Mia_ Skrevet 15. mars 2009 #4681 Skrevet 15. mars 2009 Måtte smile litt når jeg leste om moren din. Sikkert fordi jeg kjenner meg litt igjen i noe av det og vet hvor irriterende det kan være. Håper du får gjort det du skal av skolearbeid i dag og får en fin dag ellers
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4682 Skrevet 15. mars 2009 Får jeg gjort noe? Tja... Skal lage et opplegg for å bedre vennskapsforholdet i en klasse med dårlig miljø. Herregud, mann og barn er ute og blir borte noen timer, så nå som jeg har virkelig sjansen til å bruke tid på skolearbeid sitter jeg her. Faens idiot, MarianneE! *logger meg av og tar meg selv i nakken*
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mars 2009 #4683 Skrevet 15. mars 2009 Skjønner godt at fristelsen er stor til å gjøre alt annet enn skolearbeide, når du har noen timer i fred og ro
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4685 Skrevet 15. mars 2009 Lese lese! nei, skrive skrive! Hehe.... jeg har løst opgavene, må reinskrive driten før jeg sender det inn først. Har fått utnyttet dagen, tiltross for at det ikke virker sånn over her. Mamma og Idiotgubben var innom i 10 minutter for å si hadet, så hun er vel snart hjemme hos seg selv igjen. da mann&barn kom hjem igjen hadde de med en stor kasse med arveklær. det er da b.la klær som ble kjøpt på begynnelsen av 90-tallet og TheaM er nok verken nr 2 eller 3 i rekka der som får det tøyet. Har ingenting i mot å arve klær- er bare glad til der. Men... Må jeg bruke og ta imot alt? Når du ser at klærne er utvasket, flekker som tydelig ikke gikk bort da det ble vasket og når du ser på tøyet at det ble ikke kjøpt i løpet av de siste 10 årene. Gjør det noe å kaste litt av det da? Undrer meg bare over hva folk føler er greit å gi bort!
loffen Skrevet 15. mars 2009 #4687 Skrevet 15. mars 2009 Behold bare det du synes er pent nok og hiv resten! Jeg har også fått mye rart opp gjennnom årene. Slitte underbukser og utgåtte sko bl.a.
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4688 Skrevet 15. mars 2009 Fikk med underbukse og, ja. Samt body med bæsjeflekk på. Det er godt ment, men føles som å søpla til andre folk. Har hivd det som var greit i vaskemaskinen så får vi se etterpå åssen det ser ut. Noe av tøyet var i str 104 (4 år) og TheaM gikk over til 86 for en to ukers tid siden. Blir ikke brukt med det første noe av det ihvertfall!! Det er fotball nå. Endelig er det RBK på Tv igjen! Jeg får litt rare blikk, for jeg blir litt eh... engasjert. Kjefter på dommeren osv forran TVen. Utrop av typen Øyh, din forbanna kødd! Er faen ikke lov å gå til angrep på keeper sånn da! Din jævla idiot!! Tror ikke TheaM skal få se fotball med mammaen de første årene nei....
Inazone Skrevet 15. mars 2009 #4690 Skrevet 15. mars 2009 Hei Tittet innom, og må legge igjen noen ord da Jeg har arvet MYE tøy til datteren min. Det aller meste er superfint, noe har jeg måttet fikse litt på (dvs klore, sy igjen et hull eller sy på en knapp), noe er helt ok, bare ikke min greie, det har jeg gitt til Fretex. Til slutt så er det noe av det vi har fått hvor jeg har tenkt det samme som deg "søppel!". Ha en fin fredagskveld!
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4692 Skrevet 15. mars 2009 Ha en fin fredagskveld! Jo takk, men det er søndag idag!! TheaM = nydelig! Det vet jeg vel....
Inazone Skrevet 15. mars 2009 #4693 Skrevet 15. mars 2009 Jo takk, men det er søndag idag!! Herregud... Hvor er hodet mitt i dag??? Hmmm... Kanskje jeg la det igjen på lekeplassen, eller har vært så flink til å rydde at jeg ryddet bort det også?
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4694 Skrevet 15. mars 2009 men... hvis det er fredag så er det jo helga igjen! jeg stemmer for at det er fredag!!
