Store My Skrevet 27. mars 2009 #4801 Skrevet 27. mars 2009 Kjenner du noe forskjell på den "gamle" café au chocolate fra nescafé og den "nye" med "ny og bedre smak"?
MarianneE Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4802 Skrevet 27. mars 2009 For faen, asså! :snø: Er egentlig på vei ut, for å måke. Skal møte svigerinneK i byen kl 12, men har et par ærend før den tid så egentlig er jeg ikke her nå. Vet ikke om jeg får skrevet noe særlig mer i dag, skal i bursdag i ettermiddag så KGtiden blir nok noe begrenset idag. GOD HELG STORE OG SMÅ!!
MarianneE Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4803 Skrevet 27. mars 2009 Kjenner du noe forskjell på den "gamle" café au chocolate fra nescafé og den "nye" med "ny og bedre smak"? Synes de er temmelig like...
FrizzleSizzle Skrevet 27. mars 2009 #4804 Skrevet 27. mars 2009 Spesiell gammel dame på forrige side, må jeg si Ha det hyggelig i bursdag og ellers god helg!
Gjest Grafica Skrevet 27. mars 2009 #4805 Skrevet 27. mars 2009 Jeg tror alle de rare folka bor på din side av brua altså, for jeg opplever aldri noen av de på denne sida God helg!
Lunalu Skrevet 28. mars 2009 #4808 Skrevet 28. mars 2009 Hva....har du ikke stått opp enda! Her er det strålende sol og .... en helv♣♦... dritt vind - ødelegger alt! Men, men - skal nok klare å nyte helga for det! Håper du også får en nytbar helg!!!!! Helst med en rykende varm deilig kopp yndlingskaffe i solveggen!!!!
MarianneE Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4809 Skrevet 28. mars 2009 Spesiell gammel dame på forrige side, må jeg si Ha det hyggelig i bursdag og ellers god helg! Eh ja.... Noe spesielt kan man si... Jeg tror alle de rare folka bor på din side av brua altså, for jeg opplever aldri noen av de på denne sida God helg! jeg tror igrunn ikke du skal se bort ifra akkurat det. En i gata her har knall lilla hus og er bestis med Sputnikk... Alle de gærne har fløtta te Vessia!! God helg! Takk, og ønsket sendes tilbake med et GOD HELG, Marianne Hva....har du ikke stått opp enda! Her er det strålende sol og .... en helv♣♦... dritt vind - ødelegger alt! Men, men - skal nok klare å nyte helga for det! Håper du også får en nytbar helg!!!!! Helst med en rykende varm deilig kopp yndlingskaffe i solveggen!!!! Nytbar helg, ja.... Den har vært best i verden til nå! Igår var vi i bursdag hos broder'n. Det ble etterhvert fullt hus, sjokoladekake, kaffe, is og brus gikk ned på høykant. TheaM sprang som vanlig etter kusinene sine på 5 år og halvsøster E. De fire barna fant hverandre umiddelbart og bare lekte og herjet hele kvelden. Vi var ikke hjemme før 21.30, og TheaM var lysvåken og veldig fornøyd med å leke litt med de nevnt over. Hun sovnet derimot så og si idet hodet traff puta da hun ble lagt. Men hva som da var poenget med å våkne igjen kl. 6.... nei den skjønner ikke jeg. Idag....sukk....idag.... :rødme: Jeg har vært på Tango SPA og Velvære og fått rygg og nakke massasje! Egentlig skulle jeg først i boblebad, men siden mensen kom på tirsdag droppet jeg boblebadet for å være på den sikre siden. Nå viste det seg at mensen var kjapt unnagjort, men... Jeg elsker Tango SPA!! Kom inn og meldte at jeg hadde time. En hyggelig dame tok jakka og skjerfet mitt, hang det i et skap, jeg tok av meg på beina og ble vist til et venterom. Satt i en sjøgrønn sofa og hørte på dempet, avslappende musikk, kjente lukta av duftlys og hørte lyden av boblebad og dempede stemmer. ventet i ca 5 minutter før jeg ble vist inn i en garderobe med do, dusj, vask og god plass til å kle av seg. Der hang det en tykk og varm morgenkåpe jeg tok på meg. Gikk ut i gangen og ble vist inn til massøren. La meg på massasjebordet og fikk tykke, varme tepper over meg. Inne på rommet var det dempet lys, stearinlys, røkelsesespinner og rolig musikk. Hun massøren... det kjentes som om hun hadde ti hender! Hun var liksom overalt på ryggen min, strøk, trykket, klemte og masserte. Har litt skev rygg, og enkelte plasser var det rett og slett jævlig vondt, men fy f å godt det gjorde! 