke svaret mitt så godt lenger. men det er like sant uansett.

Endret av plingo
Skrevet

Ja det er sant uansett! :klemmer:

Og du har helt rett i at han burde være voksen nok til å ha kommet over barndommen sin nå. :Nikke:

:kose:

Skrevet
du har en herlig evne til å se det positive i det meste. deilig å lese.

edit: du snek deg inn med et innlegg, så nå passet ikke svaret mitt så godt lenger. men det er like sant uansett.

Å....

NÅ ble jeg grisenysgjerrig!!!!!

Skulle liksom gjøre skolearbeid ikveld.

Men, tok en telefon til bestevenninneC som holdt skravla gående i halvannen time.

Det er hyggelig at C og samboeren venter barn, men det kan kanskje bli litt ensformig og prate om det i halvannentime.

:sjenert:

Etter jeg pratet med henne og pappa var jeg bare for trøtt og oppgitt til å prestere noe fornuftig hva skolearbeid angikk.

Natta snart?

Tipper det....

Skrevet
Å....

NÅ ble jeg grisenysgjerrig!!!!!

nå har jeg uttrykt meg rotete igjen. det jeg mente var at plutselig kom mitt innlegg om at du var så positiv etter et sinnainnlegg. men det er jo sant at du er positiv selv om du blir rettmessig sint av og til.

Skrevet
nå har jeg uttrykt meg rotete igjen. det jeg mente var at plutselig kom mitt innlegg om at du var så positiv etter et sinnainnlegg. men det er jo sant at du er positiv selv om du blir rettmessig sint av og til.

Aaah.....

Skjønner!

Mann&barn sover.

Andrè har kjørt drosje i natt, han har det å gjøre annenhver helg heldigvis.

Men at TheaM sover enda; mirakel!!

Dagens planer:

*Vaske vinterposen til vogna

*Hagearbeid etter Andrè har stått opp (ca 12)

*Handle for helga

*Skolearbeid i kveld (bør belønnes med Hagen-Dahz is med belgisk sjokolade når jeg tenker meg om....)

Skrevet

Litt å le av:

Skrevet
Men, tok en telefon til bestevenninneC som holdt skravla gående i halvannen time.

Det er hyggelig at C og samboeren venter barn, men det kan kanskje bli litt ensformig og prate om det i halvannentime.

:sjenert:

Akkurat det er jeg livredd for. Jeg tar aldri opp graviditeten med andre, så fremt de ikke spør selv. Men nå får jo jeg ut alle tanker i dagboka mi som regel da...

God helg! :vinke:

Gjest Grafica
Skrevet
*Skolearbeid i kveld (bør belønnes med Hagen-Dahz is med belgisk sjokolade når jeg tenker meg om....)

HELT enig! :tommelsmil:

Skrevet
Akkurat det er jeg livredd for. Jeg tar aldri opp graviditeten med andre, så fremt de ikke spør selv. Men nå får jo jeg ut alle tanker i dagboka mi som regel da...

God helg! :vinke:

Ja, da er det greit med graviditetsdagbok.

Det kjipe var at jeg ringte henne fordi jeg trengte noen å lufte hodet til ang Andrès manglende jobb, også var hun mest opptatt av graviditeten- nøyaktig det samme som sist gang vi pratet, og gangen før der, og gangen før der, og....

HELT enig! :tommelsmil:

Tjuvstarta litt på isen.

Å..... det er så godt!

Definitivt verdt 50 kr for 5 dl.

:jepp:

Søster og mannen hennes kommer en tur i morra.

De skal sette ungene hos ei venninne, fylle opp bilen, kjøre hit, tømme bilen, overnatte til mandag, i møte med megler, skrive under på kjøpskontrakt også kjøre hjem igjen.

Forhåpentligvis får vi pressa inn en tur på Tullis i Skien alle sammen og.

Håper ihvertfall det blir noe siden vi har fått barnevakt!

:enig:

Skrevet

Kan hende du må si det til hun venninna di, altså. Du er garantert ikke den eneste som irriterer deg over det. Hun kommer sikkert til å bli litt snurt, men det går vel over. For selvfølgelig vil man, og skal man, snakke om graviditeten.. men det får da være måte på.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...