Bettie Skrevet 15. mars 2009 #4695 Skrevet 15. mars 2009 Jeg hadde blitt litt snurt hvis jeg ikke skulle få lov til å skifte på LillePoden. Det er jo moro det. Vi skravler og synger mens vi holder på. Brukte klær - det bør være rent og helt og flekkfritt. Jeg vet at noen bare tømmer skapet og leverer gledestrålende rått og råte til nestemann i steden for å rydde skikkelig selv. Men ikke føl noen forpliktelse til å ta vare på mer enn det du virkelig tror du kommer til å bruke. Reaten kan du jo sende til Fretex. Da kan de enten bruke det som klær eller som filler el
MarianneE Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #4696 Skrevet 15. mars 2009 Vel... min mor er ikke som andre mødre. Med andre ord er hun heller ikke som andre bestemødre. Da TheaM ble døpt avsluttet mamma selskapet med å skjelle meg ut fordi mamma følte hun ikke var blitt behandlet skikkelig den dagen. Hun ble ønsket velkommen, fikk mat og drikke, slapp å sitte sammen med pappa, ble pratet med osv... Hva annet kan man gjøre? Hun er nå en gang sånn, at oppmerksomheten skal dreie seg om henne. Hun tar seg av TheaM når hun kan la andre få se hvor flink mormor hun er, om dere skjønner. *logger meg av og ser fotball*
Mia_ Skrevet 15. mars 2009 #4697 Skrevet 15. mars 2009 Moren din høres ut som svigermoren sin. Vil hele tiden ha oppmerksomheten til alle og er veldig opptatt av fasaden og hvordan ting ser ut på utsiden. Det er konkurranse om alt; hvem som kjøper de fineste og dyreste gavene til barnebarna og hvem som er mest ute og reiser til fancy steder. Det kan være ganske slitsom med sånne mennesker..
MarianneE Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4698 Skrevet 16. mars 2009 Moren din høres ut som svigermoren sin. Vil hele tiden ha oppmerksomheten til alle og er veldig opptatt av fasaden og hvordan ting ser ut på utsiden. Det er konkurranse om alt; hvem som kjøper de fineste og dyreste gavene til barnebarna og hvem som er mest ute og reiser til fancy steder. Det kan være ganske slitsom med sånne mennesker.. Sånn er ikke mamma, mamma er mer sånn at hun bare bryr seg ikke. Overhodet ikke noe konkurranse, hun gidder bare rett og slett ikke engasjere seg noe særlig. Jaja.... Mandag idag! TheaM og jeg skal snart gå i barnehagen en tur, også er det som vanlig hjem og fortsette på skolearbeid. Lite spennende å skrive om ellers....
Mia_ Skrevet 16. mars 2009 #4699 Skrevet 16. mars 2009 Hmm, det er kanskje enda verre? Når man ikke bryr seg i det hele tatt.. Håper du får en fin dag
MarianneE Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4700 Skrevet 16. mars 2009 :danse: Jeg har FÅTT ny vogn til TheaM! Ei barnehagen var der på bruktmarked i helga og en vogn ble igjen. Den kunne jeg bare få om jeg ville! Eh... JATAKK!!! :danse: Den "nye" er vel 5 år gammel, bærebag og sportsdel, trekk, regulerbart håndtak, knirker ikke, er ikke så tung som den jeg har brukt, og har bredere hjul. Kjempe fornøyd!! Prøver å gjøre skolearbeid, men fram til nå har jeg stort sett bare stirret på skjermen og tenkt at motivasjon.... nei, det eier jeg ikke i dag! Merker jeg begynner å bli drit lei, så jeg er glad det snart er over!! I kveld skal jeg på strikkecafè på menighetshuset! Jada... jeg skal på menighetshuset! Det er for mammaene i barnehagen, og siden jeg ikke strikker skal jeg heller ta med alle perlene mine og finne på noe med dem. Å.... lite motivasjon i dag. Drit lei skolearbeidet. men. om jeg jobber hardt 15 minutter er jo det ikke så gærnt! Bedre med 15 minutter enn null!
Fremhevede innlegg