20 minutter lå jeg der og følte meg som en bolledeig. Bare hele opplevelsen der oste luksus- noe jeg ikke er vant med. Noe av det beste med å gå på TangoSPA er at jeg føler meg så sinnsykt tatt vare på! Føler meg som et nytt menneske etterpå! Etter denne nydelig opplevelsen møtte jeg Andrè, TheaM og broder'n. På Jernia handlet jeg litt Rosendahl produkter. http://www.rosendahl-design.no/default.asp...ult2_Norge.html http://www.rosendahl-design.no/default.asp...ult2_Norge.html og et slags stativ til oppvaskklut og oppvaskbørste. Dette betalte jeg med et gavekort jeg fikk av Andrè til jul. Egentlig hadde tenkt å bruke gavekortet på meg selv, men det var -30% på Rosendahl produktene, så jeg kunne ikke gå glipp av tilbudet. Litt kjipt, for det er ikke ofte jeg har 750 kr som gavekortet var på, å bruke å meg selv men det var dette tilbudet på ting jeg har ønsket meg da! etter shopping reiste vi på favorittcafèen Tullis der jeg fikk saltbakte poteter med aioli og en mocca. Hva mer kan en få ut av helg? Kanskje
Gjest Grafica Skrevet 28. mars 2009 #4810 Skrevet 28. mars 2009 Høres ut som en skikkelig herlig helg! Hvor ligger Tango SPA? Har jeg aldri hørt om før!
MarianneE Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4811 Skrevet 28. mars 2009 Høres ut som en skikkelig herlig helg! Hvor ligger Tango SPA? Har jeg aldri hørt om før! Seriøst? Ligger ved siden av JonasB! Vegg-i-vegg t.om!
Gjest Grafica Skrevet 28. mars 2009 #4812 Skrevet 28. mars 2009 Ja, når du sier det så husker jeg det! Dårlig hukommelse? aner ikke hva du snakker om
MarianneE Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4813 Skrevet 28. mars 2009 Ja, når du sier det så husker jeg det! Dårlig hukommelse? aner ikke hva du snakker om Hukommelse? Hvor er det?
MarianneE Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4814 Skrevet 28. mars 2009 Lager middag: http://www.prior.no/list.html?tp=52&su...&artid=1144 sammen med ris og rømme med no dressinggreier i. Godt jaffal!!
Edie Skrevet 28. mars 2009 #4815 Skrevet 28. mars 2009 En i gata her har knall lilla hus og er bestis med Sputnikk... Han har jeg pratet med i dag! Sputnik altså, ikke naboen din...
MarianneE Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4816 Skrevet 28. mars 2009 Han har jeg pratet med i dag! Sputnik altså, ikke naboen din... er så missunnelig at jeg svimer av... Forresten så sitter vi i mørten her. Mørkt og mette i magene våre, blir trøtt av slikt!
Mazilla Skrevet 28. mars 2009 #4817 Skrevet 28. mars 2009 Samme her, men det er jo i grunnen litt koselig!
MarianneE Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #4818 Skrevet 29. mars 2009 synes det er fint at vi stiller klokka en time fram, jeg! Plutselig var klokka 7 da jeg våknet, og 7.30 da TheaM våknet. Flotte geier!!! Idag skal vi vaske, vaske og atter vaske. Alle vegger i leiligheten skal vaskes, samt gulver, og sengetøy skal skiftes. Det værste er jo at jeg ser fram til å gjøre det. I'm a sick person....
Edie Skrevet 29. mars 2009 #4819 Skrevet 29. mars 2009 Hvis du synes det er veldig gøy, kan gjerne få lov til å komme å gjøre det samme her!
Miss York Skrevet 29. mars 2009 #4820 Skrevet 29. mars 2009 du er hvertfall ikkje alene om å være glad i å vaske eg elsker å vaske hele huset, det er så deilig med rent hus! kos deg med vaskingen
Fremhevede innlegg