Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jøss hvilket senter da, GS-senteret? Det skal være en liten sti på baksida som går bak gjerdet, men den er kanskje dekt av snø nå.

Jepp, GSsenteret, ja.

Joa... fant den lille stien men den var som du sier, Grafica, dekket av snø og da måtte jeg isåfall bære vogna over.

men fy f å sprek jeg følte meg etter å vært ute og gått i over to timer!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Sprek er du absolutt! :tommelsmil: Det er klin håpløst å komme seg til GS til fots, merkelig at ikke de gjør noe med det altså.

Skrevet

:ler:

Ser for meg at du går og går og går og går.... men du fikk jo en tur da :nigo:

Gjest Catwoman
Skrevet

Går det an å ikke finne inngangen til en butikk... det må de da tape masse kunder på. Hvis det er sånn at det nesten ikke går an å komme seg dit til fots.

Aldri vært på GS-senteret jeg, bare kjørt forbi.

Skrevet

:goodbye:

Good morning!!

Har ikke all verdens å melde fra Porsgrunn idag.

Skal treffe ei fra barnehagen og trille tur om en times tid.

Y er kjempe koselig, så det blir sikkert en koselig tur.

Bakte sjokolade- og appelsinkake igår.

Kaka så kjempe god ut da jeg kikket på den i ovnen, men da jeg stakk en kniv i den var den rennende, selv etter å stått 30 minutter ekstra.

Dårlig gjort!

Hater mislykket kakebakst...

Hva annet kan jeg nevne?

*Har vondt i hodet på 3. dagen

*Har sovet lite og dårlig to netter på rad.

Føler meg derdeles lite opplagt og klar for en ny dag....

Skrevet

Igår blåste jeg i alt som har med skolearbeid å gjøre, og lurer på å gjøre det samme idag, og i morra.

Har hatt en skikkelig intens periode nå med skolearbeidet mitt og kjenner jeg begynner å få hele driten litt opp i halsen.

Deilig med en liten pause.

But then again, jeg har to innleveringer igjen bare, hadde vært særdeles digg å blitt ferdig med det så fort som mulig og....

Skrevet

:kose:

Håper hodet blir bedre.

Skrevet

Håper hodet er bedre :) er digg å bli ferdig med innleveringer men man trenger jo pauser innimellom og :jepp: ta en leksefri helg og kos deg masse! :klemmer:

Skrevet

idag har det blitt en så kjempe fin dag!

Traff Y som avtalt, og da kom to andre mammaer fra barnehagen gående så vi ble stående og skravle litt. Etter de to hadde gått dit de skulle tuslet Y og jeg opp i byen en tur.

Var innom Vinmonopolet og kjøpte en flaske rødvin til L som jeg fikk vogna av.

Hun ville ikke ha noe for vogna, men en vinflaske er det minste jeg kan ofre synes jeg!

På polet traff jeg på pappa (bombe) og pratet litt med ham.

Etterpå gikk Y og jeg og kjøpte oss kaffe og koste oss i sola mens barna sov.

Dagen som begynte kjipt, jaggu ble den ikke temmelig bra!

:biggrin:

Har og handlet på IcaMaxi hvor de hadde "2 for1" tilbud.

Regnet ut at jeg sparte jaggu 200 kr på matvarer, og det er jo en bra ting.

Etter jeg handlet delte TheaM og jeg en softis og jeg hadde flaks som fikk noe i det hele tatt tror jeg.

Det er jenta som er glad i is!

:is:

Nå er det snart tid for å lage middag:

Wok til jentungen og meg.

Ferdig stekt og strimlet svinekjøtt, ferdig wokblanding, en boks kokosmelk og rød currypasta fra glass samt ris.

Blir det enklere enn det?

:kokk:

Skrevet

Å, for en sløv kveld!

Jentungen var i seng 18.45 etter et bad og en skive til kvelds.

Etter det har jeg kun sittet her forran PCen, spist ostepop og drukket cola.

Skikkelig sløv kveld med andre ord.

Det rare er at jeg ikke er trøtt engang.

Det er det rareste av alt.

