MarianneE Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4781 Skrevet 24. mars 2009 God morgen!! Sol ute, brød i ovnen, nystelt barn med skikkelig bustete hår, pus ligger i solskinnet på sofaen og vrir seg i den lille varmen.... Alt ialt ser det ut til å bli en fin tirsdag!
Gjest Catwoman Skrevet 24. mars 2009 #4783 Skrevet 24. mars 2009 Seriøst? Aldri tenkt over engang! Må prøves ut... jupp. det burde du Blir ganske mektig da.
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. mars 2009 #4784 Skrevet 24. mars 2009 Nå, har det vært en fin tirsdag så langt?
MarianneE Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4786 Skrevet 24. mars 2009 Høres koselig ut! Kos dere i dag jupp. det burde du Blir ganske mektig da. Må prøve det ja, ingen kan si at jeg ikke tørr prøve noe nytt iallefall! Nå, har det vært en fin tirsdag så langt? Innom deg med en kopp te. Kan jeg trylle den om til kaffe mocca eller noe? MarianneE og te.... vi passer litt dårlig sammen skjønner du!' Men, tusen takk for omtanken!! *** Idag har vi gått til barnehagen. Altså... jeg går hver dag, men tar som regel vogna siden jeg går nedom butikken først. Men, idag tok vi begge to beina fatt og gikk ned begge to. Bare 300 meter og gå så det var jo ikke så langt. Men TheaM elsker å gå så det var en suksess. Nå har jeg spist opp skiva mi, skal hente klesvask i kjelleren og dermed er det fram med skolebøkene igjen. til deg!!
MarianneE Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #4789 Skrevet 25. mars 2009 Kaffe mocca ----> Akkurat det jeg trenger idag...
MarianneE Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #4791 Skrevet 25. mars 2009 (endret) ....og pust ut! TheaM er i seng etter en skikkelig maratondag! Gikk til Åpen Barnehage kl 9, og hadde det veldig koselig der helt til TheaM fikk et raseriutbrudd uten like. Hadde satt oss til å spise kl 11.30, og jeg tok ut maten hennes og juicekartongen. Hun fikk ikke juicen sin med en gang, og dermed var bare det helvete løst. Hun raste, skrek, kloret, bet meg, prøvde å stupe ut av stolen hun satt i. Veldig ulikt henne, hun er jo så snill som en kattunge vanligvis. Men, etter et kvarterstid fikk jeg roet henne litt ned, og jeg forstod årsaken til utbruddet hennes; Hun var kjempe trøtt, så jeg bare tok henne med hjem (men ikke uten kamp!) heldigvis er det bare 200-300 meter å gå, siden hun var skikkelig vrang hele veien hjem og. Hjemme brukte hun 10 minutter på å roe seg i senga og sovnet til slutt utmattet og rørte seg ikke på 2 timer. Totalt utslitt. Da var klokka 12.10 Aldri har jeg sett et sånt utbrudd hos henne. Etter nevnte to timer var hun oppe igjen, og en helt annen unge. da lekte vi, tegnet, sang, spiste middag og koste oss bare. Nå er hun i seng, og jeg skal gyve løs på skolearbeid økt 2. Andrè er ikke hjemme før om en time. Kjenner jeg godt kunne tenkt meg at han var hjemme nå. Så han kunne ryddet litt, eller brettet sammen noe tøy, massert meg.... Jeg kunne sovnet stående i kveld. Endret 25. mars 2009 av MarianneE
Edie Skrevet 26. mars 2009 #4792 Skrevet 26. mars 2009 Håper lillejenta ikke får raseriutbrudd i dag også... Planer om skolearbeid i dag?
FrizzleSizzle Skrevet 26. mars 2009 #4793 Skrevet 26. mars 2009 Argh, raseriutbrudd på offentlig sted er utrolig festlig Trøst deg med at det går over om...ehm...15 år?
MarianneE Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4794 Skrevet 26. mars 2009 Håper lillejenta ikke får raseriutbrudd i dag også... Planer om skolearbeid i dag? Vi berga fint idag- heldigvis. Skolearbeid idag... tja, litt avhengig av broder'n. Mulig han og meg skal på Tullis i Skien i ettermiddag og da nedprioriteres skolearbeidet. Argh, raseriutbrudd på offentlig sted er utrolig festlig Trøst deg med at det går over om...ehm...15 år? Litt flaks hadde jeg nå, siden det var i barnehagen og der er de vant med det meste. Ikke første og siste utbruddet der igården nei- verken for barnehagens del eller for jentungens del. Dagen idag.... TheaM og jeg gikk ut 10.30 og skulle til byen en tur. Første stopp var på narvesen på det lille butikksenteret her i bydelen vi bor i. Her hadde jeg en utrolig kjip opplevelse; Ei eldre dame ble ekspedert, gjorde seg ferdig og jeg kjøpte det jeg skulle ha. Den eldre dama pratet til ekspeditøren ang forsiden på VG og samtalen gikk som dette: Damen Han Otto Jespersen er en ond mann, du! Jeg tok han så fillene føk i et leser innlegg i avisen, og sa at han er ond. Er ikke du enig, sa hun og henvendte seg til meg. Jeg: Nei, jeg er faktisk ikke det, jeg... Damen da er ikke du et godt menneske! Du er like ond selv!! Jeg kjente jeg ble bare helt kald innvendig. Viste ikke hva jeg skulle si, sa bare til henne at slikt går det da faen ikke ann å si, også gikk jeg bare. Går det ann? Resten av dagen var kos da, TheaM og jeg gikk på cafè, da vi kom hjem gadd jeg ikke hjem, så vi gikk en tur til naboen og var der et par timer. Kjempe koselig! Middagen idag var Ziti: *Kok pasta rør *Rør inn søt pastasaus *Legg i en ildfast form *Hell over tynn hvit hvit saus *Strø ost over. *Sett i ovnen til osten er smeltet Du kan ha i skinke, kjøttdeig, bacon o.l. Veldig godt!!
loffen Skrevet 26. mars 2009 #4795 Skrevet 26. mars 2009 Så mye rare gamle det er borte på dine trakter!
MarianneE Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4796 Skrevet 26. mars 2009 Du sier noe der, loffen! Tror jeg har magnet på å tiltrekke meg slike folk som det der. Har sittet med skolearbeid, eller.... Har sittet og sett på TV og hatt på TV vedsiden av. Veldig fin måte å lære på det der. Fikk knapt gjort noe, men pytt....
MarianneE Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4797 Skrevet 26. mars 2009 Klart for torsdagens høydare: Criminal Minds!!!! Denne gangen med ostepop
janne84 Skrevet 27. mars 2009 #4799 Skrevet 27. mars 2009 Klart for torsdagens høydare: Criminal Minds!!!! Denne gangen med ostepop Criminal minds er bare bra!!
Fremhevede innlegg