Ang turen min igår hvor jeg lette etter gangstien til butikksenteret jeg ville besøke:

L som jeg fikk vogna av hadde gjort akkurat det samme for ikke så lenge siden fortalte hun.

Så... da var det kanskje ikke meg det var noe galt med meg allikevel?

:sjenert:

Skrevet

Neppe noe galt med deg, men noe galt med de som har planlagt et senter uten ankomst.

Gratulerer med nok en god karakter. Det forbauser meg jo ikke, da, for jammen jobber du jevnt og trutt. Og bare to oppgaver igjen. Det må jo være deilig å se slutten.

Små barn er veldig glade i iskrem. LillePoden lar det ikke være mye igjen til en bestemor, for å si det sånn.

Ønsker deg en god helg.

Skrevet

Snille Bettie!

:duskedame:

(malplassert Smiley?)

Nå begynner jeg å bli trøtt kjenner jeg.

Kjenner og at jeg har sittet litt for lenge forran PCen.

:Gjesp:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Innom og oppdaterer meg etter noen kgfraværdager :nigo:

God helg!

Skrevet

:hoppe: For en fin dag!

Den middagen din hørtes kjempegod ut. Den skal jeg jaggu herme etter en dag. :jepp:

Skrevet
:hoppe: For en fin dag!

Den middagen din hørtes kjempegod ut. Den skal jeg jaggu herme etter en dag. :jepp:

Gjør det, jeg brukte en liten boks kokosmelk og en liten teskje currypasta, men kunne nok med fordel brukt mer av begge deler.

Det får bli neste gang.

Ellers erfarte jeg igår at det av og til er kort vei fra å ikke være så veldig trøtt til å sovne på sofaen.... :sjenert:

Og i morges erfarte jeg at en orgasme kan vare fra han kommer inn i deg og til han er ferdig..... :lur:

Gjest Catwoman
Skrevet

Kokosmelk er godt :sikle:

Jeg pleier å kjøpe den fra Santa Maria på boks, (Ikke de pappkartongene de er ikke så gode.) for det er den jeg har funnet ut at skiller seg best. Spesielt hvis den står i kjøleskapet. Da er det tjukt på toppen og flytende i bunn. Den tjukke massen er fin å bruke som krem. Blande med syltetøy, sjokoladesaus, kanel, frukt og nøtter (ikke alt samtidig da) og spise som dessert. Nammi.

Kanskje bare jeg som synes sånt er godt :sjenert: Også kan den brukes som dressing med litt krydder og urter i.

Skrevet
Kokosmelk er godt :sikle:

Jeg pleier å kjøpe den fra Santa Maria på boks, (Ikke de pappkartongene de er ikke så gode.) for det er den jeg har funnet ut at skiller seg best. Spesielt hvis den står i kjøleskapet. Da er det tjukt på toppen og flytende i bunn. Den tjukke massen er fin å bruke som krem. Blande med syltetøy, sjokoladesaus, kanel, frukt og nøtter (ikke alt samtidig da) og spise som dessert. Nammi.

Kanskje bare jeg som synes sånt er godt :sjenert: Også kan den brukes som dressing med litt krydder og urter i.

Seriøst?

Aldri tenkt over engang!

Må prøves ut...

Nå derimot skal TheaM og jeg kle på oss og gå ut i den fine, varmende sola!!

Skrevet
Og i morges erfarte jeg at en orgasme kan vare fra han kommer inn i deg og til han er ferdig..... :lur:

OI!

Høres ut som en fin start på dagen :lur:

Skrevet
OI!

Høres ut som en fin start på dagen :lur:

Eh ja... det var jo det!

:fnise:

Jeg har vært i butikken, og jeg må jo si at jeg blir forferdet over hvor dyrt det har blitt med matvarer!

Hver eneste matvare har jo blitt satt litt opp i pris, ikke mye, men en merker jo at det blir mindre varer for pengene!

Glad jentungen ikke får MME fremdeles, for det har på et år gått opp med 20 kr, og jeg som må spise glutenfritt.... Melet jeg bruker til bød koster nå 30 kr for 500gr.

Tenk det, 60 kr kiloen!!

Det skulle faen ikke vært lov!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...